هر آنچه از سریال The Changeling باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/6/8

13:16


سریال بچه اشتباهی (The Changeling) بر اساس مجموعه رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۱۷ میلادی ساخته شده و اثری فانتزی و ترسناک به شمار می‌رود که قرار است در پاییز امسال پخش شود.

هر آنچه از سریال The Changeling باید بدانید

سریال بچه اشتباهی (The Changeling) بر اساس مجموعه رمانی به همین نام محصول سال ۲۰۱۷ میلادی ساخته شده و اثری فانتزی و ترسناک به شمار می‌رود که قرار است در پاییز امسال پخش شود. اتفاقات این سریال در شهر نیویورک متفاوتی جریان دارد و داستان آن نیز بر محوریت شوهر و پدری به نام آپولو کاگوا است که پس از ناپدید شدن همسرش، زندگی‌اش دچار هرج و مرج می‌شود. این اثر ترسناک، جادویی و رازآلود قرار است روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش شود. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال تازه بپردازیم.

عوامل سازنده سریال The Changeling

همان طور که در بالا گفته شده بود، سریال «بچه اشتباهی» بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده و فیلم‌نامه اقتباسی آن را نیز نویسنده رمان یعنی ویکتور لاویل به‌همراه کلی مارسل قلم زده است. کارگردان این سریال نیز شامل جاناتان ون تولکن، دانا گونزالس، ملینا ماتسوکاس، مایکل فرانسیس ویلیامز و تعدادی دیگر است.

داستان سریال The Changeling

سریال «بچه اشتباهی» اثری فانتزی و ترسناک است که داستان جستجوی حماسی یک فروشنده کتاب دست دوم به نام آپولو کاگوا را روایت می‌کند. هنگامی که آپولو یک پسر بچه بوده، توسط پدرش رها شده و همین نیز باعث شده تا او دچار رؤیاهای تکراری و عجیب و غریبی در دوران کودکی‌اش شود.

داستان سریال آپولوی بزرگسال و همسرش امی را نشان می‌دهد که منتظر به دنیا آمدن اولین فرزندشان هستند. در حالی که آپولو تلاش می‌کند تا بهترین پدر باشد، آن هم با وجود اینکه رؤیاهای عجیبش بازگشته‌اند، امی نیز با چالش‌های مادر شدن دست و پنجه نرم می‌کند. امی که خسته و مضطرب است، فکر می‌کند که دچار افسردگی پس از زایمان شده اما زمانی که او مرتکب عملی وحشتناک می‌شود و بدون هیچ ردی ناپدید می‌شود، زندگی آپولو از این رو به آن رو می‌شود. بدین ترتیب، سفر آپولو در سرزمین‌های خطرناک و مسحور شده برای ردیابی امی و حل اسرار تاریک و پیچیده‌ای که دهه‌ها او را به خود مشغول کرده‌اند، آغاز می‌شود.

بازیگران سریال The Changeling

لاکیث استنفیلد در سریال «بچه اشتباهی» نقش شخصیت اصلی داستان یعنی آپولو را بازی می‌کند. این بازیگر سابقه حضور در فیلم چاقوکشی (Knives Out) را دارد. در کنار او نیز بازیگر سریال لترکنی (Letterkenny) یعنی کلارک باکو نقش همسر آپولو به نام امی را ایفا می‌کند. آدینا پورتر و الکسیس لودر در نقش مادر آپولو به نام لیلیان و ساموئل تی هرینگ در نقش دوست آپولو به نام ویلیام ویلر از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در سریال «بچه اشتباهی» نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر بازیگران این سریال سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس نیز می‌توان به امی را وان در نقش خواهر امی به نام کیم، مالکولم بارت در نقش بهترین دوست آپولو به نام پاتریس و جارد آبراهامسون در نقش پدر آپولو به نام برایان اشاره کرد.

تاریخ پخش سریال The Changeling

پخش اولین فصل از سریال «بچه اشتباهی» قرار است از تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲) از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع شود. این فصل از سریال شامل هشت قسمت است که سه قسمت ابتدایی در همان روز اول پخش می‌شوند و پنج قسمت باقیمانده نیز به صورت هفتگی عرضه خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو