هرآنچه از فصل دوم سریال Invasion باید بدانید

هرآنچه از فصل دوم سریال Invasion باید بدانید


منبع: فوت و فن

8

1402/5/3

17:19


سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اولین فصل از سریال تهاجم (Invasion) را در سال ۲۰۲۱ پخش کرد، سریالی که حول محور مفهوم تهاجم بیگانگان است.

هرآنچه از فصل دوم سریال Invasion باید بدانید

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اولین فصل از سریال تهاجم (Invasion) را در سال ۲۰۲۱ پخش کرد، سریالی که حول محور مفهوم تهاجم بیگانگان است. بدون شک، این یک داستان آزمایش شده و آشنا است اما چیزی که این سریال را متمایز می‌کند، رویکرد و نحوه ارائه آن است. این داستان از طریق دیدگاه افراد مختلف در قاره‌های مختلف در سراسر جهان روایت می‌شود و تأثیر گسترده این تهاجم را به نمایش می‌گذارد.

به لطف ترکیب اکشن‌های مهیج و روایت‌های انسانی عمیقاً شخصی فصل اول سریال «تهاجم»، سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس توانست با این اثر به موفقیت غیرقابل انکاری دست پیدا کند. این سرویس آنلاین برجسته به دنبال موفقیت فصل اول، این فرصت را در اختیار سازندگان سریال یعنی سایمون کینگبرگ و دیوید ویل قرار داد تا داستان را در فصل دوم ادامه بدهند.

جذابیت سریال «تهاجم» در تعادل استادانه صمیمت و عظمت آن نهفته است، اگرچه همه منتقدان و بینندگان بلافاصله نسبت به این مسئله موافق نبودند. برخی از افراد متوجه روند داستانی نامتوازن داستان شدند و برخی دیگر نیز از نحوه نمایش تهاجم بیگانگان لذت بردند. به گفته بیشتر مخاطبان، رویکرد آرام سریال سبب شده بود تا بررسی عمیق‌تری از تجربه انسانی داشته باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با فصل دوم سریال «تهاجم» آشنا شوید.

عوامل سازنده فصل دوم سریال Invasion

سریال «تهاجم مخفی» توسط سایمون کینگبرگ و دیوید ویل ساخته شده‌اند، کسانی که ساخت فیلم مریخی (The Martian) و همچنین سریال سیتادل (Citadel) را در کارنامه خودشان دارند. خود این دو نفر نیز علاوه بر اینکه خالق سریال هستند، به‌عنوان تهیه‌کننده و مدیر اجرایی نیز در آن فعالیت می‌کنند.

داستان فصل دوم سریال Invasion

فصل اول سریال «تهاجم» داستان را از طریق دیدگاه گروهی از افراد مختلف از گوشه و کنار جهان روایت کرد و این در حالی بود که هر کدام از آن‌ها با ظهور ناگهانی فرازمینی‌ها دست و پنجه نرم می‌کردند. در پایان فصل اول، شخصیت‌ها در حال تلاش بودند تا عواقب این حمله ویرانگر را پشت سر بگذرانند و با شرایط دلخراش مرگ یا زندگی مواجه شوند.

با این حال، با پایان فصل اول سریال، رازهای بیشتری آشکار گردید و سؤالات بی‌پاسخ بیشتری باقی ماند. همین نیز باعث شده تا در فصل دوم سریال، کاراکترهای بیشتری معرفی شوند و همین نیز این فرصت را در اختیار داستان قرار می‌دهد تا کاراکترها را در شرایط، تجربه‌ها و موقعیت‌های دشوار و سختی قرار بدهد و آن‌ها را به‌خوبی توسعه بدهد.

بازیگران فصل دوم سریال Invasion

سریال «تهاجم» از حضور بازیگران برجسته و با استعدادی بهره می‌برد و فصل دوم نیز همین گونه است. در فصل دوم برخی از بازیگران تازه‌وارد حضور دارند که نقش شخصیت‌های تازه را بازی خواهند کرد و در کنار آن‌ها نیز برخی از بازیگران فصل اول سریال حضور خواهند داشت. گلشیفته فراهانی که در فصل اول سریال نیز نقش‌آفرینی کرده بود، بار دیگر در فصل دوم نقش آنیشا را ایفا می‌کند.

در کنار وی،‌ شمیر اندرسون در نقش تروانته، شیولی کوتسونا در نقش میتسوکی، بیل بارت در نقش کاسپر، ازهی رابرتسون در نقش لوک و تارا معایدی در نقش سارا از جمله دیگر بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم نقش‌های خودشان را بازآفرینی می‌کنند. از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل دوم سریال «تهاجم» حضور دارند می‌توان به ایندیا براون، پدی هالند، اینور جوکاج، ندرا ماری تیلور و نایان گونزالس نورویند اشاره کرد.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Invasion

پخش فصل دوم سریال «تهاجم» از تاریخ ۲۳ اوت سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع خواهد شد. در همان روز ابتدایی قسمت اول سریال پخش خواهد شد و باقی قسمت‌های فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه عرضه خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو