چشم‌انداز ال‌جی برای آینده صنعت حمل و نقل در نمایشگاه IAA MOBILITY 2023

منبع: فوت و فن

4

1402/6/9

00:04


در نمایشگاه IAA MOBILITY 2023 که در ماه آینده میلادی در مونیخ آلمان برگزار می‌شود، ال‌جی قرار است داستان خودش از ورود و شکوفایی در بخش قطعات خودرو را بازگو کند و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خودش نسبت به آینده صنعت حمل و نقل را به اشتراک بگذارد.

چشم‌انداز ال‌جی برای آینده صنعت حمل و نقل در نمایشگاه IAA MOBILITY 2023

شتاب گرفتن الکتریکی سازی، ارتباطات و رانندگی خودران اساساً در حال تغییر صنعت حمل و نقل است. در این عصر تازه، وسایل‌نقلیه دیگر یک وسیله حمل و نقل نیستند بلکه فضاهای چندمنظوره‌ای به شمار می‌روند که تجربیات جدید و متفاوتی را ارائه می‌دهند. ال‌جی با توسعه راهکارها و فناوری‌های نوآورانه که صنعت حمل و نقل را به جلو حرکت می‌دهند، به‌طور فعالانه برای آینده آماده شده است.

در نمایشگاه IAA MOBILITY 2023 که در ماه آینده میلادی در مونیخ آلمان برگزار می‌شود، ال‌جی قرار است داستان خودش از ورود و شکوفایی در بخش قطعات خودرو را بازگو کند و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خودش نسبت به آینده صنعت حمل و نقل را به اشتراک بگذارد.

نمایشگاه IAA با جذب خودروسازان و علاقه‌مندان به خودرو از سراسر جهان، در طول سال‌ها از یک رویداد رونمایی از خودرو به نمایشگاهی تبدیل شده که کل بازار و اکوسیستم صنعت حمل و نقل را پوشش می‌دهد. مطابق با تم نمایشگاه سال ۲۰۲۳ که تجربه حمل و نقل متصل (Experience Connected Mobility) است، ال‌جی تجربه حمل و نقل متمایزی را ارائه می‌دهد که به‌طور یکپارچه در زندگی کاربران متصل است. هدف این شرکت تثبیت جایگاهش به‌عنوان یک شریک و تأمین‌کننده قابل اعتماد برای خودروسازان جهانی است و این در حالی است که به‌طور مداوم راهکارهای نوآورانه‌ای را در صنعت حمل و نقل ارائه می‌دهد.

۱۰ سال نوآوری

امسال دهمین سالگرد شرکت قطعات خودرو ال‌جی (LG VS) است که به‌شکل‌ی باشکوه جشن گرفته شد. پیام‌های تبریک مشتریانی مانند هیوندای موتور، جنرال موتورز و رنو بر جایگاه رو به رشد ال‌جی به‌عنوان یک شرکت مهم در صنعت حمل و نقل تأکید دارد. این خودروسازان همچنین در مورد ادامه همکاری با ال‌جی برای افزایش تجربه رانندگی و بهبود ایمنی جاده صحبت کردند.

شرکت قطعات خودرو ال‌جی به‌طور مداوم از زمان تأسیس خودش در سال ۲۰۱۳ در حال گسترش بوده است. پس از یک دهه فعالیت در این تجارت، این شرکت اکنون در حال تقویت حضور جهانی خودش در سه حوزه کلیدی راهکارهای سرگرمی، پیشرانه الکتریکی و سیستم‌های روشنایی است. این حوزه‌های فناوری هسته اصلی تجربه رانندگی را تشکیل می‌دهند و شرکت قطعات خودرو ال‌جی در یکپارچه‌سازی سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی داخل خودرو با پیشرانه و سیستم‌های روشنایی پیشرو است.

فناوریهایی برای آینده حمل و نقل

سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخلی خودرو با ترکیب هوشمندانه فناوری‌های ارتباطی و نمایشگر با رابط انسان و ماشین اختصاصی این شرکت (HMI) همچنان در حال پیشرفته‌تر شدن هستند. استفاده بصری از این سیستم‌ها می‌تواند اتصال یکپارچه و یک رابط شخصی‌سازی شده‌ای را برای هر مسافر ارائه بدهد.

ال‌جی با سرمایه‌گذاری در پیشرانه الکتریکی LG Magna از سال ۲۰۲۱ سیستم‌های محرک یکپارچه‌ای را برای خودروهای الکتریکی توسعه داده است. این در حالی است که این شرکت توانایی‌های خودش را در سیستم‌های روشنایی خودرو از طریق خرید گروه ZKW در سال ۲۰۱۸ تقویت کرده و با خرید استارت‌آپ Cybellum در سال ۲۰۲۱ تخصص خودش در زمینه امنیت سایبری خودرو را افزایش داده است.

نگاهی به آینده

صنعت جهانی خودرو در حال برداشتن گام‌های مهمی در انتقال از موتورهای احتراقی سنتی به راهکارهای حمل و نقل سازگار با محیط زیست، خودروهای برقی و فناوری‌های رانندگی خودران است. در این محیط به‌سرعت در حال توسعه، ال‌جی از توانایی‌های فناوری و سال‌ها تجربه خودش در لوازم الکتریکی مصرفی بهره می‌برد تا تجربه‌های متفاوتی در حمل و نقل را ارائه بدهد. این شرکت ماهیت صنعت حمل و نقل را از نو تعریف می‌کند و راه را برای عصر جدیدی از نوآوری، راحتی و ایمنی هموار می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو