تجربه محصولات آینده صنعت حمل‌ونقل در نمایشگاه IAA Mobility 2023

تجربه محصولات آینده صنعت حمل‌ونقل در نمایشگاه IAA Mobility 2023


منبع: فوت و فن

5

1402/6/20

10:39


هفته گذشته ال‌جی به مونیخ آلمان رفت تا در نمایشگاه IAA Mobility 2023 شرکت کند، نمایشگاهی که یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه حمل‌ونقل در جهان به شمار می‌رود.

تجربه محصولات آینده صنعت حمل‌ونقل در نمایشگاه IAA Mobility 2023

هفته گذشته ال‌جی به مونیخ آلمان رفت تا در نمایشگاه IAA Mobility 2023 شرکت کند، نمایشگاهی که یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه حمل‌ونقل در جهان به شمار می‌رود. ال‌جی که برای اولین بار در این نمایشگاه حاضر شده است، چشم‌اندازش برای تجربه‌های آینده محور داخل خودرو را با دیگران به اشتراک گذاشته و یک اکوسیستم حمل‌ونقل بسیار پیشرفته‌ای را پیشنهاد کرده که ارزش جدیدی را به صنعت حمل‌ونقل و مشتریان آن اضافه خواهد کرد.

شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی (VS) در طول ۱۰ سال فعالیت خودش توانسته به شهرت خوبی دست پیدا کند و نام خودش را در پنج حوزه کلیدی فناوری‌های مرتبط با خودرو برجسته کند، حوزه‌هایی که شامل واحدهای جلویی، نمایشگرها، ارتباطات، ADAS و نرم‌افزاری می‌شود.

این شرکت مصمم است تا تجربه کاربری در داخل خودرو را بهبود ببخشد و با توجه به تجربه چندین دهه‌ای خودش در زمینه تجارت محصولات الکترونیکی مصرفی، نسبت به دیگران برتری ویژه‌ای دارد. ال‌جی در حال حاضر با پیشرفت‌های خودش همچون فناوری کابین دیجیتالی توانسته تجربه داخل خودرو را افزایش بدهد؛ کابین دیجیتالی با نمایشگرهای تعاملی و کنترل‌های بصری خودش راحتی و ایمنی در داخل خودرو را بهتر می‌کند. این شرکت همچنین با ویژگی‌های یکپارچه اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) همچون اتصال یکپارچه تلفن هوشمند و تشخیص صدا، ایمنی در داخل خودرو را ارتقا می‌دهد. همین فناوری تشخیص صدا رانندگان را قادر می‌سازد تا بدون اینکه چشمان خود را از جاده بردارند یا تمرکزشان به هم بریزد، از دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

برای اینکه ببینید تجربه آینده محوری که ال‌جی برای صنعت حمل‌ونقل متصور شده و سطح شخصی‌سازی ارائه شده آن چگونه است، بهتر است که از طریق وب سایت رسمی ال‌جی و کانال‌های رسانه‌‎های اجتماعی به بررسی Mobility Labworks Series بپردازید.

Mobility Labworks Series ال‌جی با تم « Experience Future Mobility Your Way» طیف وسیعی از مفاهیم تکنولوژی روز را با پتانسیل تغییر شکل دادن به تجربه سفر معرفی می‌کند. این مجموعه شامل دو مفهوم کابین دیجیتالی آلفا و بتا است که به همراه سه مفهوم کیوسک نمایشگر Min & Max Display، Pop & Fold Display و همچنین Flex & Slide Display ارائه شدند.

در کیوسک نمایشگر Min & Max Display کاربران می‌توانند اندازه نمایشگر داخل خودرو را با توجه به نیاز و علاقه خودشان تنظیم کنند. در هر زمان، کاربران می‌توانند دو حالت حداقلی و حداکثری را انتخاب کنند. در حالت صفحه‌نمایش حداقلی، اطلاعات اساسی رانندگی ارائه می‌شود و این در حالی است که در حالت صفحه‌نمایش حداکثری طیف کاملی از اطلاعات بلادرنگ از طریق صفحه‌نمایش P-OLED در اختیار راننده قرار می‌گیرد.

کیوسک Pop & Fold Display به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بیشترین استفاده را از فضای داخل خودرو ببرند و این در حالی است که این صفحه‌نمایش تنها در صورت نیاز به بیرون می‌آید. این صفحه‌نمایش وقتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد به شکلی ظریف در جایی پنهان می‌شود تا فضای داخلی بیشتری به وجود بیاید.

کیوسک Flex & Slide Display نیز انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد چراکه شکل آن می‌تواند تغییر پیدا کند، منحنی شود یا از یک صفحه‌نمایش معمولی به یک رابط لمسی پاسخگو تبدیل شود.

مجموعه Mobility Labworks هدف ال‌جی برای ارائه فناوری‌های نوآورانه با همکاری خودروسازان را برجسته می‌کند تا بتوانند تجربیات بهتری را برای مشتریان فراهم کنند. ال‌جی یک شریک قابل اعتماد برای برندهای جهانی خودرو است و از توانایی‌های فناوری پیشرفته خودش برای عرضه محصولات با کارایی بالا و قابل اعتماد به مشتریان خود استفاده می‌کند و این در حالی است که این محصولات را به‌موقع و با بالاترین استاندارد ممکن تحویل می‎‌دهد.

الکسیو ری مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت LG VS اظهار داشته:

«در صنعت خودروسازی که به‌سرعت در حال تحول است و جدیدترین ترندها حول محور CASE یا «اتصال، خودران، مشترک و برقی» است، ال‌جی در بخش قطعات خودرو پیشرو بوده است. ال‌جی با یک دهه تجربه و انبوهی از دانش و بینش کاربری از کسب‌وکارهای متنوع لوازم الکترونیکی مصرفی، همان‌طور که در Mobility Labworks Series نشان داده شده، آنچه که برای سوق دادن نوآوری‌های حوزه حمل‌ونقل به سمت آینده‌ای مهیج لازم است را در اختیار دارد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو