رضا رشیدپور محمد صادق کوشکی را شست و پهن کرد +عکس

منبع: شبونه

2

1402/6/11

12:04


بعد از اظهارات محمدصادق کوشی کارشناس تلویزیونی درباره علی دایی واکنش های زیادی را در پی داشت و رضا رشیدپور در اینستاگرامش با استوری به محمدصادق کوشکی کنایه زد و نوشت: عزیز برنادر نام شما را گرافیست استودیوی پخش پنجاه باز میپرسد تا بتواند زیرنویس کند. محمدصادق کوشکی در صداوسیما گفته بود که علی دایی …

بعد از اظهارات محمدصادق کوشی کارشناس تلویزیونی درباره علی دایی واکنش های زیادی را در پی داشت و رضا رشیدپور در اینستاگرامش با استوری به محمدصادق کوشکی کنایه زد و نوشت: عزیز برنادر نام شما را گرافیست استودیوی پخش پنجاه باز میپرسد تا بتواند زیرنویس کند.

رضا رشیدپور محمد صادق کوشکی را شست و پهن کرد +عکس

محمدصادق کوشکی در صداوسیما گفته بود که علی دایی مثل غلامرضا تختی محبوب نیست و فقط مشهور است و باید ببینید چند دهه دیگر کسی علی دایی را مثل غلامرضا تختی میشناسد یا خیر!

این صحبت ها او با واکنش های زیادی همراه شد و از او انتقاد کردند البته برخی از کاربران نیز با این اظهارات موافق بودند.

برخی از چهره های ورزشی نیز به شدت از صحبت های این شخص عصبانی شدند و واکنش های تندی را نشان دادند علی دایی هیچ واکنشی نشان نداده است.

رضا رشیدپور محمد صادق کوشکی را شست و پهن کرد +عکس

محمد صادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید ببینیم آیا کسی ۶ دهه پس از مرگ علی دایی او را می‌شناسد؟ فردوسی‌پور توانمند نبود؛ گستاخ بود. مدیر رسانه او عقلانیت نداشته است. رئیس صداوسیما تدارکات‌چی او بود.رئیس صداوسیما از او حساب می‌برد. فردوسی‌پور درواقع رئیس صداوسیما بود.ما در سینما و رسانه ملی با پدیده افسارگسیختگی چهره‌های «پرواربندی‌شده» روبرو بودیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو