تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ ؛ اسکین‌ها و گان‌ها

منبع: فیگار

3

1402/6/11

15:28


تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ به انتشار رسید. با جزئیات اسکین‌ ها و گان‌ های بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی همراه فیگار بمانید.

تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ ؛ اسکین‌ها و گان‌ها

تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ به انتشار رسید. با جزئیات اسکین‌ ها و گان‌ های بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی همراه فیگار بمانید.

اسفند ماه 1401 کمپانی اکتیویژن فصل جدید بازی Call of Duty Mobile را با نام “قطاری به هیچ کجا” (Train to Nowhere) معرفی کرده است. این فصل شامل یک نقشه جدید به نام “اکسپرس” (Express) است که قبلاً در بازی Call of Duty: Black Ops Cold War مشاهده شده بود. همچنین، چندین اسلحه جدید و یکی از محبوب‌ترین نقشه‌های رقابتی در فصل ۸ Call of Duty Mobile نیز در این فصل قرار دارند. به علاوه، یک بتل پس جدید با تم جاسوسی و ماموران مخفی نیز به بازی اضافه شده است. در ادامه به با تریلر جدید بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ به همراه اسکین ها و گان ها همراه فیگار بمانید.

تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

در فصل هشتم Call of Duty Mobile، محتوای رایگان بتل پس شامل دو اسلحه است. اسلحه اول ZRG ۲۰mm در سطح ۲۱ قابل دسترسی است و اسلحه دوم Igniter از کلاس BR در سطح ۱۴ در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه بر این، بروزرسانی جدید شامل موارد دیگری نیز است. این موارد شامل ژاکت‌های جدید برای مخفی‌کاری، طرح کلی سلاح‌ها (Weapon Blueprint) و یک کارت با نام Spider Chow Calling هستند. این کارت در سطح ۵۰ در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

تریلر سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

تریلر بتل پس سیزن جدید منتشر شد

با خرید نسخه پرمیوم بتل پس، شما به محتوای موجود در قسمت Spy vs Spy دسترسی خواهید داشت. در این قسمت، می‌توانید لباس‌های تزئینی جدیدی مانند Misty – Undercover و Saraph – Double Agent را بدست آورید. همچنین، طبق شایعات منتشر شده، در آینده لباس‌های Vanguard – Nocturnal Elite و Adler – Dappler نیز به این قسمت اضافه خواهند شد. پاداش‌های دیگر قسمت پرمیوم شامل طرح کلی اسلحه‌های MI۳ و CBR۴ می‌شوند.

تریلر حضور نیکی میناژ و شخصیت های کال آو دیوتی

اسکین ها و گان های بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳

بازیکنانی که اشتراک Battle Pass Ground Forces را خریداری می‌کنند، به اسکین Park – Double Agent، طرح کلی سلاح AK-۴۷ و اسکین کوله‌پشتی دسترسی خواهند داشت. همچنین، با افزایش ۱۰ درصدی در امتیازات بازیکن و اسلحه مواجه خواهند شد. از طرف دیگر، با تهیه‌ی اشتراک Battle Pass Ground Forces، در بخش Crate می‌توانید آیتم‌های مختلف را با تخفیف‌های قابل توجه تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

دیدگاه شما در خصوص تریلر بتل پس سیزن ۸ کالاف دیوتی موبایل ۲۰۲۳ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو