ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی

منبع: فیگار

3

1402/6/5

11:11


چندی پیش، ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی اینتر میامی منتشر شد که نشان می‌داد او پا به پای مسی در کنار زمین راه می‌رود و از او مراقبت…

ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی

چندی پیش، ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی اینتر میامی منتشر شد که نشان می‌داد او پا به پای مسی در کنار زمین راه می‌رود و از او مراقبت می‌کند.

روز گذشته، یکی از طرفداران تیم اینتر میامی در استادیوم، ویدئویی را منتشر کرد که بادیگاردی در کنار زمین، پا به پای مسی حرکت کرده و از او مراقبت می‌کند. پس از انتشار این ویدئو، مشخص شد که بادیگارد مسی، عضو سابق ارتش آمریکا بوده است.

ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی

کلیپی از بادیگار لیونل مسی

محافظ جدید لیونل مسی، که یاسین چوکو شناخته می‌شود، یک عضو سابق نیروی دریایی ایالات متحده می‌باشد و در جنگ‌های عراق و افغانستان خدمت کرده است. چوکو یک متخصص هنرهای رزمی، بوکس و تکواندو نیز می‌باشد. او به عنوان رهبر یک تیم ۵۰ نفره، مسئول محافظت از مسی و خانواده‌اش در میامی است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی مراسم معارفه مسی در میامی

به عنوان محافظ جدید مسی و خانواده‌اش در میامی، یاسین چوکو و تیم ۵۰ نفره‌اش می‌توانند انواع خدمات امنیتی و محافظتی را ارائه دهند که در این ویدئو، یکی از نمونه‌های آن کاملاً مشخص بود.

کلیپی از بادیگار لیونل مسی

در ادامه می‌توانید ویدئوی مراقبت بادیگار مسی در کنار زمین را ببینید:

مراقبت بادیگار مسی در کنار زمین

دیوید بکهام جهت محافظت از لیونل مسی در اینتر میامی، یک سرباز سابق نیروی دریایی آمریکا و همچنین یک مبارز MMA را به خدمت خود درآورده است. این بادیگارد ورزیده حتی در زمانی که مسی در زمین در حال شادی و جشن گرفتن است، به تعقیب این اسطوره آرژانتینی می‌پردازد.

در بازی اخیر اینتر میامی در نیمه نهایی جام اوپن آمریکا مقابل سینسیناتی، یکی از لحظات بسیار جذاب و نفس‌گیر برای هواداران رخ داد. در آن لحظه، لیونل مسی همراه با هم‌تیمی‌هایش جشن گل تساوی را می‌گرفت و چوکئو از سوی دیگر زمین نزدیک شد و خود را در کنترل وضعیت قرار داد تا اطمینان حاصل کند که همه چیز تحت کنترل است. این لحظه برای هواداران بسیار مهم و جذاب بود.

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو