چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج ؛ آموزش سه ستاره کردن چالش جدید کلش آف کلنز

منبع: فیگار

7

1402/6/11

15:57


آموزش سه ستاره کردن چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج به انتشار رسید. به نقل از کاربران جزو راحت ترین چلنج های امسال گامبی وزیر شطرنج کلش آف کلنز…

چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج ؛ آموزش سه ستاره کردن چالش جدید کلش آف کلنز

آموزش سه ستاره کردن چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج به انتشار رسید. به نقل از کاربران جزو راحت ترین چلنج های امسال گامبی وزیر شطرنج کلش آف کلنز است.

فیلم آموزش سه ستاره زدن چالش گامبی وزیر شطرنج کلش اف کلنز منتشر شده است. در این ویدئو شما دوست‌داران کلش اف کلنز با چالش جدید گامبی وزیر شطرنج بیشتر آشنا خواهید شد در ادامه با فیگار همراه باشید.

چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج

چالش جدید کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج

کلش آو کلنز یک بازی ویدئویی استراتژیک رایگان برای دستگاه‌های موبایل است که توسط شرکت سوپرسل (Supercell)، یک شرکت بازی سازی فنلاندی، ساخته و منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۲ برای پلتفرم iOS و در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۳ برای پلتفرم اندروید در گوگل پلی عرضه شد. سوپرسل یکی از شرکت‌های معروف در صنعت بازی سازی است و جزو شرکت‌های بزرگی مانند اکتیویژن محسوب می‌شود.

فیلم آموزش سه ستاره شدن چالش جدید کلش آف کلنز

چالش جدید گامبی وزیر شطرنج کلش آف کلنز رو به راحتی سه ستاره کن 

رقابت در بازی Clash of Clans می‌تواند به صورت تیمی باشد و این ویژگی باعث تقویت مهارت‌های کار گروهی می‌شود. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که افراد بتوانند با یکدیگر تعامل کرده و برای جمع‌آوری منابع با هم همکاری کنند. در طول بازی Clash of Clans شما با افراد زیادی آشنا خواهید شد. گیم پلی این بازی به سبک همکاری بازیکنان به شما و دوستانتان این امکان را می‌دهد که سریع‌تر جواهرات Clash of Clans را به‌دست آورید و به یکدیگر کمک کنید تا در کمترین زمان ممکن سطح خود را ارتقا دهید. حتی اگر دوستی نداشته باشید که با او بازی کنید، Clash of Clans برای تعامل اجتماعی طراحی شده است و شما در کمترین زمان ممکن با افراد جدیدی آشنا خواهید شد.

علاوه‌بر این، ما به چالش‌های دوستانه در این بازی علاقه‌مند هستیم که به ما امکان می‌دهد مهارت‌های نبردی خود را تمرین کنیم. ما می‌دانیم که در صورت شکست، آنچه را که از دست می‌دهیم، مجازی است و اینکه پیروزی به معنای فرصت خودنمایی در برابر دوستان است.

چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج چگونه سه ستاره می شود ؟

کلش آو کلنز در یک دنیای فانتزی و پایدار قرار دارد و شما در آن به عنوان رهبر یک دهکده عمل می‌کنید. گیمرها در این بازی مسئولیت ساخت و توسعه دهکده خود را با استفاده از منابعی که از حمله به دهکده‌های دیگر بازیکنان کسب می‌کنند، بر عهده دارند. کسب جوایز، خرید و تولید منابع در دهکده خود با استفاده از جم‌ها از ویژگی‌های خلاقانه این بازی است.

در کلش آو کلنز، گیمرها می‌توانند نیروهای مختلف را با استفاده از منابع آموزش دهند و با استفاده از آن‌ها حملاتی را انجام دهند. منابع اصلی در بازی شامل طلا و انواع اکسیرها است. همچنین، گیمرها می‌توانند قبیله‌هایی با حداکثر ۵۰ عضو بسازند و با هم در جنگ قبایل شرکت کنند، به یکدیگر کمک مالی کنند، نیرو دریافت کنند، ارتباط چت داشته باشند و به گروه‌های دیگر بپیوندند.

یکی از ویژگی‌های متمایز کلش آو کلنز، به‌روزرسانی‌های منظمی است که بازی را جذاب‌تر می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها شامل اضافه شدن نیروها و طلسم‌های جدید و توانایی‌های بهبود یافته است که باعث برتری آن نسبت به سایر بازی‌های موبایل مانند Candy Crush می‌شود. به‌روزرسانی‌های آینده همواره در کلش آو کلنز وجود دارد که گیمرها می‌توانند منتظر آن باشند و این ویژگی باعث می‌شود بازی کمی غیرقابلپیش‌بینی و پیش‌بینی‌ناپذیر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

دیدگاه شما در خصوص چالش کلش اف کلنز گامبی وزیر شطرنج چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو