ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2

منبع: فیگار

6

1402/5/3

13:28


حالا که همه جا بحث داغ فیلم‌های اوپنهایمر و باربی در میان است، ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2 در طی یک مصاحبه جالب…

ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2

حالا که همه جا بحث داغ فیلم‌های اوپنهایمر و باربی در میان است، ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2 در طی یک مصاحبه جالب توجه بود.

با توجه به اینکه فیلم باربی و اوپنهامر همزمان با همدیگر منتشر شدند، شب گذشته ویدئویی از مصاحبه کیلیان مورفی به انتشار رسیده که او با ابراز علاقه کردن برای بازی در نقش کِن در فیلم Barbie 2، علاقه شدیدی نشان داد.

ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن در باربی 2

علاقه شدید کیلیان مورفی برای نقش کن

با توجه به اینکه باربی فروش فوق‌العاده‌ای را در گیشه کسب کرد و پتانسیل فروش یک میلیارد دلاری را نیز دارد، دور از انتظار نیست که وارنر چراغ سبزی را برای دنباله باربی نشان بدهد. شب گذشته، کیلیان مورفی، برای ایفای نقش کِن در فیلم Barbie 2، در طی یک مصاحبه ابراز علاقه کرد. مورفی در خصوص سوال حضورش در باربی ۲ جواب داد و گفت:

حتما دوست دارم در این نقش ظاهر بشوم. بریم فیلمنامه رو بخونیم و صحبت کنیم.

همچنین پیش از اکران عمومی باربی شایعاتی در خصوص ساخت دنباله‌های این فیلم مطرح شده بود.

ابراز علاقه کیلیان مورفی برای بازی در نقش کن

علاقه شدید کیلیان مورفی برای نقش کن

علاقه کیلین مورفی برای بازی در باربی 2

در ادامه می‌توانید ویدئوی علاقه به بازی در باربی 2 توسط کیلیان مورفی را ببینید:

باربنهایمر همچنان در باکس آفیس رشد می‌کند و روند بالایی را در فروش کسب کرده است. کمدی فانتزی بسیار صورتی گرتا گرویگ که باربی و درام، تاریخی بسیار تاریک کریستوفر نولان، به اسم اوپنهایمر در تعطیلات آخر هفته‌های افتتاحیه، بزرگ‌تر از آنچه در ابتدا گزارش شده بود، پیش رفت.

بیشتر بخوانید:

گیشه داغ تابستانی فیلم های باربی و اوپنهایمر

گفتگوی کریستوفر نولان و کیلین مورفی درمورد ساخت فیلم اوپنهایمر

باربی در آخر هفته اول اکرانش با 162 میلیون دلار به پایان رسید که بالاتر از تخمین رکوردشکنی یکشنبه 155 میلیون دلاری بود. فیلم برادران وارنر با بازی مارگو رابی در نقش عروسک پلاستیکی و فوق‌العاده، از روز شنبه تنها 9 درصد کاهش داشت و در روز یکشنبه به فروش 43.7 میلیون دلاری دست یافت.

علاقه به بازی در باربی 2 توسط کیلیان مورفی

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو