قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

منبع: شبره

3

1402/6/13

10:44


در میان شهرهای ایران، شهر مقدس مشهد با اختلاف یکی از پررفت‌وآمدترین مقاصد بشمار می‌رود. مشهد به‌عنوان پایتخت مذهبی و معنوی ایران، سالانه میزبان قابل‌توجهی زائر از راه دور و نزدیک می‌باشد. به‌طوری‌که فرقی ندارد چه فصلی از سال باشد، همواره مسافران در مشهد حضور دارند. همین رفت‌وآمد زیاد مسافران به مشهد باعث شده صنعت

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

در میان شهرهای ایران، شهر مقدس مشهد با اختلاف یکی از پررفت‌وآمدترین مقاصد بشمار می‌رود. مشهد به‌عنوان پایتخت مذهبی و معنوی ایران، سالانه میزبان قابل‌توجهی زائر از راه دور و نزدیک می‌باشد. به‌طوری‌که فرقی ندارد چه فصلی از سال باشد، همواره مسافران در مشهد حضور دارند. همین رفت‌وآمد زیاد مسافران به مشهد باعث شده صنعت هتلداری در این شهر حسابی پررونق باشد. در میان هتل‌های مشهد، هتل‌های سه ستاره مثل هتل پارمیدا مشهد به دلیل کیفیت مطلوب و هزینه اقتصادی موردتوجه مسافران واقع‌شده است. چنانچه در سفر زیارتی مشهد به دنبال هتل باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه هستید، قطعاً هتل های 3 ستاره نزدیک حرم گزینه مناسبی خواهد بود. قیمت هتل‌های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم، بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهند، متفاوت است.

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم چقدر است؟

این روزها که هزینه‌ها حرف اول را در سفرها می‌زند، همه ما دوست داریم قبل از سفر با یک حساب سرانگشتی از هزینه‌های سفرمان مطلع شویم. یکی از مهم‌ترین هزینه‌های سفر، هزینه هتل است. در مشهد هتل‌های گوناگونی وجود دارد از هتل‌های 5 ستاره مجلل گران گرفته تا مسافرخانه‌های ارزان‌قیمت؛ اما اگر علاوه بر هزینه، کیفیت امکانات هتل برایتان اهمیت دارد، به فکر اقامت در هتل‌های 3 ستاره مشهد باشید.

هتل‌های 3 ستاره به‌عنوان هتل‌های اقتصادی شناخته می‌شوند؛ اما هر هتل بر اساس خدمات و کیفیت قیمت‌گذاری می‌شود. برای اطلاع از قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن با بیش از 30 سال سابقه درخشان، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع) می‌باشد. البته نگران قدیمی بودن هتل نباشید، چراکه این هتل در سال‌های اخیر به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات و امکانات مورد مرمت و نوسازی قرارگرفته است.

اگر از امکانات خوب و اتاق‌های راحت و مجهز هتل مدائن بگذریم، بهترین ویژگی این هتل را می‌توان فاصله کوتاه تا حرم دانست. مسافران با اقامت در این هتل تنها با 5 الی 7 دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهند رسید.

قیمت اقامت در هتل

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم مثل هتل مدائن برای یک نفر به مدت یک‌شب، 1.650.000 تومان می‌باشد. اتاق‌های فولبرد که همراه با صبحانه، ناهار و شام است، به طبع گران‌تر است.

 هتل های 3 ستاره

هتل آدینا مشهد

هتل آدینا ازجمله هتل‌های مدرن 3 ستاره در مشهد است که در سال 1397 در 10 طبقه و 69 واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود، سپس در سال 1400 جهت ارتقا خدمات و امکانات در این هتل اقداماتی صورت گرفت.

هتل آدینا با ارائه خدمات و امکانات قابل‌قبول، توانسته رضایت مسافران را جلب کند. از خدمات و امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت 140 نفر، کافی‌شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، خشک‌شویی، اینترنت، خدمات ویژه معلولین، تشریفات ویژه و… اشاره کرد. توجه داشته باشید، این هتل فاقد پارکینگ است. چنانچه با ماشین شخصی به مشهد سفرکرده‌اید، بهتر است به فکر اقامت در دیگر هتل های مشهد باشید.

هتل آدینا در جوار بارگاه امام هشتم (ع) واقع‌شده است و فاصله چندانی با حرم ندارد. مهمانان هتل آدینا با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت.

قیمت اقامت در هتل

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم، نسبت به هتل‌های 3 ستاره دور از حرم کمی گران‌تر است. بااین‌حال هتل آدینا با توجه به اینکه در نزدیک حرم واقع‌شده از هتل‌های اقتصادی بشمار می‌رود. هزینه اقامت در هتل آدینا به مدت یک‌شب از 1.300.000 تومان شروع می‌شود.

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا یکی از بهترین و اقتصادی‌‌ترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود. این هتل از سال 1388 به‌عنوان هتل 3 ستاره، میزبان مسافران و زائران زیادی است. هتل پارمیدا در کنار هزینه مقرون‌به‌صرفه، واحدهای اقامتی راحت و مجهزی را در اختیار مسافران قرار داده است.

هتل پارمیدا در خیابان امام رضا (ع) یکی از مهم‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم واقع‌شده است. مسافران مقیم هتل پارمیدا با 15 دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهند رسید.

قیمت اقامت در هتل

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می‌دهند متفاوت است. چنانچه می‌خواهید در هتل پارمیدا اقامت داشته باشید، بهتر است بدانید قیمت اقامت در این هتل برای یک‌شب از شبی 800.00 تومان شروع می‌شود.

هتل ساوین مشهد

هتل ساوین یکی دیگر از هتل‌های 3 ستاره محبوب مشهد است که در سال 1397 جهت خدمات‌رسانی به زائران افتتاح شد. این هتل با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب تا به امروزه رضایت‌بخش مسافران بوده است.

هتل ساوین در 7 طبقه درمجموع دارای 112 واحد اقامتی متنوع است که همه واحدهای اقامتی از امکانات رفاهی قابل‌قبولی برخوردار هستند. لازم به ذکر است اقامت در هتل ساوین همراه با وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است.

این هتل خدمات و امکانات معمولی همچون رستوران، کافی‌شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، خشک‌شویی، پارکینگ و… را برای مسافران فراهم کرده است.

هتل ساوین فاصله چندانی با حرم ندارد و مسافران با 13 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی خواهند داشت.

قیمت اقامت در هتل

هزینه اقامت در هتل ساوین نسبت به قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم دیگر ارزان‌تر است. هزینه اقامت در این هتل همراه با سه وعده غذایی به مدت یک‌شب از 1.500.000 شروع می‌شود.

هتل هلیا مشهد

هتل آنلاین مشهد

هتل هلیا مشهد به‌عنوان هتل 3 ستاره نزدیک به حرم در سال 1388 با 84 باب واحد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال 1398 جهت نوسازی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. اتاق‌ها و واحدهای در فضایی وسیع و دل‌نشین، از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار هستند. اقامت در هتل هلیا، همراه با صبحانه رایگان است. چنانچه می‌خواهید از ناهار و شام رایگان بهره‌مند شوید، اتاق‌های فولبرد را برای اقامت انتخاب کنید. همچنین هتل هلیا امکانات قابل‌قبولی را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل هلیا در 800 متری از ورودی باب‌الرضا واقع‌شده است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز، تنها با 9 دقیقه پیاده‌روی به حرم رفت‌وآمد کنند.

قیمت اقامت در هتل

قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم معمولاً هر چه نزدیک‌تر گران‌تر می‌شوند. هتل هلیا نیز ازجمله هتل‌های نزدیک به حرم است بنابراین نباید از آن انتظار هزینه ارزان داشت. هزینه اقامت در هتل هلیا به مدت یک‌شب، از 1.450.000 آغاز می‌شود.

هتل رز درویشی مشهد

هتل سه ستاره رز درویشی از هتل‌های لوکس و معروف مشهد است که از سال 1399 به میزبانی از زائران پرداخته است. این هتل مدرن با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی توانسته در این مدت کوتاه جایگاه ویژه‌ای میان گردشگران داشته باشد.

هتل رز درویشی در 22 واحد دارای 107 واحد اقامتی دنج و مجهز است. برخی از اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف هستند و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را از گنبد حرم به ارمغان می‌آورد. همچنین اقامت در هتل رز درویشی همراه با صبحانه و شام است.

هتل رز درویشی با توجه به 3 ستاره بودنش، امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی را برای مهمانان خود فراهم کرده از بهترین آن‌ها می‌توان به دو رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، خشک‌شویی، اینترنت، کافی‌نت و… اشاره کرد. توجه داشته باشید هتل رز درویشی فاقد پارکینگ است.

این هتل در خیابان امام رضا (ع) و در 400 متری ورودی باب‌الرضا واقع‌شده است. مهمانان مقیم این هتل می‌توانند با 5 دقیقه پیاده‌روی به زیارت بروند.

قیمت اقامت در هتل

همان‌طور که می‌دانید قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم با توجه به امکانات هتل متفاوت است. ازآنجایی‌که هتل رز درویشی از هتل های 3 ستاره لاکچری است هزینه نسبتاً گرانی دارد. هزینه اقامت در هتل رز درویشی به مدت یک‌شب، از 3.650.000 تومان شروع می‌شود.

هتل درویشی مشهد

جمع‌بندی

توجه داشته باشید، قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم، در فصول مختلف سال تغییر می‌کند؛ پس برای اطلاع از قیمت هتل های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم بهتر است به سایت‌های رزرو هتل مراجعه نمایید.

رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو