آشنایی با بازیگران سریال بازپرس به همراه عکس و بیوگرافی کوتاه

آشنایی با بازیگران سریال بازپرس به همراه عکس و بیوگرافی کوتاه


منبع: آرگا

8

1402/6/13

11:04


همانطور که می دانید آشنایی با هنرپیشگان یک سریال و فیلم همیشه از علاقه مندی اهل هنر سینما و تلویزیون می باشد که بر همین اساس ما در این مطلب شما را با بازیگران سریال بازپرس آشنا می کنیم.

سریال «بازپرس» ساخته شده در ۱۴۰۲ که محمدرضا شفیعی تهیه کننده و احمد معظمی کارگردان آن می باشد که این پروژه طبق تحقیقات ۲ ساله در پرونده های حقیقی مانند حسین تراب نژاد به قلم درآمده و توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا اجرا شده است. این سریال در ژانر حقوقی قضایی تهیه گردیده که بعنوان پرمخاطب ترین سریال تلویزیونی شناخته شده است. در این مطلب شما را با بازیگران سریال بازپرس آشنا می کنیم.

آشنایی با بازیگران سریال بازپرس

بازیگران سریال بازپرس

بازپرس نام یکی از سریال های ایرانی است که به زندگی بازپرسی به اسم «صدرا» می پردازد که در جریان قاچاقی اقتصادی وقتی سرنخ ها را دنبال می نماید به آقازاده و تهیه کننده ای رانتخوار منتهی می شود و سایر ماجراها در پی آن رخ می دهد. در این سریال هنرپیشگانی همچون محسن قصابیان(بازپرس صدرا حسینی)، فرهاد قائمیان (بازپرس حامد سعادت و باجناق بازپرس صدرا حسینی)، مهدی فخیم زاده (هدایت مسلمی)، فریبا کوثری (مهتاب زن حامد سعادت و خواهر مهدیه)، سید جواد هاشمی (دادستان)، اندیشه فولادوند (فرزانه زن سوهانی)، فریبا متخصص (زن هدایت مسلمی)، سوگل طهماسبی (مهدیه زن بازپرس صدرا حسینی)، محسن بهرامی (سعید شباویز)، ایوب آقاخانی (ایوب امانی)، ارشیا توکلی (آرمان)، آرین اویسی (فرهاد معظمی)، محمدهادی دیباچی (نوید)، محمد خوشبخت (حاجیلو)، کاظم هژیرآزاد (موسی پیوسته)، شهین تسلیمی (عطیه)، مجید پتکی (سالار خان)، پوراندخت مهیمن (مادرزن بازپرس صدرا حسینی)، وحید حیدری (حمیدرضا)، یاسمن معاوی (مینا سعادت)، شهروز دل افکار (مرتضی مسلمی)، ستاره سادات قطبی (منشی صدرا حسینی)، رضا مولایی (عباسعلی کریمی)، سیامک راشدی (دکتر حکمت)، نرگس موسوی زاده (دختر هدایت مسلمی)، بهاره گودرزی (زن عباسعلی کریمی)، آذین احرامی (مدیر مدرسه) ایفای نقش می کنند.

محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا در بیست و پنجم ماه خرداد سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل کارشناسی رشته تربیت بدنی می باشد. او در سال ۷۰ با بازی در سریال تلویزیونی «امام علی» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد.

بازیگران سریال بازپرس همراه با بیوگرافی و عکس

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در پانزدهم ماه اسفند سال ۱۳۴۴ در اردبیل می باشد که فعالیتش را با رفتن بر روی صحنه نمایش آغاز نمود. در سال ۷۲ در فیلم دمرل بازی نمود و در ۸۳ در فیلم سینمایی قارچ سمی بازی قابل توجهی از خود نشان داد و توانست توجه فیلمسازها و کارگردان ها را به خود جلب نماید.

بازیگران مجموعه تلویزیونی بازپرس

فریبا کوثری

فریبا کوثری در یکم ماه آذر سال ۱۳۴۵ در زاهدان به دنیا آمده است که علاوه بر هنرپیشگی در زمینه اجرا در تلویزیون میز فعالیت دارد. او دیپلمه اقتصاد است که نخستین تجربه بازیگری اش را در فیلم سینمایی چهره در سال ۶۷ به دست آورد اما با بازی در سریال تلویزیونی «بی گناهان» مشهور شد.

معرفی هنرپیشگان سریال بازپرس

محسن قصابیان

قصابیان در تاریخ یکم ماه مرداد سال ۱۳۴۸ در شهرستان قوچان خراسان رضوی به دنیا آمده است، البته آن زمان هنوز سه استان خراسان از یکدیگر تفکیک نشده بودند. او فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش هنرپیشگی و نیز فارغ التحصیل رشته کارگردانی می باشد. او فعالیتش را در عرصه هنر با بازی در تئاتر آغاز نموده و نخستین مرتبه در سال ۷۱ با بازی در فیلم سینمایی تونل تجربه حضور در مقابل دوربین را به دست آورد.

آشنایی با بازیگران سریال بازپرس

مهدی فخیم زاده

فخیم زاده از فیلمنامه نویسان و کارگردان های مطرح کشورمان می باشد که در بیستم ماه تیر سال ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمده است. او فعالیتش در عرصه هنرپیشگی را با حضور در تئاتر آغاز نمود و با بازی در فیلم سینمایی سرکار غضنفر در سال ۵۱ جلوی دوربین سینما حضور یافت. او تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته هنرهای دراماتیک از دانشگاه تهران می باشد. او در سریال ولایت عشق در سال ۷۹ بازی نمود و مشهور شد.

آشنایی با بازیگران سریال بازپرس

فریبا متخصص

فریبا متخصص هنرپیشه ایرانی در یکم آذر سال ۱۳۴۰ در شهر بروجرد استان لرستان به دنیا آمده و تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته جامعه شناسی می باشد. وی در فیلم سینمایی شب مکافات در سال ۶۳ نقش آفرینی نمود که این بازی نخستین تجربه بازیگری او بود.

معرفی هنرپیشگان سریال بازپرس

شهین تسلیمی

شهین تسلیمی در نوزدهم ماه شهریور سال ۱۳۳۴ در خشکرود به دنیا آمده است که فعالیتش را با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود، اما در ۱۳۸۵ با بازی در سریال باغ مظفر تجربه بازیگری در تلویزیون را به دست آورد، ولی شهرتش را مدیون بازی در سریال تلویزیونی بزنگاه می باشد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی بازپرس

پوراندخت مهیمن

پوراندخت مهیمن در پانزدهم فروردین سال ۱۳۳۱ در اصفهان به دنیا آمده که از هنرپیشگان قدیمی و باسابقه کشورمان محسوب می شود. او ابتدا فعالیتش را با بازی در تئاتر آغاز نمود اما در سال ۶۳ برای اولین بار در فیلم سینمایی «شب شکن» ایفای نقش کرد و تجربه حضور در سینما را به دست آورد. سپس سال بعد با بازی در سریال آینه به قاب تلویزیون پیوست.

بازیگران مجموعه تلویزیونی بازپرس

حمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی در نهم ماه فروردین سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمده که در عرصه هنرپیشگی فعالیت می کند. او فعالیت هنری خود را در سال ۷۰ با بازی در فیلم سینمایی مسافران آغاز نمود و با ایفای نقش در سریال در چشم باد و مختارنامه مشهور گردید.

مرور سریال بازپرس و نقش آفرینان آن

رسول نجفیان

آقای نجفیان هنرپیشه ایرانی است که در سایر عرصه های هنری خوانندگی، ترانه سرایی نیز فعالیت می کند و بسیاری او را با آهنگ مشهورش «رسم زمونه» می شناسند. او زاده بیست و هشتم ماه دی سال ۱۳۳۰ در تهران می باشد که تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته روانشناسی می باشد.

نگاهی به اسم و زندگینامه بازیگرهای سریال بازپرس

ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی از هنرمندان ایرانی فعال در عرصه هنرپیشگی و کارگردانی است که در یکم آبان سال ۱۳۵۴ در تبریز به دنیا آمده است. او تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته نمایش و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی می باشد. این هنرمند کارش را ابتدا با حضور در رادیو در سال ۷۲ آغاز نمود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی بازپرس

شهروز دل افکار

شهروز دل افکار از هنرپیشگان ایرانی زاده نهم بهمن ماه سال ۶۲ در تهران می باشد که تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته هنر بوده و نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم توماج به دست آورد. در ۱۳۹۹ بود که در سریال تلویزیونی قورباغه جلوی دوربین قرار گرفت و توانست توجه ها را به خود جلب نماید.

مرور سریال بازپرس و نقش آفرینان آن

مجید پتکی

مجید پتکی در بیست و پنجم ماه شهریور در سال ۵۳ در شهر رشت به دنیا آمده است، او دارای مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر است که با بازی در سریالی به اسم فردای روشن توانست نخستین تجربه بازیگری خود را به دست بیاورد.

بازیگران سریال بازپرس همراه با بیوگرافی و عکس

جواد هاشمی

جواد هاشمی از کارگردانان و هنرپیشگان شمالی ایران است که در بیست و هفتم ماه دی سال ۱۳۴۴ در بندر انزلی به دنیا آمده است. او تحصیلکرده مقطع کارشناسی رشته کارگردانی بوده که فعالیتش را با بازی در تئاتر آغاز نموده است. اما نخستین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی پرواز در شب کسب نمود و با بازی در فیلم اخراجی ها توانست مورد توجه قرار گرفته و مشهور شود.

مرور سریال بازپرس و نقش آفرینان آن

در مطلبی که با همراهی شما به پایان رسید، بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس را به همراه تصاویر آنها مرور کردیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد. و اگر تمایل به آشنایی با بازیگران سریال پدر گواردیولا و بازیگران فیلم تفریق دارید می توانید به لینک های مشخص شده مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو