بازیگران سریال محرمانه [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال محرمانه [بیوگرافی + عکس]


منبع: تکراتو

4

1402/7/5

16:44


سریال معمایی جنایی «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی و نقش‌آفرینی بازیگرانی مطرح، از شبکه سه پخش می‌شود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال محرمانه می‌پردازیم.

بازیگران سریال محرمانه [بیوگرافی + عکس]

سریال معمایی جنایی «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی و نقش‌آفرینی بازیگرانی مطرح، از شبکه سه پخش می‌شود. ما در این مطلب به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال محرمانه می‌پردازیم.

سریال «محرمانه» که به قلم مهدی حمزه به نگارش درآمده است، درباره‌ی چند نخبه ایرانی است که راهی آفریقا می‌شوند و در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

در سریال محرمانه بازیگران مطرحی از جمله لاله اسکندری، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، فرهاد قائمیان، مجید مظفری و سولماز حصاری به ایفای نقش پرداخته‌اند. این مجموعه در چندین کشور اروپایی و آفریقایی فیلمبرداری شده و علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه و هلند نیز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

مجموعه «محرمانه» در ۲۴ قسمت به تهیه‌کنندگی سید رامین موسوی ساخته شده است و از جمعه هفتم مهر ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. در ادامه، به بیوگرافی کارگردان و زندگینامه بازیگران سریال محرمانه می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال زخم کاری فصل دوم 

بازیگران سریال پدر گواردیولا

بازیگران سریال محرمانه

در مجموعه محرمانه بازیگرانی توانمند و مشهور به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. در این سریال جدید شبکه سه سیما، علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، بازیگرانی همچون جعفر دهقان، رویا میرعلمی، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی و سیدمهرداد ضیایی نیز حضور دارند.

 زندگینامه بازیگران سریال محرمانه

بازیگران سریال محرمانه

الهام طهموری، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، احسان امانی، نیما کرمی و مهدیه نساج، از دیگر بازیگران سریال محرمانه هستند.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، سریال محرمانه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۲۰:۳۰ از این شبکه روی آنتن می‌رود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعات 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 روز بعد که زمان تکرار سریال محرمانه از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

این مجموعه محصول مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است. ما در این نوشتار بیوگرافی و عکس بازیگران سریال محرمانه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

لاله اسکندری

عکس بازیگران سریال محرمانه

زندیگنامه بازیگران سریال محرمانه را با لاله اسکندری آغاز می‌کنیم که در این مجموعه یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد. لاله اسکندری در سی‌ام آذر ماه سال ۱۳۵۴ در تربت حیدریه به دنیا آمد. پدرش اهل کاشمر و مادرش اهل تربیت حیدریه است. او فرزند سوم خانواده است و دو خواهر و دو برادر دارد.

لاله اسکندری از فارغ‌التحصیلان رشته طراحی گرافیک دانشگاه آزاد تهران است. او در 24 سالگی با بازی در فیلم «متولد ماه مهر» به کارگردانی احمدرضا درویش وارد سینما شد. وی در سال 1379 با ایفای نقش در سریال «خاک سرخ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا وارد قاب تلویزیون شد و به شهرت رسید.

اسکندری علاوه بر بازیگری در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت‌های بسیاری داشته‌ است که شامل برگزاری چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و موزاییک در داخل و خارج از کشور می‌شود. او از سال ۱۳۸۷ با شهرداری تهران برای زیباسازی فضای شهری همکاری می‌کند. کاشی کاری طرح کهکشان راه شیری در تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان از نمونه کارهای لاله اسکندری است.

لاله اسکندری در 32 سالگی با ساسان فیروزی ازدواج کرد و سال‌هاست کنار هم زندگی می‌کنند. این بازیگر مطرح اهل مطالعه است و رمان، داستان‌‌های کوتاه، شعر و نقد داستان می‌خواند.

آرش آصفی

عکس بازیگران سریال محرمانه

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه

آرش آصفی در سال 1357 در ساوه متولد شد. او بازیگری را از سال 1380 با ایفای نقش در سریال «وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده» شروع کرد. وی سه سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم «مواجهه» به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی‌فر وارد سینما شد؛ البته این فیلم پس از 14 سال به نمایش درآمد.

آصفی در سریال مدینه، خانه امن و سرجوخه حضور درخشانی داشت. در فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش، نقش «حر» را ایفا کرد. رستاخیز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و در نهایت در ۸ بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد. اما این فیلم حواشی بسیاری داشت و به دلیل نشان دادن چهره معصومین توقیف شد. این فیلم پس از 9 سال از توقیف درآمد و مجوز اکران آنلاین گرفت و در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ اکران آنلاین شد.

جالب است بدانید آرش آصفی به کشاورزی علاقه دارد. او در بوئین زهرای قزوین زندگی می‌کند و چندین سال است در کنار بازیگری به کار مزرعه‌داری و باغداری می‌پردازد.

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه را با فریبا متخصص ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عشق کوفی

بازیگران سریال رحیل

فریبا متخصص

عکس بازیگران سریال محرمانه

فریبا متخصص متولد یکم مرداد ماه سال 1340 در بروجرد است. وی از دانش‌آموختگان رشته جامعه‌شناسی بوده و بازیگری را از 20 سالگی با اجرای نمایش در تئاتر آغاز کرده است.

متخصص علاوه بر بازیگری، به عنوان گوینده در نمایش‌های رادیویی اجرا داشته و از سال 68 در اداره کل نمایش صدا استخدام شده است. ایشان در سال ۱۳۶۳ با ایفای نقش در فیلم شب مکافات به کارگردانی فرامرز باصری وارد سینما شد.

فریبا متخصص در 23 سالگی با ایفای نقش در سریال‌ طالب به کارگردانی عبدالرضا اکبری وارد قاب تلویزیون شد. وی یکی از بازیگران پرکار تلویزیون بوده و با کارگردانان صاحب نام همکاری کرده است.

در چشم باد، نیمه پنهان ماه، آوای فاخته، تولدی دیگر، چشم به راه، همسفر، در چشم باد و به دنیا بگویید بایستد، برخی از سریال‌های تلویزیونی کارنامه هنری وی هستند. همچنین متخصص از بازیگران سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی است.

فریبا متخصص سال‌هاست که ازدواج کرده و پسری به نام پوریا پور‌بهرامی دارد که در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند.

فرهاد قائمیان

 زندگینامه بازیگران سریال محرمانه

زندگینامه بازیگران سریال محرمانه

زندگینامه بازیگران سریال محرمانه را با فرهاد قائمیان ادامه می‌دهیم که زاده‌ی 15 اسفند ماه سال ۱۳۴۴ در محله عالی قاپو اردبیل است. ایشان بازیگری را با اجرای تئاتر در شهرستان آغاز کرد و پس از آن وارد تلویزیون شد.

قائمیان در سال ۱۳۷۰ با ایفای نقش در فیلم‌های کوتاه به کارش ادامه داد؛ اما فعالیت او به‌صورت حرفه‌ای با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی آغاز شد. وی  از سال ۱۳۷۹ در حرفه‌های مختلف هنری همچون بازیگری، تهیه‌کنندگی، مدیر تولید و طراحی صحنه و لباس در تلویزیون مشغول فعالیت است.

از افتخارات و جوایز فرهاد قائمیان می‌توان دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «غریب»، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم تارا و تب توت فرنگی در جشنواره فیلم فجر مشهد و جایزه ویژه جشنواره الغدیر عراق برای بازی در فیلم روز رستاخیز را نام برد.

فاطمه گودرزی

عکس بازیگران سریال محرمانه

فاطمه گودرزی در نوزدهم تیر ماه سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر وی اهل بروجرد استان لرستان هستند. گودرزی دیپلم اقتصاد دارد و در 19 سالگی یک دوره‌ی دو ساله‌ی تئاتر را در اداره‌ی بازیگری گذرانده است.

وی در سال ۱۳۶۶ با حضور در سری سوم مجموعه تلویزیونی آئینه به کارگردانی «فریدون فرهودی» بازی جلوی دوربین را تجربه کرد. فاطمه گودرزی سه سال بعد با نقش‌آفرینی در فیلم به خاطر همه چیز ساخته‌ی رجب محمدین وارد سینما شد.

ترانه مادری، دردسر والدین، آپارتمان و رعنا، ما فرشته نیستیم، لحظه گرگ و میش، همسر دلخواه من، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، غزال، جنگ نفتکش‌ها، دست‌های خالی و داش اکل برخی از آثار کارنامه هنری فاطمه گودرزی هستند.

فاطمه گودرزی در سال 1374 از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال دریافت کرد. او همچنین در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای ایفای نقش مهین خانم و پروین خانم در فیلم جنگجوی پیروز شد.

فاطمه گودرزی با عبدالرضا گنجی کارگردان سینما ازدواج کرده است. او دو فرزند به نام‌های پویان و آوا دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های اکشن

بهترین سریال های کمدی خارجی

رحیم نوروزی

عکس بازیگران سریال محرمانه

عکس بازیگران سریال محرمانه

رحیم نوروزی یکی دیگر از بازیگران سریال محرمانه است که متولد سال ۱۳۴۶ در رشت است. وی فوق‌دیپلم رشته‌ی مرمت بناهای تاریخی و لیسانس تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی دارد.

نوروزی با شرکت در کلاس‌های بازیگری بهروز بقایی، بهزاد عشقی و امیر ثابت به آموختن هنر مورد علاقه‌اش پرداخت. او پس از گذراندن این دوره‌ها با اجرای چندین تئاتر وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر توانمند با بازی در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی به شهرت رسید.

رحیم نوروزی تاکنون در فیلم‌ها، تئاترها، سریال‌ها و تله فیلم‌های زیادی بازی کرده است. تب، عشق و عالیجناب، خانه‌ای در تاریکی، کلانتر، یادآوری، اشنوگل، آسمان هشتم، دوزخ، برزخ، بهشت، یک گزارش واقعی و کرگدن از آثار او در سینما و تلویزیون هستند.

رحیم نوروزی تاکنون سه بار ازدواج کرده، اما از هر سه همسر خود جدا شده است. او یک دختر به نام پناه دارد. وی علاوه بر بازیگری و تدریس آن در سوره، در زمینه خوشنویسی هم مهارت خاصی دارد و از جوانی به طور حرفه‌ای در این رشته هنری نیز فعالیت می‌کند.

علیرام نورایی

عکس بازیگران سریال محرمانه

علیرام نورایی در هجدهم فروردین ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. او کاردانی رشته‌ی مهندسی کامپیوتر را دارد و از 19 سالگی بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. نورایی در سال 1380 با ایفای نقش در سریال شب آفتابی وارد قاب تلویزیون شد و سه سال بعد با فیلم بازنده برای اولین بار بازیگری را در سینما تجربه کرد.

او تجربه‌ی اجرای مسابقه تلویزیونی شهروند و مافیا را دارد. علیرام نورایی در تئاترهای مختلف، فیلم‌های کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجویی و مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نقش‌آفرینی کرده است.

وی برای بازی در یتیم خانه ایران، در چهاردهمین دوره‌ی جشنواره فیلم مقاومت به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد. همچنین در جشنواره عمار نیز از او برای بازی در این فیلم تقدیر شد.

مجموعه‌های آسپرین (سریال شبکه نمایش خانگی)، پول کثیف، جابربن حیان، ماتادور، گاندو، جاده چالوس، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (اپیزودهای شب شکار، گنجشک‌های شاهد، نور در تاریکی) و فیلم‌های سینمایی قلاده‌های طلا، هشتمین روز هفته، گلوگاه شیطان، هرماس و استرداد برخی از آثار کارنامه هنری علیرام نورایی هستند.

علیرام نورایی در 33 سالگی با صبا تاجیک (مدل مطرح) ازدواج کرد و یک پسر به نام نویان دارد. وی علاوه بر بازیگری و اجرا، رزمی کار و مربی پارکور است.

نسیم ادبی

عکس بازیگران سریال محرمانه

عکس بازیگران سریال محرمانه

نسیم ادبی یکی دیگر از بازیگران سریال محرمانه است که در ادامه به زندگینامه او می‌پردازیم. وی هفدهم شهریور ماه سال 1355 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نمایش (گرایش بازیگری) است و فعالیت هنری‌اش را از تئاتر آغاز کرد.

وی در 15 سالگی با نمایش تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت و بیشتر از قبل به بازیگری علاقه‌مند شد. نسیم ادبی در سال 1375 با سریال دوقلوها وارد تلویزیون شد و در همین سال در سریال برگ سبز نیز ایفای نقش کرد. فیلم زندگی به کارگردانی اصغر هاشمی و سریال حلقه سبز ساخته‌ی ابراهیم حاتمی کیا آثار بعدی او بودند.

ادبی با ایفای نقش حمیرا در سریال خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به شهرت رسید. نسیم ادبی در سال‌های ۸۸، ۹۰، ۹۴ و ۹۵ با درخشش در نقش‌هایش در نمایش‌های متفاوت، عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد.

نسیم ادبی در سال 1383 در نمایش شمس پرنده با ابراهیم ثباتی، آهنگساز این نمایش آشنا شد و در سال 1388 با هم ازدواج کردند، اما متاسفانه همسر ایشان دوم بهمن ماه 1399 بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سقوط 

بازیگران سریال حیثیت گمشده

کمند امیرسلیمانی

عکس بازیگران سریال محرمانه

کمند امیرسلیمانی، زاده‌ی شانزدهم خرداد ماه سال 1352 در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد بوده و از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. پدر ایشان، سعید امیرسلیمانی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون بوده و مادرش خانه‌دار است.

کمند امیرسلیمانی در 5 سالگی برای اولین بار در سریال «هزار دستان» جلوی دوربین رفت و طبق خواسته علی حاتمی در یک نقش کوتاه همبازی لیلا حاتمی شد. او بعد از این تجربه کوتاه، در سال 1359 با ایفای نقش در نمایش «سنجاب‌ها» وارد تئاتر شد.

وی در 10 سالگی در مجموعه «مخمصه» بازی کرد و سه سال بعد با فیلم «ترنج» نقش‌آفرینی در سینما را تجربه نمود. او با ایفای نقش در پروژه‌های مختلف به کارش ادامه داد تا اینکه در سال 1374 با بازی در نقش آذر، عروس اسدالله خان در مجموعه موفق و پربیننده‌ی «پدر سالار»، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

این هنرمند مطرح از بازیگران سریال هوش سیاه؛ مجموعه پلیسی پربیننده شبکه سه به کارگردانی مسعود آب‌پرور بود.

کمند امیرسلیمانی سال‌ها قبل با آقای ورقا عامری که عکاس و ساکن امارات بوده ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام ایلیا است. وی پس از ازدواج به مدت 6 سال به امارات مهاجرت کرد؛ اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران آمد. او چند سال پیش از همسرش جدا شد.

ایرج نوذری

عکس بازیگران سریال محرمانه

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه

ایرج نوذری متولد هفتم اسفند ماه سال 1342 در تهران است. ایرج فرزند اول مرحوم منوچهر نوذری، هنرپیشه و مجری مطرح کشورمان است. او از نوجوانی کنار پدرش حضور در رادیو را تجربه کرد.

ایشان سال‌های قبل انفلاب در برنامه «شما و رادیو» پدر بازی کرد و بعد انقلاب هم در برنامه «صبح جمعه با شما» حضور داشت. وی در 28 سالگی با ایفای نقش فیلم «اویناز» جلوی دوربین رفت و چند ماه بعد در فیلم «آخرین تلاش» بازی کرد.

وی دانش‌آموخته‌ی مقطع فوق لیسانس رشته زبان شناسی است و به زبان‌های «سانسکریت»، «هندی»، «اردو»، «اسپانیایی»، «فرانسوی» و «انگلیسی» تسلط دارد. ایشان علاوه بر بازیگری، در زمینه نوازندگی و اجرا نیز فعالیت می‌کند و مدتی هم رئیس امور بین‌الملل رشته کونگ فوی ایران نیز بوده است.

ایشان بعد از 12 سال مهاجرت به ایران بازگشت و با نقش‌آفرینی و کارگردانی بخش‌های هندی مجموعه مسافری از هند که از پربیننده‌‌ترین و بهترین سریال های ایرانی پس از انقلاب تلویزیون است، به شهرت رسید.

ایرج نوذری در 28 سالگی ازدواج کرد. همسر او  استاد زبان آلمانی و متخصص پوست و زیبایی است. آن‌ها دو دختر به نام‌های دلربا و دلناز دارند.

جعفر دهقان

عکس بازیگران سریال محرمانه

بیوگرافی بازیگران سریال محرمانه را با پرداختن به زندگی جعفر دهقان، بازیگر موفق سینما و تلویزیون به پایان می‌رسانیم. جعفر دهقان در بیست و یکم فروردین ماه سال ۱۳۳۹ در تهران به دنیا آمد. وی مدرک دیپلم خود را از هنرستان فنی دریافت کرده است.

دهقان فعالیت هنری خود را از ۱۵ سالگی، با بازی در گروه تئاتر مرکز رفاه بازی آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰، کارش را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد.

ایشان با بازی در نقش‌ ماکسیمیلیانوس در سریال مردان آنجلس به کارگردانی فرج‌الله سلحشور به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد. جعفر دهقان در 21 سالگی با بازی در فیلم توجیه به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست وارد سینما شد.

دهقان در جشنواره فجر سال ۱۳۷۲ توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را برای نقش‌‌آفرینی در فیلم حماسه مجنون به دست آورد. وقتی او فنون رزمی خود را در فیلم‌هایی از جمله یاس‌های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت مورد تحسین بینندگان و منتقدان قرار گرفت.

او یکی از پرکارترین بازیگران سینما و تلویزیون است که کارنامه هنری درخشانی دارد. دهقان از بازیگران سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقانی بود. او نقش متفاوتی در این مجموعه طنز ایفا کرد.

جعفر دهقان سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند به نام‌های سروش و سحر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های چینی 2023

خلاصه داستان سریال محرمانه از شبکه سه

پس از پرداختن به زندگینامه‌ بازیگران سریال محرمانه سراغ قصه‌ی این مجموعه امنیتی معمایی جنایی می‌رویم که روایتی واقعی از چند نخبه ایرانی است.

عکس بازیگران سریال محرمانه

زندگینامه بازیگران سریال محرمانه

سریال محرمانه روایتگر داستانی واقعی از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی است که توطئه مغرضانه دشمن را دربردارد تا با ایجاد اختلال، مانع از دست‌یابی ایران به موفقیتی بزرگ در این حوزه شوند.

کارگردان سریال محرمانه

محمود معظمی کارگردان سریال امنیتی معمایی جنایی محرمانه است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی است و کارگردانی را با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرده است. معظمی در سال 1387 مجموعه سرشاخ را ساخت و پس از آن، کارگردانی سریال تکیه بر باد را برعهده گرفت.

سریال‌‌های تمام رخ (1401)، بوی باران (1396)، سریال پیکسل (1395)، فیلم نازلی (1395)، فیلم بعد از غبار (1392)، فیلم رویای کبود (1390)، فیلم کارد و پنیر (1388) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

شهرت محمود معظمی بیشتر به‌دلیل کارگردانی قسمت‌های متعدد مجموعه پر مخاطب «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

برخی از عوامل سریال محرمانه

  • کارگردان: محمود معظمی
  • نویسنده: مهدی حمزه
  • تهیه‌کننده: سید رامین موسوی
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح لباس: مهناز نوروزی
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم
  • مدیر صدابرداری: فرشید احمدی
  • برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: امیرسلیمانی
  • طراح گریم: جلال موسوی
  • مدیر تولید: داوود جمشیدی
  • تدوین: نیما حسن‌ دوست
  • منشی صحنه: سارا طالبیان
  • مدیر تدارکات: حسین کنگاوری
  • دستیار تهیه‌ کننده: حمید انصاری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال محرمانه نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان، الهام طهموری، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی، شیدا یوسفی، بهناز نادری، علیرضا جلالی‌تبار، رحیم نوروزی، سیدمهرداد ضیایی، احسان امانی، نیما کرمی، مهدیه نساج و جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و آفریقایی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال محرمانه چند قسمتی است؟

این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی محمود معظمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال محرمانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو