فیلم The Hill 2023 : داستان، بازیگران، و بررسی

فیلم The Hill 2023 : داستان، بازیگران، و بررسی


منبع: فیگار

4

1402/6/15

12:00


فیلم The Hill یا همان تپه، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد که در ادامه به معرفی فیلم The Hill 2023 ، داستان، بازیگران و بررسی آن خواهیم پرداخت.

فیلم The Hill 2023 : داستان، بازیگران، و بررسی

فیلم The Hill یا همان تپه، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد که در ادامه به معرفی فیلم The Hill 2023 ، داستان، بازیگران و بررسی آن خواهیم پرداخت.

فیلم سینمایی The Hill ، فیلمی درام ، ورزشی و بیوگرافی آمریکایی می‌باشد که در سال 2023 توزیع و منتشر شده است. داستان فیلم درباره بازیکن بیسبالی به اسم ریکی هیل است که با غلبه بر یک نقص جسمانی، تلاش می‌کند به عنوان یک افسانه در لیگ برتر به شهرت برسد.

فیلم توسط جف سلنتانو، بر اساس فیلمنامه‌ای از آنجلو پیتزو و اسکات مارشال اسمیت کارگردانی شده است. فیلم “تپه” توسط شرکت Briarcliff Entertainment در تاریخ 25 آگوست 2023 در سینماها به نمایش درآمده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم تپه 2023 بپردازیم.

فیلم The Hill 2023

داستان، بازیگران، و بررسی

فیلم The Hill 2023

معرفی فیلم تپه 2023

در ایالات متحده و کانادا، فیلم “The Hill” همراه با “Gran Turismo”، “Retribution” و “Golda” اکران شده است. می‌توان پیش‌بینی کرد که در آخر هفته افتتاحیه خود، این فیلم از 1570 سینما بین 2 تا 3 میلیون دلار فروش داشته باشد. همچنین، در روز اول اکران، فیلم “The Hill” مبلغ 800,000 دلار را به دست آورد.

معرفی و داستان فیلم تپه 2023

فیلم The Hill 2023

ژانر فیلم The Hill

در ماه آگوست سال 2021، اعلام شد که دنیس کواید به بازیگران فیلم “The Hill” پیوسته است. ژانر فیلم The Hill درام، ورشی و بیوگرافی است و مدت زمان فیلم تپه 126 دقیقه می‌باشد. تولید این فیلم توسط Celentano به همراه Rescue Dog Productions و Warren Ostergard از Vitamin A Films انجام شد.

در این فیلم، دنیس کواید نقش کشیش جیمز هیل را ایفا کرده و کالین فورد نقش پسرش ریکی هیل را بازی می‌کند. جف سلنتانو درباره فیلم اظهار داشت:

من قصد دارم یک فیلم نمادین و کلاسیک بسازم. یک داستان الهام بخش زیبا و قدرتمند. فیلمی که در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد. دنیس بود که من را برای نقش اصلی به فکر انداخته و الهام بخش فیلمنامه را خوانده است.

فیلمبرداری اصلی فیلم در منطقه جورجیا و ایالت کلمبیا در ماه‌های نوامبر و دسامبر 2021 صورت گرفت. مکان‌های دیگری مانند استادیوم دریاچه اولمستد و منطقه رودخانه مرکزی ساوانا نیز برای فیلمبرداری استفاده شدند. همچنین، کلیسای تاریخی رایتزبورو در شهرستان مک‌دافی نیز برای تصویربرداری صحنه‌های مربوط به یک کلیسای دهه 1960 در یک روستای تگزاس مورد استفاده قرار گرفت.

موسیقی متن و موسیقی اصلی فیلم توسط جف زانلی ساخته شده است. تیتراژ پایانی فیلم حاوی تک آهنگ “Rub A Little Dirt On It” از رندی هاوسر محصول سال 2023 می‌باشد.

بررسی فیلم The Hill

فیلم The Hill 2023

فیلم The Hill 2023

در بخش نمرات The Hill 2023 وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes این فیلم، 38% کسب کرد که از 29 منتقد، با میانگین امتیاز 5.3/10 مواجه شد. توافق این وب‌سایت می‌گوید:

کار محکم دنیس کواید به ارتقای The Hill کمک می‌کند؛ اما این درام ضعیف مبتنی بر واقعیت فقط به‌طور متناوب الهام‌بخش است.

نمرات The Hill 2023 در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس چهار منتقد، امتیاز 48 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگران در نظرسنجی PostTrak به فیلم 80٪ امتیاز مثبت دادند.

جف سلنتانو، با جابه‌جایی بین یک درام ورزشی و یک فیلم مذهبی، هدفش راضی‌کردن تماشاگران است و هرگز از حد خشونت بیشتری استفاده نمی‌کند. او گاهی اوقات احساس غمگینی را هم به تصویر می‌کشد؛ اما فیلم به گونه‌ای طراحی شده که احساس خوبی به تماشاگران القا کند. در بررسی فیلم The Hill باید گفت این فیلم داستانی واقعی را درباره ایمان، امید و عشق به طریقی سرگرم‌کننده به تصویر می‌کشد.

بازیگران فیلم The Hill 2023

فیلم The Hill 2023

فیلم سینمایی The Hill

در این فیلم، بازیگرانی مانند دنیس کواید، کالین فورد، جوئل کارتر، رندی هاوسر، جسی بری، بانی بدلیا و اسکات گلن نقش آفرینی می‌کنند.

دنیس کوآد:

فیلم The Hill 2023

دنیس کوآد

Dennis Quaid یک بازیگر آمریکایی است. او در تاریخ 9 آوریل 1954 به دنیا آمد. کواد در زمینه بازیگری در فیلم‌ها و تلویزیون فعالیت دارد. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند “The Right Stuff”، “The Parent Trap”، “Frequency”، “The Day After Tomorrow” و “The Rookie” شناخته می‌شود. کواد همچنین در سریال‌های تلویزیونی معروفی مانند “Vegas” و “The Art of More” نقش آفرینی کرده است.

کالین فورد:

فیلم The Hill 2023

کالین فورد

Colin Ford مانند کواد یک بازیگر آمریکایی است. او در 26 ساله و جوان می‌باشد و او در فیلم هایی مانند “We Bought a Zoo”، “Push” و “Captain Marvel” حضور داشته است. علاوه بر این، فورد در سریال‌های تلویزیونی معروفی مانند “Supernatural” و “Under the Dome” نیز بازی کرده است. او یک بازیگر جوان و استعدادمند است.

اسکات گلن:

فیلم The Hill 2023

اسکات گلن

گلن دارای اصل و نسب ایرلندی و بومی آمریکایی می‌باشد. او در دوران کودکی خود، به طور منظم بیمار بود و به مدت یک سال در بستر به سر می‌برد. او از طریق برنامه‌های تمرینی شدید از بیماری‌های خود بهبود یافت.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان پیتسبورگ، گلن وارد کالج ویلیام و مری شد و در آنجا در رشته انگلیسی تحصیل کرد. او به مدت سه سال به سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده پیوست و سپس در سال 1963 حدود هفت ماه به عنوان گزارشگر اخبار و ورزشی برای اخبار کنوشا در کنوشا، ویسکانسین کار کرد. او سعی کرد نویسنده شود، اما متوجه شد که نمی‌تواند دیالوگی بنویسد که خوانندگان را راضی کند. برای یادگیری هنر دیالوگ، شروع به شرکت در کلاس های بازیگری کرد.

تریلر فیلم تپه

دانلود فیلم The Hill 2023

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم The Hill 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

کیفیت بلوری فیلم تپه 2023 در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

کیفیت بلوری فیلم تپه در 20 نوامبر 2023 (29 آبان 1402) منتشر می‌شود.

مدت زمان فیلم The Hill چند دقیقه است؟

مدت زمان این فیلم، 126 دقیقه است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو