فیلم The Bikeriders : داستان، بازیگران و بررسی

فیلم The Bikeriders : داستان، بازیگران و بررسی


منبع: فیگار

2

1402/6/21

08:58


فیلم 2023 The Bikeriders با بازی تام هاردی و آستین باتلر، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های 2023 است. با جزئیات فیلم The Bikeriders همراه فیگار بمانید.

فیلم The Bikeriders : داستان، بازیگران و بررسی

فیلم 2023 The Bikeriders با بازی تام هاردی و آستین باتلر، یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های 2023 است. با جزئیات فیلم The Bikeriders همراه فیگار بمانید.

فیلم سینمایی The Bikeriders یک درام و جنایی یکی از بهترین فیلم‌های 2023 که بر اساس کتابی با همین عنوان توسط عکاس دنی لیون تهیه شده است. به دلیل وجود صحنه‌های خشونت، فیلم دارای رده سنی بزرگسالان (R) است. داستان فیلم موتورسواران در دهه ۱۹۶۰ و درباره تشکیل یک گروه موتورسواری است و از دیدگاه اعضای این گروه روایت می‌شود.

جف نیکولز، کارگردان فیلم “The Bikeriders”، هنوز جوان است و هیچ نشانه‌ای از تسلیم به یک سبک خاص ندارد. او با فیلم‌هایی همچون “Take Shelter”، “Loving”، “Midnight Special” و “Mud” به عنوان یک نویسنده-کارگردان، یک یکپارچگی خاص در کارگردانی خود ایجاد کرده است و با ویژگی‌های متمایزی در آثار خود شناخته می‌شود.

داستان‌های او در فیلم‌ها با تمرکز بر خلق و خو، ژست و ارتباط نزدیک با شخصیت‌ها پیش می‌روند. او در این داستان‌ها با استفاده از نت‌های لطیف و قدرتمند توانسته احساسات قوی را به تصویر کشد. در فیلم “The Bikeriders”، علاوه بر آستین باتلر و تام هاردی، بازیگرانی مانند جودی کومر، مایکل شنون، بوید هالبروک، نورمن ریدس و مایک فیست نیز نقش‌هایی را ایفا می‌کنند. با معرفی فیلم The Bikeriders همراه بمانید.

فیلم The Bikeriders

داستان، بازیگران، و بررسی

فیلم The Bikeriders

ژانر فیلم The Bikeriders جنایی درام و اقتباس از کتابی با همین عنوان نوشته دنی لیون، ساخته شده است.همچنین مدت زمان فیلم The Bikeriders یا موتورسواران 146 دقیقه است. این فیلم برای اولین بار در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در تاریخ 31 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. برنامه ریزی شده است که این فیلم در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شود.

در اکتبر 2018، جف نیکولز اعلام کرد که در طی پنج سال برنامه‌ریزی برای ساخت یک فیلم درباره دوچرخه‌سواری در دهه 1960 دارد، اگرچه در آن زمان فیلمنامه‌ای برای آن وجود نداشت. او به مایکل شانون در صحنه فیلم “راه طولانی بازگشت به خانه” اشاره کرد و این ایده را به او گفت. سپس جف نیکولز فیلمنامه را بر اساس ایده اصلی داستان خود نوشت و پروژه را در بهار 2022 آغاز کرد. شرکت تولید “New Regency” نیز در ماه مه 2022 به تولید این فیلم پرداخت.

معرفی و داستان فیلم The Bikeriders

فیلم The Bikeriders

خلاصه داستان فیلم The Bikeriders درباره زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری است که در طی دهه‌ای از یک جمعیت محلی ناشناس به یک باند فاسد تبدیل می‌شود و شیوه زندگی منحصربه‌فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند. این فیلم، با الهام از کتاب عکاسی دنی لیون، داستان جذابی را از ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی در ایالت‌های میانه آمریکا روایت می‌کند.

کارگردان فیلم “The Bikeriders” جف نیکولز، که فیلم “Loving” را کارگردانی کرده است. این فیلم نشان دهنده همکاری دوباره جف نیکولز و مایکل شنون است، زیرا آنها قبلاً در فیلم “Take Shelter” همکاری داشته‌اند.

فرد برگر، سم هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی و آرنون میلچان، کی‌یرکه پانیسینک و دونالد اسپارکس به‌عنوان تهیه‌کننده‌های پروژه در این فیلم فعالیت می‌کنند.

بررسی فیلم The Bikeriders

فیلم The Bikeriders

جف نیکولز ، فیلمساز سرشناس، پس از یک وقفه طاقت‌فرساً طولانی در کارگردانی فیلم‌های بلند، سرانجام با جدیدترین فیلم خود، موتورسواران، به دنیای سینما بازخواهد گشت.

نمرات فیلم The Bikeriders در وب سایت راتن تومیتوز 12 نقد برای فیلم موتورسواران منتشر شده که امتیاز 92 درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز 74 از صد به ثبت رسیده که بر اساس 7 نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است.

نقد فیلم The Bikeriders

جف نیکولز با اولین فیلم بلند خود، داستان‌های تفنگ ساچمه‌ای، که درگیری مرگبار بین دو خانواده در آرکانزاس را روایت می‌کند، وارد صحنه شد. نیکولز تلاش فوق‌العاده‌ای را در سال دوم با Take Shelter انجام داد و بار دیگر این فیلم‌ساز با  مایکل شانون همکاری کرد تا داستان مردی را روایت کند که رویاهای نبوی آخرالزمان را دریافت می‌کند. پس از آن فیلمساز تحسین شده با Mud هت تریک کرد،یک فیلم روستایی آنقدر خوب که برای مدتی طولانی امتیاز عالی را در Rotten Tomatoes به خود اختصاص داد.

آخرین فیلم جف نیکولز Loving بود، فیلم محبوب منتقدان و نامزد اسکار که داستان واقعی مبارزات یک زوج در دهه 1960 ویرجینیا را روایت می‌کرد. نیکولز دارای سابقه قابل توجهی است که حتی افسانه‌ای‌ترین فیلمسازان برای رسیدن به آن تلاش کرده‌اند و هر یک از پنج فیلم بلند او شگفت‌انگیز هستند. با این حال، واضح است که فیلمساز نیز کیفیت را به کمیت ترجیح می‌دهد. Loving در سال 2016 منتشر شد و نیکولز از آن زمان تاکنون فیلمی را کارگردانی یا نویسندگی نکرده است، در عوض روی موزیک ویدیوی لوسرو ” Long Way Back Home” و مجموعه پادکست Hank the Cowdog تمرکز کرده است.

«دوچرخه سواران» یک درام خشمگین است که به دنبال ظهور یک باشگاه موتورسواری خیالی دهه 1960 در غرب میانه از طریق زندگی اعضای آن است. با الهام از کتاب نمادین عکاسی دنی لیون، «دوچرخه سواران» شما را غرق در ظاهر، احساس و صداهای خرده‌فرهنگ موتورسواران دهه 60 می‌کند. کتی (جودی کومر)، یکی از اعضای با اراده وندال‌ها که با موتورسوار وحشی و بی‌احتیاطی به نام بنی (آستین باتلر) ازدواج کرده است، تحولات وندال‌ها را در طول یک دهه بازگو می‌کند و به عنوان یک باشگاه محلی از افراد خارجی شروع می‌شود. اوقات خوش غرش موتورها و احترام به رهبر قوی و ثابت خود جانی (تام هاردی) است.

در طول سال ها، کتی تمام تلاش خود را می‌کند تا از طبیعت رام نشده شوهرش و وفاداری او به جانی عبور کند. او احساس می‌کند که باید برای جلب توجه بنی با او رقابت کند. همانطور که زندگی در وندال‌ها خطرناک‌تر می شود و باشگاه تهدید می‌کند که تبدیل به یک باند شوم شوند، کتی، بنی و جانی مجبور می‌شوند در مورد وفاداری خود به باشگاه و یکدیگر تصمیم بگیرند.

بازیگران فیلم The Bikeriders

فیلم The Bikeriders

هنرپیشه های فیلم The Bikeriders ، بازیگران معروفی همچون تام هاردی از فیلم “Venom”، جودی کومر از سریال “Killing Eve”، آستین باتلر از فیلم “الویس”، نورمن ریدس از سریال “The Walking Dead”، مایکل شنون از فیلم “Revolutionary Road”، بوید هالبروک از فیلم “Logan”، توبی والاس از سریال “The Society”، کارل گلاسمن از فیلم “The Neon Demon”، مایک فست از فیلم “West Side Story” و دیمون هریمن از سریال “Justified” حضور دارند.

Thomas Hardy:

فیلم The Bikeriders

بیوگرافی تام هاردی نقش جانی در فیلم The Bikeriders :

تام هاردی متولد ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷ یک بازیگر انگلیسی است. او در مرکز درام لندن در رشته بازیگری تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۱ در فیلم “سقوط شاهین سیاه” به کارگردانی ریدلی اسکات برای اولین بار در صحنه سینما ظاهر شد. در طول حرفه خود، هاردی برای دریافت جایزه اسکار، دو جایزه فیلم منتقدان و برای دو جایزه آکادمی فیلم بریتانیا نامزد شده است. وی همچنین در سال ۲۰۱۱ جایزهٔ ستاره نوظهور بفتا را دریافت کرد.

تام هاردی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم‌های متنوعی حضور داشته است. او در فیلم‌هایی همچون “پیشتازان فضا: نمسیس” (۲۰۰۲)، “راکنرولا” (۲۰۰۸)، “برانسون” (۲۰۰۸)، “مبارز” (۲۰۱۱)، “بندزن خیاط سرباز جاسوس” (۲۰۱۱)، “بی‌قانون” (۲۰۱۲)، “این یعنی جنگ” (۲۰۱۲)، “لاک” (۲۰۱۳)، “کندو” (۲۰۱۴) و “بازگشته” (۲۰۱۵) به تصویر کشیده شده است. او برای نقش مکمل مرد در فیلم “بازگشته” نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در سال ۲۰۱۵، هاردی در فیلم‌های “مکس دیوانه: جاده خشم” و “افسانه” به ایفای نقش پرداخت. وی نیز در سه فیلم کریستوفر نولان حضور داشته است، از جمله “سرآغاز” (۲۰۱۰)، “شوالیه تاریکی برمی‌خیزد” (۲۰۱۲) و “دانکرک” (۲۰۱۷) که در آخری به نقش خلبان جنگندهٔ نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا پرداخت. در سال ۲۰۱۸، هاردی نقش ادی براک/ونوم را در فیلم ضدقهرمان “ونوم” ایفا کرد و در “ونوم: بگذارید کارنیج بیاید” (۲۰۲۱) نیز این نقش را دوباره بازی کرد.

Jodie Comer:

فیلم The Bikeriders

بیوگرافی جودی کومر نقش کتی در فیلم The Bikeriders :

جودی کومر بازیگر اهل انگلستان در تاریخ ۱۱ مارس ۱۹۹۳ در بندر لیورپول به دنیا آمد. وی از سال ۲۰۰۸ تاکنون در عرصهٔ هنری فعالیت می‌کند.

شهرت بزرگ جودی کومر به خاطر بازی در نقش اوکسانا آستانکاوا/ویلانل در سریال محبوب “Killing Eve” است. برای این نقش، او جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول در یک سریال درام را در مراسم جایزهٔ امی ساعات پربیننده به دست آورد.

به علاوه، جودی کومر در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متنوعی نقش داشته است، از جمله می‌توان به فیلم‌های  “Thirteen”، “Killing Eve”، “Free Guy”، “My English Mala” و “The Last Duel” اشاره کرد.

Austin Butler:

فیلم The Bikeriders

بیوگرافی آستین باتلر نقش بنی در فیلم The Bikeriders :

آستین رابرت باتلر بازیگری آمریکایی در تاریخ ۱۷ اوت ۱۹۹۱ متولد شد. او حرفه‌اش را از تلویزیون آغاز کرد و در ابتدا نقش‌هایی در شبکه دیزنی و نیکلودئون ایفا کرد و سپس در درام‌های نوجوانانه نیز حضور داشت. با بازی در مجموعه “خاطرات کری” (۲۰۱۳–۲۰۱۴) و سریال “رویدادنامه شانارا” (۲۰۱۶–۲۰۱۷) توجه مردم را به خود جلب کرد.

نخستین حضور آستین باتلر در نمایش برادوی در سال ۲۰۱۸ با بازی در “مرد یخی” رقم خورد. در سال بعد، وی نقش تکس واتسون را در فیلم کمدی-درام “روزی روزگاری در هالیوود” (۲۰۱۹) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ایفا کرد. در سال ۲۰۲۲، او برای بازی در نقش موسیقی‌دان الویس پرسلی در فیلم زندگی‌نامه‌ای “الویس” شهرت بیشتری به دست آورد و برنده جایزهٔ گلدن گلوب شد. در سال ۲۰۲۳، مجلهٔ تایم او را یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان نامید.

تریلر فیلم The Bikeriders

دانلود فیلم 2023 The Bikeriders

به محض انتشار فیلم‌ The Bikeriders در کانال دانلود فیلم و سریال فیگار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم 2023 The Bikeriders سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو