بیوگرافی روناک یونسی؛ زندگی شخصی از مهاجرت، تا ازدواج و طلاق

بیوگرافی روناک یونسی؛ زندگی شخصی از مهاجرت، تا ازدواج و طلاق


منبع: تاپ ناز

2

1402/6/15

14:08


بیوگرافی روناک یونسی؛ زندگی شخصی از مهاجرت، تا ازدواج و طلاق

روناک یونسی یکی از بازیگران معروف، جذاب و پُر حاشیه ایران است که تا به کنون در فیلم و سریال‌های بسیاری بازی کرده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم به زندگی شخصی و هنری این بازیگر پرداخته و تمام اتفاقات مهم زندگی او را بنویسیم، پس اگر شما نیز به این هنرمند علاقه دارید تا آخر همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

تولد و اوایل زندگی

روناک یونسی در 9 دی سال 1359 در تهران متولد شد. او درباره کودکی و خانواده خود گفته است: به عنوان فرزند اول به دنیا آمدم و سه خواهر کوچکتر از خودم دارم. در کودکی شیطون بودم اما به خاطر اینکه دانش آموز زرنگی بودم از خطاهایم چشم پوشی می‌کردند.

تحصیل

او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درس‌خوانی هم بود.

 معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می‌ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم‌ پوشی می‌کردند.

روناک در یکی از خاطرات خود می‌گوید: به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره‌‌ام صفر شد.

به محض اینکه دیپلمش را گرفت، وارد دانشگاه نشد، بلکه وقفه‌ای در آن به وجود آمد، چرا که در مدرسه به تدریس نقاشی و خطاطی می‌پرداخت تا اینکه سرانجام تصمیم گرفت دانشجو شود و در رشته مهندسی طراحی صنعتی پذیرفته شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی لیلا بلوکات؛ اطلاعات زندگی شخصی و هنری با عکس او و خواهرانش

ورود به دنیای هنر

ورود به دنیای هنر

روناک یونسی به پیشنهاد یکی از دوستانش برای یک فراخوان بازیگری عکس فرستاد و با اینکه هیچ انتظاری نداشت با وی تماس گرفتند و برای تست دعوت کردند. او می‌گوید: تصور نمی‌کردم، اتفاقی بیفتد، اما برخلاف انتظار، فردای همان روز تماس گرفتند و از من دعوت کردند که به دفتر فیلمسازی بروم، آنجا بود که برای اولین بار قاسم جعفری را دیدم.

او به آنجا رفت و به دورخوانی مشغول شد در پایان دورخوانی گروهی، همان روز انتخاب شد، برایش باورکردنی نبود، مراحل پیش تولید به سرعت سپری شد و او حالا می‌دانست که باید در فیلم «گرگ و میش» به کارگردانی قاسم جعفری بازی کند.

به این ترتیب بعد از قبولی در تست اولین بار سال 1385 در 26 سالگی با فیلم گرگ و میش به کارگردانی قاسم جعفری جلوی دوربین رفت.

آغاز شهرت

آغاز شهرت

در دومین تجربه بازیگری‌اش سال 1386 با سریال زمین آسمانی کنار چهره‌هایی چون مهناز افضلی، داریوش ارجمند و رقیه چهره آزاد وارد قاب تلویزیون شد.

اما شهرت‌اش بیشتر برای سومین تجربه تلویزیونی خود در سال 1388 با سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در نقش اول شروع شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آناهیتا نعمتی ؛ زندگی شخصی ازدواج و طلاق و عکس های آنا نعمتی و همسرش

تئاتر

تاتر

کار تئاتر را دوست دارم و قطعاً می‌خواهم که تئاتر را ادامه بدهم.

خیلی خوشحالم پس از 6 سال کار بازیگری این جسارت را پیدا کردم که روی صحنه بروم.

تئاتر خیلی سخت‌تر از کار جلوی دوربین است. شاید هم روزی برسد که فقط تئاتر کار کنم. من عضو گروه “سایه” شدم و احتمالاً اگر تیم کار جدیدی را شروع کند حضور خواهم داشت.

ماجرای سریال رستگاران

روتین پخش شدن یک کار تأثیر بیشتری دارد. وقتی سریال هر شب پخش شود. مخاطب را ملزم می‌کند که طبق عادت کار را ببیند!

درواقع زمان و نحوه پخش سریال از تلویزیون در بازخورد کار خیلی تأثیر دارد. شاید “رستگاران” اگر هفته‌ای یک بار پخش می‌شد هم تأثیری که داشت کمتر بود و هم طولانی و خسته‌کننده می‌شد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آناهیتا همتی + در مورد زندگی شخصی و هنری و ازدواج با مرد فیلیپینی

سریال خانه بی‌پرنده

سریال خانه بی‌پرنده

چیزی که من را مجاب کرد که این نقش را قبول کنم حضور کاظم معصومی به عنوان کارگردان بود.

 من به ایشان خیلی احترام می‌گذارم و کارهایش را دوست داشتم. دلیل دوم هم شخصیت ملیحه بود، چرا که با نقش‌های دیگری که بازی کردم خیلی متفاوت بود و دوست داشتم تجربه‌اش کنم.

جسارت و غروری در این کاراکتر وجود داشت که خیلی به من شبیه است. همه تلاشم این بود این کاراکتر را آن طور که در خور فضا، شرایط و موقعیتش هست، ایفا کنم.

تلویزیون را دوست دارم

به هر حال شروع کار هر بازیگری قطعاً نمی‌تواند برنامه و روند آینده کاریش را تعیین کند.

در سینمای کشور ما شاید تعداد معدودی از بازیگرها باشند که حق انتخاب داشته باشند چرا که بازیگرها اکثراً حق انتخاب ندارند بلکه انتخاب می‌شوند.

فکر می‌کنم با توجه به پیشنهاداتی که در چند سال اخیر داشتم کارهایی را که دوست داشتم انتخاب کردم. ملاک برایم سینما و تلویزیون نیست.

مهم نیست در آینده چه اتفاقاتی می‌خواهد بیفتد مهم این است که من الان از انتخاب‌هایی که کردم راضی‌ام، البته من دو فیلم سینمایی اکران نشده دارم. الان فکر می‌کنم فیلمنامه خوب در تلویزیون بیشتر از سینما وجود دارد.

زندگی شخصی

زندگی شخصی

روناک یونسی یک ازدواج ناموفق داشته و از همسر اولش طلاق گرفته است همسر اولش علیرضا قربانی نقش احمدرضا در سریال رستگاران بود که خود روناک یونسی در نقش خجسته در آن سریال بازی میکرد.

مطلب مشابه: بیوگرافی هنگامه قاضیانی + عکس های او و همسرش و ماجرای طلاق و ازدواج

ازدواج دوم

ازدواج دوم

روناک یونسی در سال 1391 وقتی 32 ساله بود با محسن میری مدل و بازیگر 27 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو پسر به نام‌های مهرسام و مهراز می‌باشد.

آشنایی این دو از سریال سقوط آزاد به کارگردانی علیرضا امینی سال 1390 شروع شد.

روناک یونسی می‌گوید: ما در سریال سقوط آزاد با یکدیگر همکاری داشتیم که همان جا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.

همسر روناک یونسی کیست؟

همسر روناک یونسی کیست؟

محسن میری مدلینگ، مربی تغذیه و بدنسازی نیز هست و دستی هم در کار بازیگری دارد. امرار معاش‌ هم از یک طریق دیگر است و ایشان مشغول کار آزاد هم هستند.

مطلب مشابه: بیوگرافی باران کوثری ؛ عکس های باران کوثری و همسرش و زندگی شخصی این بازیگر

ورزش

ورزش

با اینکه از ارتفاع می‌ترسم، وقتی پاراسل سوار می‌شوم و بالای دریا و آب قرار می‌گیرم دیگر نمی‌ترسم اما در خشکی از ارتفاع خیلی می‌ترسم.

ورزش‌های دریایی

ورزش‌های دریایی را خیلی دوست دارم، من آن‌ها را انجام می‌دهم و لذت می‌برم.

او در این باره گفته است: خیلی کار سختی است. فکر می‌کنم قبلا فیلم هایی بوده است که پلان‌هایی از آن را زیر آب گرفته‌اند ولی تا امروز ندیدم بازیگری را که تمام پلان هایش را زیر آب گرفته باشند؛ مخصوصا که خانم بوده باشد!

 بزرگترین سختی این نقش برای من گریم سنگین و پیچیده آن بود. اول از همه در طراحی لباس این نقش باید حواسمان را به حجاب کامل آن جمع می‌کردیم.

 از طرف دیگر در سینمای ما به دلیل عقاید مذهبی که وجود دارد خیلی شرایط انجام کارهای عجیب و غریب برای خانم های بازیگر مهیا نیست و یکسری محدودیت‌ها وجود دارد.

 بنابراین مجبور بودیم با گریم و لباس همه آن محدودیت‌ها را پوشش دهیم.

نتیجه تمام ماکت‌ها و تجربه‌هایی که عوامل «ماهی کویر» انجام دادند، گریمی شد که از روز اول تا روزی که فیلمبرداری کار به پایان رسید، 3 روز کامل گریم داشتم؛ روز اول 15 ساعت و روزهای دوم و سوم 12 ساعت برای موها و صورتم زیر گریم می نشستم!

یادم است روز آخر 10 صبح گریم صورتم را شروع کردیم و 12 شب توانستیم جلوی دوربین برویم.

دیگر فعالیت‌های ورزشی

خانم یونسی حالا همچون همسرش با گذراندن دوره‌های مختلف در رشته تناسب اندام از فدراسیون مدرک مربیگری دارد و 9 سال است در این زمینه فعالیت می‌کند.

خانم یونسی گفته است: من قبل از فیتنس سال‌ها ورزش بسکتبال را خیلی پیگیری می‌کردم و زیاد دوست داشتم اما به دلیل بیماری نتوانستم آن را ادامه دهم و بعد از آن کمرنگ شد.

در دوره‌ای هم یکسری از ورزش‌های رزمی را کار می‌کردم چون با روحیاتم جور در می‌آمد و مورد علاقه‌ام بود.

خیلی نمی‌توانم بگویم تخصصی این کار را انجام می‌دهم و باشگاه تاسیس کرده‌ام اما در تصمیمات آتی ام هست که در این زمینه تخصصی فعالیت کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی هستی مهدوی فر + درباره زندگی شخصی، ازدواج و درباره کارهای هنری اش

آشپزی

آشپزی

روناک یونسی گفته است: به گفته دوستان، اطرافیان و آشناها دستپختم بسیار خوشمزه است دلیلش را نمی‌دانم اما من به آشپزی به چشم یک هنر نگاه می‌کنم.

به نظر من در آشپزی خلاقیت هم دخیل است، قیمه بادمجان، خورشت کرفس و انواع ته چین را خوب درست می‌کنم.

صبح که از خواب بلند می‌شوم بعد از رسیدگی به کارهای خانه و خانواده‌ام و کوچولویی که دارم پلان بعدی من رسیدگی به غذاست و من این کار را دوست دارم و با لذت انجام می‌دهم و زمانی هم که میهمان دارم همیشه سعی می‌کنم غذاهای متنوع درست کنم برای باب سلیقه هر کدام از میهمانانم که تا حدودی آشنایی دارم، چون آشپزی را دوست دارم و به نظرم کار بسیار خوبی است.

اهل فست فود نیستم

من و همسرم خیلی فست فودخور نیستیم و غذاهای فرنگی را خیلی به غذاهای ایرانی ترجیح نمی‌دهیم و بیشتر به رستوران هایی می‌رویم که در منوی غذایی آنها غذاهای ایرانی باشد.

 اما در کنار غذاهای ایرانی، استیک را هم خیلی دوست داریم و رستوران‌هایی که در تهران ساتیک خوب می‌پزند انگشت شمارند و ما آنها را شناسایی کرده‌ایم و به آنجا می‌رویم.

 اما یکی از رستوران‌هایی که من و همسرم دوست داریم، رستوران تهران – پاریس است که یکی از رستوران‌های مورد علاقه‌ام است به دلیل اینکه یک سرآشپز خیلی خوب دارد و غذاهای آنجا بسیار عالی است.

مطلب مشابه: بیوگرافی آتیلا پسیانی ؛ ازدواج زندگی شخصی و کارهای هنری این بازیگر

کتاب

کتاب

سعی می‌کنم کتاب در کنار تختم باشد که هر وقت فرصت کنم نگاه کنم.

قبل‌ها قبل از تولد فرزندانم شاید یک کتاب را یک هفته‌ای تمام می‌کردم اما الان در حدود یک ماه طول می‌کشد و این خیلی بد است و بابتش ناراحتم.

رستوران‌داری

رستوران‌داری

رستورانی در کیش افتتاح کرده‌ایم با نام کوکوبانا که یک رستوران ایتالیایی است و در مرکز تجاری واقع است، مدیریت آن رستوران با من است و در واقع شریک هستم.

اگر بازیگر نمی‌شدم…

دوست داشتم اگر بازیگر نمی‌شدم، معلم می‌شدم چون تجربه این کار را هم دارم.

در سال‌های قبل از فارغ التحصیلی‌ام چون گرافیک خوانده بودم و در دانشگاه هنر تحصیل می‌کردم، در یک دبستان پسرانه دو سال معلم خطاطی و نقاشی بودم.

فکر می‌کنم بهترین سال‌ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم.

مطلب مشابه: بیوگرافی پانته آ بهرام + عکس های پانته آ بهرام و همسرش و اطلاعات زندگی شخصی و هنری

مهاجرت

مهاجرت

روناک یونسی در فروردین 1399 به همراه همسر و خانواده‌اش عطای بازیگری و زندگی در ایران را به لقایش بخشید و زندگی جدیدی را در کشور کانادا شروع کرد.

علاقه به بازی‌های سنتی

بازی‌ها سنتی را دوست دارم چون با حال و هوای دهه پنجاه بزرگ شده‌ام.

هر وقت با دوستانم جمع می‌شویم می‌گویند موبایل هایتان را کنار بگذارید و بنشینیم زمین و بازی کنیم تا باهم احساس نزدیکی بیشتری داشته باشیم.

در میان بازی‌هایی که می‌کنیم، پانتومیم را خیلی دوست دارم، بازی وسطی را به شدت دوست دارم و در سفر با دوستانم بازی می‌کنم.

اهل مُد هستم

من نمی‌خواهم شعار بدم که نه اهل مد نیستم و ساده پوشم. به هر حال مد در دنیای امروز همه را تحت تاثیر قرار داده است و من هم لباس‌هایی می پوشم که از برنده‌های خوب باشد و به سلیقه روز و عامه‌پسند نزدیک باشد.

من برند فندی و لوییس ویتون را بیشتر از مارک‌های دیگری می‌پسندم و دوست دارم.

سفر

سفر

زیاد اهل سفر رفتن هستم، من خیلی از جاها هست که هنوز نرفتم و اگر بخواهم بروم انتخابم به آنجاهاست اما در میان جاهایی که رفته‌ام شیراز را خیلی دوست دارم.

دغدغه‌ام

من رشته تحصیلی‌ام طراحی صنعتی است. دغدغه‌های هنری دیگرم نقاشی و عکاسی است. سفرهای هنری را هم خیلی دوست دارم.

مطلب مشابه: بیوگرافی سمانه پاکدل + درباره زندگی شخصی و هنری و ازدواج با هادی کاظمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو