قابلیت پیامرسانی در تیک تاک تقویت می‌شود

منبع: تکراتو

4

1402/6/16

22:00


به‌نظر می‌رسد که شرکت ByteDance در تدارک تقویت و ایجاد قابلیت پیامرسانی در تیک تاک بوده و در این راستا کارمندان جدیدی را هم استخدام می‌کند.

قابلیت پیامرسانی در تیک تاک تقویت می‌شود

به‌نظر می‌رسد که شرکت ByteDance در تدارک تقویت و ایجاد قابلیت پیامرسانی در تیک تاک بوده و در این راستا کارمندان جدیدی را هم استخدام می‌کند.

اپلیکیشن تیک تاک که اخیراً هم استفاده از آن برای کاربران ایرانی با فیلترشکن فراهم شده، همواره از قابلیت‌هایی جهت پیام‌رسانی برخوردار بوده، اما هیچ‌کس از این برنامه به‌منظور بهره‌گیری از سرویس پیام‌رسانی استفاده نمی‌کند.

بااین‌وجود، به‌نظر این امر در آینده نزدیک با تغییر روند روبرو شود، زیرا طبق گزارش‌های جدیدی، شرکت ByteDance به‌عنوان مالک تیک‌تاک، مشغول استخدام کارمندان جدیدی به‌عنوان تیم «TikTok Social» است که به‌نظر وظیفه تقویت قابلیت پیامرسانی در تیک تاک به شکل کارآمدی را دارند.

همچنین تیک تاک ظاهراً به‌طور هم‌زمان درحال توسعه در زمینه‌های گوناگونی است و هم‌اکنون، این شرکت مشغول آزمایش یک برنامه اختصاصی برای موسیقی است، تا گزینه‌های خرید بیشتری را به پلتفرم خود بیافزاید و از پادکست‌ها هم پشتیبانی خواهد کرد. حتی به‌تازگی از قابلیت انتشار پست‌های متنی تیک تاک هم رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: فهرست پلتفرم‌های دربان از نگاه کمیسیون اروپا منتشر شد؛ آی‌مسیج و بینگ در امانند!

تقویت قابلیت پیامرسانی در تیک تاک

در توضیحات این شرکت جهت آگهی شغلی مدیر ارشد مهندسی ذکر شده است: «ما تیم پیام‌رسان تیک تاک هستیم. مأموریت تیم ما ساده‌ترکردن ارتباطات معنادار کاربر از طریق تجربه پیام‌رسانی تیک‌تاک است که هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.»

همچنین در توضیحات آگهی دیگری به‌منظور استخدام برنامه‌نویس بک‌اند ارشد آمده که این فرد با تیم‌هایی از سراسر کشورها همکاری خواهد داشت تا «یک رویکرد اجتماعی متمایز همچون پیام‌رسانی» فراهم سازند.

قابلیت پیامرسانی در تیک تاک

یکی از نمایندگان تیک تا‌ک به نشریه Axios که نخستین گزارش مربوط به ارائه قابلیت پیامرسانی در تیک تاک را منتشر کرده بود، اظهار داشت: «هسته اصلی مدل کسب‌و‌کار تیک تاک همیشه ارائه یک کانال سرگرمی بوده است و باقی می‌ماند، حتی زمانی که ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود تجربه کاربر آزمایش می‌کنیم.»

با همه این تفاسیر، به نظر درحالی‌که سایر شرکت‌های صنعت فناوری فید الگوریتمی، ابزارها و ویدیوهای عمودی تیک تاک را پیگیری می‌کنند، این شرکت تصمیم گرفته که ویژگی‌های پیام‌رسانی همچون برنامه‌های دیگر را به پلتفرم خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تقویت قابلیت پیامرسانی در تیک تاک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو