ترفندهایی برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن

ترفندهایی برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن


منبع: زیبامون

598

1398/5/5

14:03


برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن چه نکاتی را بهتر است رعایت کنیم؟ با زیبامون همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم.

ترفندهایی برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن

لاک یکی از ابزار محبوب آرایشی است که از قدیم ایام مورد توجه ی خانم ها و حتی آقایان بوده است. در زمان های باستان از حنا به عنوان لاک استفاده می کردند. ثروتمندان با طلا و نقره ناخن های خودشان را زینت می دادند. درقرن 19 میلادی روغن های خوشبویی به بازار آمد که خانم ها این روغن را با یک تکه چرم بر روی ناخن می کشیدند و ناخن های خود را براق می کردند. و از سال 1930 که لاک وارد بازار شد تا به امروز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

درخریدن و زدن لاک عواملی وجود دارد که اگر به آن ها توجه شود، لاک با دوام تری خواهیم داشت. همه ی خانم ها دوست دارند مدت طولانی تری لاک هایشان بر روی ناخن، سالم و زیبا بماند. اما متاسفانه در اثر انجام فعالیت های روزمره، قسمت هایی از لاک از روی ناخن پاک می شود و یا ترک می خورد. در بین بعضی از خانم ها این صحبت رایج است که می گویند از آنجایی که وقت رسیدگی و ترمیم زود به زود لاک را نداریم کلا از زدن آن منصرف می شویم. با زیبامون در این پست همراه باشید تا نکات ماندگاری لاک را با هم بررسی کنیم.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

در ابتدا یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در این امر، انتخاب لاک مناسب و با کیفیت است.

• غلظت لاک باید مناسب باشد. یک لاک خوب غلظت متعادلی دارد. اگر لاک خیلی رقیق باشد هنگام زدن با مشکل رو به رو می شویم، همچنین رنگ کمی دارد و اگر خیلی غلظت داشته باشد باعث برجستگی می شود و دیر خشک می شود.

• زمان خشک شدن لاک باید کوتاه باشد. لاک هم باید زود خشک شود و هم هنگام خشک شدن نباید رگه رگه شود.

• قلم موی لاک باید انعطاف پذیر و نرم باشد. که در هنگام استفاده، لاک را به همه جای ناخن بزند و در عین حال سست نباشد تا با چند بار استفاده موهای قلمو کنده شود.

کیفیت لاک باید بالا باشد و از برند های خوب و مطمئن لاک انتخاب کنید. لاک بوی نامناسبی ندهد، تا به مرور زمان دچار عفونت یا حساسیت های پوستی نشویم.

• داشتن گواهی اصالت محصول و بهداشت.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

هنگام زدن لاک به چه نکاتی توجه کنیم؟

1. در ابتدا اگر لاکی بر روی ناخن است کاملا پاک کنیم و ناخن هایمان را بشوریم تا لاک پاک کن از روی ناخن ها برود.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

2. اگر ناخن پوسته پوسته شده و یا شکسته، با ناخن گیر ناخن را کوتاه کنیم و با استفاده از سوهان و پولیش ناخن هایمان را مرتب و یک دست کنیم.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

3. با استفاده از ابزار مخصوص پوست های بغل ناخن را بگیریم.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

4. قبل از زدن لاک بهتر است یک لایه بیس کت روی آن بزنیم. بیس کت محلولی است که باعث افزایش و دوام لاک می شود و همچنین از زرد شدن ناخن جلوگیری می کند.

5. بعد از خشک شدن ناخن، یک لایه از لاک را بر روی ناخن می زنیم و منتظر می شویم تا کاملا خشک شود.

6. بعد از این که از خشک شدن لاک مطمئن شدیم، لایه دوم لاک را می زنیم.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

7. برای این که لاک به زودی از سر ناخن پاک نشود بهتر است هنگام لاک زدن مقداری از لاک را به پشت ناخن هم بزنیم.

8. بعد از انجام مراحل بالا و خشک شدن مرحله ی قبل از برق ناخن استفاده می کنیم.

9. لاک را نباید غلیظ و ضخیم زد این کار باعث می شود هم لاک دیرتر خشک شود و هم در اثر برخورد با شی، لاک پاک شود و یا جا بیاندازد. باید قبل از انجام هر کاری مطمئن شویم لاکمان خشک شده است و لاک را باید با باد سرد خشک کرد و استفاده از سشوار و باد گرم ماندگاری لاک را کم می کند.

10. برای انجام کار و فعالیت های خانه هم باید از دستکش استفاده کنیم، به عنوان مثال ظرف شستن بدون دستکش یکی از بزرگ ترین دلایل پاک شدن لاک از روی ناخن است.

 

نکات ماندگاری لاک ناخن

 

مطالب پیشنهادی:

رنگ لاک افراد و ویژگی شخصیتی آن ها

3 مدل مانیکور پر طرفدار 2018

6 مورد که مانیکور شما را خراب می کند.

 

استفاده اسلایدر آموزش لاک لاک طراحی لاک مشکی لاک طلایی لاک زدن با آب انواع مدل لاک مات لاک ناخن جدید لاک زدن حرفه‌ای اسفنج لاک لاک زدن ارزان لاک زدن ارزان در خانه لاک زدن آسان و سریع آسان لاک زدن لاک سفید آبی خط خطی لاک ناخن آمبره انتخاب رنگ مناسب لاک اینفوگرافی ناخن و لاک لاک مناسب پوست گندمی لاک زدن مدل های جذاب لاک قرمز طراحی ناخن با لاک آبی طراحی ناخن با لاک قرمز و مشکی طراحی ناخن با لاک زرد لاک رنگ پوست طراحی ناخن با لاک سفید لاک ناخن صورتی لاک ناخن تابستانی طراحی ناخن با لاک زرشکی انتخاب رنگ لاک ناخن پاک کردن لاک از روی لباس لاک ناخن پاییزی لاک ناخن آبی تیره اسپری لاک پاک کن اسپری لاک پاکن اشتباهات رایج در لاک زدن لاک ناخن طبیعی لاک ناخن طبیعی بدون ضرر روش پاک کردن لاک ژل طراحی ناخن با لاک قرمز لاک رقیق ترکیب رنگ لاک ناخن بافت دردلاک لاک رزگلدی لاک مرجانی ماندگاری لاک لاک حنا سوهان رنگ لاک افراد و ویژگی شخصیتی آن ها 3 مدل مانیکور پر طرفدار 2018 6 مورد که مانیکور شما را خراب می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو