بهترین رنگ لاک ناخن برای زمستان 2021

بهترین رنگ لاک ناخن برای زمستان 2021


منبع: زیبامون

233

1399/9/22

16:28


در این بخش از زیبامون با بهترین رنگهای لاک ناخن زمستانی که در سال 2021 ترند و پرطرفدار هستند، آشنا خواهید شد.

بهترین رنگ لاک ناخن برای زمستان 2021

از آنجایی که رنگ لاک ناخن تنوع خیلی زیادی داره، انتخاب بهترین رنگ لاک ناخن رو میتونیم به یکی از دغدغه‌های تقریبا مهم برای خانمها معرفی کنیم. بهترین و مناسبترین روش برای اینکه بتونیم یک مانیکور شیک و عالی داشته باشیم این هست که با رنگهای لاک ناخن ترند و پرطرفدار مخصوص هر فصل از سال آشنا باشیم و مطابق با این رنگهای محبوب، رنگ لاک ناخن خودمون رو انتخاب کنیم.

مثلا انتخاب لاک ناخن زمستانی شیک و جدید میتونه احساس خیلی خوبی رو در سردترین روزهای زمستان براتون به وجود بیاره. پس اگه تمایل دارید در زمستان 2021، رنگ لاک ناخن فوق العاده زیبا و جذابی داشته باشید، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه بمانید و با بهترین رنگهای لاک ناخن برای زمستان 2021 آشنا بشید و یک انتخاب عالی برای مانیکور و پدیکور خود داشته باشید.

 

1. لاک ناخن طلایی و بژ، بهترین رنگ لاک ناخن زمستانی 2021

نام محصول: Le Vernis Longwear Nail Colour in Chaîne D'Or

قیمت: 28 دلار!

اگر تمایل دارید در زمستان 2021، احساس شیک بودن فوق العاده ای داشته باشید، بهترین پیشنهاد برای شما این هست که لاک ناخن طلایی رو امتحان کنید. این لاک ناخن طلایی از برند Chanel با نام Chaîne D'Or میتونه بهترین رنگ طلایی رو برای ناخنها به وجود بیاره و مانیکور شما رو فوق العاده شکیل و جذاب خواهد کرد.

 

لاک ناخن طلایی

 

2. لاک ناخن بنفش تیره - شرابی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستانی 2021

نام محصول: Dressed to the Wines OPI

قیمت: 10.5 دلار!

استفاده از رنگ بنفش شرابی، یکی از بهترین و جذابترین رنگهای زمستانی برای مانیکور و پدیکور ناخنهاست که در زمستان 2021 هم بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این لاک ناخن از برند OPI علاوه بر رنگ بنفش - شرابی جذابی که داره دارای شاین و درخشش فوق العاده زیبایی نیز هست.

 

لاک ناخن بنفش شرابی

 

3. لاک ناخن آبی یخی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: icy blue Nailtopia

قیمت: 10 دلار!

اگه تمایل دارید در روزهای سرد زمستانی لاک ناخن متفاوت و باحالی رو امتحان کنید، مطمئن باشید که این لاک ناخن جذاب به رنگ آبی یخی، یکی از رنگهای جذاب و خاصی هست که در زمستان 2021 ترند و پرطرفدار شده و ظاهری خاص رو برای ناخنهاتون به وجود میاره.

 

لاک ناخن آبی یخی

 

4. برق ناخن با هاله صورتی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Nail Glow Dior

قیمت: 28 دلار!

اگه تمایل دارید ناخنهاتون ظاهری طبیعی و درخشان داشته باشند، بهترین پیشنهاد برای شما این هست که از این برق ناخن برند Dior که دارای خاصیت تقویت کننده و درخشان کننده برای ناخنهاست استفاده کنید و یک مانیکور طبیعی و زیبا در زمستان 2021 داشته باشید.

 

برق ناخن با هاله صورتی

 

حتما بخوانید: استمپر ناخن چیست؟ + روش استفاده و مدل های مختلف دیزاین ناخن

 

5. لاک ناخن مشکی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Black Dahlia Base Coat

قیمت: 15 دلار!

اگه تا به حال لاک ناخن مشکی رو امتحان نکردید، ما بهتون پیشنهاد میکنیم که این رنگ جذاب رو جز اولین انتخابهای خود برای زمستان 2021 قرار بدید و از زیبایی و جذابیتی که برای ناخنهاتون به وجود میاره، لذت ببرید. علاوه بر این، مانیکور ناخن با لاک مشکی رو میتونید به راحتی با تمام لباسهای زمستانی ست کنید و استایل زیبایی داشته باشید.

 

لاک ناخن مشکی

 

6. لاک ناخن رزگلدی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Soul Sister ORLY

قیمت: 8.80 دلار!

لاک ناخن به رنگ رزگلدی جز رنگهایی هست که تقریبا با تمام رنگ پوستها تناسب داره و درخشش و زیبایی که برای ناخنها به وجود میاره در تمام فصلهای سال زیبا و دلنشین خواهد بود. این لاک ناخن صورتی رزگلدی جذاب جز رنگهای ترند لاک ناخن در زمستان 2021 هست که لازمه حتما آن را امتحان کنید.

 

لاک ناخن رزگلدی

 

7. لاک ناخن بنفش تیره، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Turn on the Northern Lights OPI

قیمت: 12.95 دلار!

اگر به لاک ناخن با تناژ رنگی آبی و بنفش تیره علاقه مند هستید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما لاک ناخن بنفش تیره و غنی رو در زمستان 2021 امتحان کنید و مانیکوری فوق العاده زیبا و جذاب مطابق با ترند زمستان امسال داشته باشید.

 

لاک ناخن بنفش تیره

 

8. لاک ناخن قرمز تیره (بلک چری بری)، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Black Cherry Berry Morgan Taylor

قیمت: 9.5 دلار!

این لاک ناخن که دارای رنگ قرمز تیره و تقریبا شبیه به سیاه هست، یکی دیگه از رنگهای بسیار محبوب و پرطرفدار لاک ناخن در زمستان 2021 هست که ارزش امتحان کردند رو داره و گرما و جذابیت خیلی زیادی رو برای ناخنها و دستهاتون به وجود میاره.

 

لاک ناخن قرمز تیره

 

9. لاک ناخن سفید برفی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Let's Snow Sally Hansen

قیمت: 6.99 دلار!

اگه به فکر یک رنگ لاک ناخن طبیعی و زیبا برای روزهای زمستانی هستید، بهتره لاک ناخن سفید برفی رو در لیست انتخابهای خودتون قرار بدید و با استفاده از این رنگ خالص و طبیعی، زیبایی ناخنهاتون رو در زمستان 2021، چند برابر کنید.

 

لاک ناخن سفید برفی

 

حتما بخوانید: روش های مختلف ریمو کردن کاشت ناخن و ژلیش در خانه

 

10. لاک ناخن قرمز اسموکی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Smoke Red Tom Ford

قیمت: 37 دلار!

اگرچه لاک ناخن قرمز کلاسیک جز رنگهای پرطرفدار و محبوب برای لاک ناخن هست اما پیشنهاد میشه در روزهای سرد زمستانی، لاک ناخن قرمز اسموکی و غنی رو امتحان کنید و مطمئن باشید که این رنگ هم جذابیتی ویژه برای ناخنهاتون به وجود میاره و جز رنگهای پرطرفدار و ترند در زمستان 2021 خواهد بود.

 

لاک ناخن قرمز اسموکی

 

11. لاک ناخن کرمی-بژ مات، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Frida Be Free Pear Nova

قیمت: 13.5 دلار!

اگر شما نیز جز ان دسته از خانمهایی هستید که رنگهای نوود و ملایم رو برای مانیکور ناخنها میپسندید، احتمالا این لاک ناخن، با رنگ کرمی - بژ مات و زیبایی که داره، نظر شما رو به خودش جلب خواهد کرد. این رنگ ملایم و زیبا رو حتما در روزهای زمستان 2021 امتحان کنید و از لطافت و سادگی که برای ناخنها به وجود میاره، لذت ببرید.

 

 لاک ناخن کرمی-بژ مات

 

12. لاک ناخن صورتی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Forever Fades Fast Smith & Cult

قیمت: 18 دلار!

فرقی نمیکنه روزهای گرم تابستان و بهار باشه یا روزهای سرد زمستانی! لاک ناخن صورتی همیشه و در همه جا طرفداران مخصوص به خودش رو داره و در زمستان 2021 هم به عنوان یکی از رنگهای ترند و پرطرفدار برای لاک ناخن معرفی شده است. 

 

لاک ناخن صورتی

 

13. لاک ناخن یشمی تیره، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Sans Souci mischobeauty

قیمت: 20 دلار!

این لاک ناخن جذاب به رنگی یشمی تیره، با شاین طلایی و براقی که در آن وجود داره، رنگی تیره و خاص برای ناخنهاتون به وجود میاره و جز بهترین انتخابهای برای طراحی و دیزاین ناخن در زمستان 2021 محسوب میشه و ظاهری فوق العاده کلاسیک و خاص رو برای ناخنهاتون به وجود میاره.

 

لاک ناخن یشمی تیره

 

حتما بخوانید: جدیدترین طرح های ناخن شیک و خاص 2020

 

14. لاک ناخن آبی تیره، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: No.39 Sundays

قیمت: 18 دلار!

لاک ناخن آبی تیره و عمیق هم یکی دیگه از رنگهای بسیار جذاب و ترند برای زمستان 2021 هست که میتونه ظاهری فوق العاده جذاب و کلاسیک رو برای مانیکور ناخنها به وجود بیاره و ارزش یکبار امتحان کردن رو داره!

 

لاک ناخن آبی تیره

 

15. لاک ناخن متالیک، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Forbidden Fruit Ciaté London

قیمت: 14 دلار!

این لاک ناخن متالیک با تناژ رنگی سرخابی و سبز، جز رنگهای بسیار خاص و متفاوت برای طراحی و دیزاین ناخن ها در زمستان 2021 هست که ظاهری شکیل، خاص و متفاوت رو برای ناخنها به وجود میاره.

 

 لاک ناخن متالیک

 

16. لاک ناخن زرد، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Lauryn Hill & Chill Suite Eleven

قیمت: 11 دلار!

اگه تمایل دارید مانیکور ناخنهاتون مطابق با رنگ انتخاب شده برای سال 2021 باشه، حتما لاک ناخن زرد رو در لیست انتخابهاتون قرار بدید. این رنگ زرد و دلپذیر احساس شادابی خیلی خوبی رو به شما القا میکنه و جز انتخابهای خیلی عالی برای تعطیلات سال نو میلادی محسوب میشه.

 

لاک ناخن زرد

 

17. لاک ناخن سورمه‌ای اکلیلی، بهترین رنگ لاک ناخن زمستان 2021

نام محصول: Clear Your Space Pear Nova

قیمت: 20.5 دلار!

این رنگ لاک ناخن از رنگ آسمان نیمه شب ایده گرفته شده و اکلیل و شاینهای ریز و براق درون این لاک ناخن باعث میشه تا ظاهری شبیه به آسمان شب روی ناخنهاتون به وجود بیاد. این لاک ناخن براق و درخشان هم جز بهترین انتخابها برای زمستان 2021 هست که باید حتما آن را تست کنید.

 

لاک ناخن سورمه‌ای اکلیلی

 

حتما بخوانید: ژلیش ناخن چیست؟ + نکات مهم و عکس

 

سخن آخر

انتخاب رنگ لاک ناخن موضوعی کاملا سلیقه ای هست و به نظر، موقعیت اجتماعی و سبک و استایل شما بستگی داره. اما گاهی اوقات میتونید با ایده گرفتن از رنگهای ترند و محبوب شده در هر فصل از سال، انتخابی بهتر و جذابتر داشته باشید و از این طریق، زیبایی بیشتری برای ناخنها و دستهاتون به وجود بیارید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو