بهترین رنگ های لاک ناخن برای پوست های روشن

بهترین رنگ های لاک ناخن برای پوست های روشن


منبع: زیبامون

496

1398/6/12

17:49


برای آشنایی با بهترین رنگ های لاک ناخن برای پوست های روشن در ادامه با زیبامون همراه باشید.

بهترین رنگ های لاک ناخن برای پوست های روشن

لاک زدن به ناخن ها یکی از روش های ساده و جذاب برای اضافه کردن رنگ به استایل شماست و کمک میکنه تا دست های زیباتری هم داشته باشید. اما گاهی اوقات انتخاب رنگ لاک ناخن ممکنه یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین کارها باشه و اگر با رنگ های متنوع و جذابی رو به رو باشید، این انتخاب خیلی سخت تر خواهد شد.

یکی از راه هایی که به شما کمک میکنه تا بتونید بهترین و مناسب ترین رنگ لاک ناخن رو انتخاب کنید، توجه کردن به رنگ پوست هست. ما در این بخش از زیبامون دات کام 10 تا از بهترین رنگ های لاک ناخن برای پوست های روشن رو برای شما گردآوری کرده ایم که میتونید با ایده گرفتن از این رنگها، بهترین و جذاب ترین رنگ لاک ناخن رو انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

 

لاک ناخن صورتی روشن به رنگ کفش مخصوص رقص باله

نام محصول: Essie Nail Polish رنگ Ballet Slippers

این لاک ناخن صورتی یکی از پرطرفدارترین رنگ های پایه و نوود هست که حتی توسط ملکه انگلیس نیز مورد استفاده قرار میگیره. این لاک صورتی کمرنگ ظرافت و زیبایی فوق العاده ای رو برای ناخن ها ایجاد میکنه و برای خانم هایی که رنگ پوست روشن دارند، گزینه مناسبی خواهد بود.

 

لاک ناخن صورتی روشن

 

لاک ناخن قرمز کوکا کولا!

نام محصول: O.P.I Nail Lacquer رنگ Coca-Cola Red

این لاک ناخن قرمز و کلاسیک یکی دیگه از انتخاب های خیلی خوب برای پوست های روشن است که ظاهر فوق العاده زیبا و جذابی رو درست شبیه به ناخنهای دهه 80 برای ناخن هاتون ایجاد میکنه!

 

لاک ناخن قرمز کوکا کولا!

 

لاک ناخن کرمی مایل به قرمز

نام محصول: Deborah Lippmann رنگ Ibiza

این رنگ لاک ناخن که نام Ibiza معروف هست رنگی شبیه به کرمی مایل به قرمز داره در کنار رنگ پوست روشن، زیبایی و درخشش فوق العاده ای خواهد داشت. این لاک ناخن بدون ژل نیز بسیار براق و درخشان بوده و به دلیل رنگ خنثی و زیبایی که داره با هر رنگ از استایل شما تناسب خواهد داشت.

 

لاک ناخن کرمی مایل به قرمز

 

لاک ناخن صورتی شیمری

نام محصول: Zoya رنگ Starla 

این لاک ناخن به رنگ صورتی که دارای شیمری های ریز و به رنگ نقره ای هست، درخشش و ظرافت خیلی زیبایی داره و برای پوست های روشن گزینه مناسبی هست.

 

لاک ناخن صورتی شیمری

 

لاک ناخن خاکستری روشن

نام محصول : Essie Nail Polish رنگ Serene Slate

اگر فکر می کنید رنگ خاکستری برای لاک ناخن زیبا نیست، باید دوباره در رابطه با اون تجدید نظر کنید! اگر احساس میکنید رنگهای قرمز و صورتی بیش از حد خیره کننده هستند و رنگ صورتی ملایم رو هم نمی پسندید، انتخاب رنگ خاکستری روشن میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه. این رنگ از لاک ناخن هم در دسته بندی لاک های نوود قرار داره و شما میتونید در هر موقعیتی از این رنگ لاک ناخن استفاده کنید.

 

لاک ناخن خاکستری روشن

 

لاک ناخن آبی تیره

نام محصول:  Côte Nail Polish رنگ Versatile Navy

اگر پوست روشن دارید و به رنگهای تیره علاقه مند هستید، لاک ناخن آبی تیره میتونه جز انتخاب های خیلی عالی برای شما باشه! این رنگ از لاک بر روی ناخن ها علاوه بر رنگ آبی تیره دارای یک درخشش مرواریدی نیز بوده و زیبایی ناخنهاتون رو بیشتر نشان خواهد داد. 

 

لاک ناخن آبی تیره

 

لاک ناخن آبی روشن ارغوانی

نام محصول: Deborah Lippmann رنگ Blue Orchid

این رنگ از لاک ناخن آبی روشن که حالت پاستلی داره هم جز انتخاب های خیلی عالی و جذاب برای خانوم هایی با رنگ پوست روشن هست و میتونه جز انتخاب های مناسب برای فصل بهار و تابستان باشه.

 

لاک ناخن آبی روشن ارغوانی

 

لاک ناخن موشی و ساتنی

نام محصول: Essie Nail Polish رنگ Buy Me A Cameo

این رنگ از لاک ناخن رو میتونیم به عنوان یکی از زیباترین لاک هایی که دارای رنگ قهوه ای هستند، معرفی کنیم. این لاک هم دارای رنگ خنثی و زیبایی هست و هم حالت شیمری و درخشان داره و زیبایی و جذابیت دستان شما رو چندین برابر بیشتر نشون میده. 

 

لاک ناخن موشی و ساتنی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو