با قابلیت جدید اینستاگرام، انتشار پست برای کلوز فرندز نیز ممکن می‌شود

منبع: تکراتو

2

1402/6/17

21:00


انتشار پست برای کلوز فرندز با قابلیت جدید اینستاگرام ممکن خواهد شد. این ویژگی هم‌اکنون در اختیار برخی از کشورها قرار گرفته است.

با قابلیت جدید اینستاگرام، انتشار پست برای کلوز فرندز نیز ممکن می‌شود

انتشار پست برای کلوز فرندز با قابلیت جدید اینستاگرام ممکن خواهد شد. این ویژگی هم‌اکنون در اختیار برخی از کشورها قرار گرفته است.

با قابلیت جدید اینستاگرام، انتشار پست برای کلوز فرندز نیز ممکن می‌شود. اساساً ماهیت وجود شبکه اجتماعی اینستاگرام بر اشتراک‌گذاری محتوا استوار است و متا همیشه در تلاش است تا بتواند ویژگی‌های اشتراک‌گذاری را در آن تقویت کند. ویژگی مورد بحث نیز یکی دیگر از اقدامات این شرکت بزرگ است تا بتواند کاربری افراد را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم ریلز اینستاگرام چطور کار می‌کند؟ [+آموزش ترفندهای جذاب]

انتشار پست برای کلوز فرندز آسان‌تر خواهد شد

در چند روز گذشته، کاربران بسیار زیادی از جمله «لیا هبرمن» مؤسس خبرنامه ICYMI به این ویژگی اشاره کرده‌اند. همچنین اینستاگرام به TechCrunch تأیید کرد که این ویژگی در چند کشور در حال آزمایش است.

در بیانیه سخنگوی متا آمده است:

 

«ما در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران کشورهای منتخب هستیم که بتوانند پست‌های فید را با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند. ما همیشه در حال جستجو راه‌های جدیدی برای کاربران خود هستیم که از طریق اینستاگرام خودشان را معرفی کنند و با دیگران ارتباط داشته باشند.»

انتشار پست برای کلوز فرندز آسان‌تر خواهد شد

همانطور که در تصاویر بالا قابل مشاهده است، با این ویژگی کاربران گزینه جدیدی برای اشتراک‌گذاری فید خود دریافت خواهند کرد که از طریق آن می‌توان پست‌های موجود در فید را فقط برای لیست Close Friends خود قابل مشاهده کرد.

در صورتی که قابلیت اشتراک‌گذاری فید‌های اینستاگرام با دوستان نزدیک در دسترس قرار بگیرد، احتمالاً دیگر نیازی به ایجاد یک حساب کاربری جداگانه برای دوستان وجود نداشته باشد.

متا اولین بار در سال 2018 قابلیت Close Friends را معرفی کرد که با وجود آن، کاربران می‌توانند استوری‌های خود را با لیست قابل‌تنظیمی از دوستان به اشتراک بگذارند. سال بعد، این شرکت سعی کرد که از طریق برنامه‌ای با نام Threads (با شبکه اجتماعی که اخیراً راه‌اندازی شد تفاوت دارد) امکان چت گروهی با دوستان نزدیک اینستاگرام را در دسترس قرار دهد. البته این برنامه در سال 2021 تعطیل شد و متا اعلام کرد که قصد دارد روی بهبود تجربه پیام‌های مستقیم اینستاگرام کار کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار پست برای کلوز فرندز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو