قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام عرضه می‌شود

منبع: تکراتو

5

1402/7/16

09:00


به‌تازگی شاهد آزمایش قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام هستیم که در نتیجه آن، علاوه‌بر Close Friends کاربران از لیست‌های دیگری برخوردار می‌شوند.

قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام عرضه می‌شود

به‌تازگی شاهد آزمایش قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام هستیم که در نتیجه آن، علاوه‌بر Close Friends کاربران از لیست‌های دیگری برخوردار می‌شوند.

اینستاگرام برنامه دارد تا به کاربران خود روش جدیدی جهت اشتراک‌گذاری استوری‌ها ارائه کند. طبق گزارش‌های منتشرشده، غول شبکه‌های اجتماعی مشغول آزمایش قابلیتی بوده که کاربران با وجود آن قادر به ایجاد لیست‌های متعددی از فالوورهای خود بوده و می‌توانند استوری‌ها را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:‌ سرویس اشتراکی متا برای فیسبوک و اینستاگرام به زودی معرفی می‌شود

آزمایش قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام

هم‌اکنون برای اشتراک‌گذاری استوری‌ها دو گزینه قرار دارد. گزینه اول اشتراک‌گذاری استوری خود با تمام فالوورها بوده و چنانچه حساب شما خصوصی نباشد، این استوری برای تمامی افراد دنبال‌کننده قابل مشاهده خواهد بود. گزینه دیگر استفاده از لیست «دوستان نزدیک» (Close Friends) بوده که با وجود آن امکان اشتراک‌گذاری استوری‌های اینستاگرام با تعداد محدودی از افراد وجود دارد.

تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام

براساس گزارش‌های منتشرشده، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در کانال خود در رابطه با قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام بیان کرده است: «امروز، ما آزمایش قابلیت اشتراک‌گذاری استوری‌های شما برای فهرست‌های متعددی از مخاطبان را آغاز کرده‌ایم. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا استوری‌های خود را با گروه‌های کوچک‌تری به اشتراک بگذارید و کنترل بیشتری روی افرادی داشته باشید که می‌توانند استوری‌های شما را ببینند.»

بنابراین متا هم‌اکنون بر گزینه جدیدی کار می‌کند که از طریق آن امکان اشتراک‌گذاری استوری‌های اینستاگرام خود با لیست‌های متعددی از افراد را خواهید داشت. به‌عنوان نمونه، می‌توانید لیستی را به اعضای خانواده خود اختصاص دهید و در لیست دیگری، استوری‌های مربوط به یک موضوع خاص را تنها برای دوستان خود منتشر کنید.

همچنین کاربرانی که عضو یک لیست خاص هستند، زمان مشاهده استوری شما، آیکون سبز رنگی را همراه با نام لیست می‌بینند. افزون‌براین، می‌توانید یک استوری را هم‌زمان با چندین فهرست به اشتراک بگذارید.

تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام

موسری همچنین در کانال خود یک نظرسنجی قرار داده که در آن از کاربران در مورد تمایل به استفاده از این ویژگی پرسیده است. از میان تمام شرکت‌کنندگان، حدود 7800 کاربر تمایل خود به بهره‌گیری از این ویژگی را اعلام کرده‌اند و حدود 3100 کاربر بر این عقیده بودند که وجود Close Friends به اندازه کافی کار را راه خواهد انداخت!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت تنظیم لیست‌های متعدد برای استوری در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو