کاشت ابرو مردانه ؛ بهترین تکنیک کاشت، مزایا و معایب

منبع: نیک شو

3

1402/6/18

11:59


کاشت ابرو مردانه یکی از فیلدهای پر تقاضا در کلینیک زیبایی آی گل می‌باشد. امروزه تنها خانم‌ها به دنبال زیباتر کردن ابروی خود نیستند. بلکه آقایان نیز بنا به دلایل مختلف مانند ریزش، کاهش تراکم ، بیماری و سوانح مختلف بخش زیادی از ابروهای خود را از دست می‌دهند. در نتیجه کاملا طبیعی است که برای خلق چهره زیبا …

کاشت ابرو مردانه ؛ بهترین تکنیک کاشت، مزایا و معایب

کاشت ابرو مردانه یکی از فیلدهای پر تقاضا در کلینیک زیبایی آی گل می‌باشد. امروزه تنها خانم‌ها به دنبال زیباتر کردن ابروی خود نیستند. بلکه آقایان نیز بنا به دلایل مختلف مانند ریزش، کاهش تراکم ، بیماری و سوانح مختلف بخش زیادی از ابروهای خود را از دست می‌دهند. در نتیجه کاملا طبیعی است که برای خلق چهره زیبا به فکر کاشت ابرو طبیعی باشند.

با این کار می‌توانید یک ظاهر زیبا، کاملا طبیعی و ایده آلی را داشته باشید. روند درمان یک رویکرد کاملا پزشکی و استاندارد است که طبق نتایج بدست آمده، عمل موفقیت آمیزی خواهد بود. البته اگر به یک مرکز معتبر و همراه با متخصصین با تجربه مراجعه کنید.

بهترین تکنیک کاشت ابرو مردانه

یکی از سوالات بسیار مهم و رایجی که آقایان مطرح می‌کنند این است که روش انجام عمل کاشت ابرو طبیعی چگونه است و چه رویکردی دنبال می‌شود؟ در حال حاضر بهترین و طلایی ترین تکنیک کاشت ابرو مردانه روش FUT است. با استفاده از این متد می‌توان یک نوار کوچک از پشت سر درست در قسمتی که تراکم موها مناسب است برداشت کرد. سپس فولیکول های مو با استفاده از ابزارها و تجهیزات دقیق پزشکی جدا و آماده سازی می‌شوند.

سپس در قسمت ابروها متناسب با قاب طبیعی که شما دوست دارید کاشت خواهند شد. مهم ترین مزیت این تکنیک این است که نیازی به تراشیدن مو نیست و می‌توان به یک فرم ابروی طبیعی و ایده آل دست پیدا کرد. برای خانم‌ها نیز از این روش استفاده می‌شود. برای شروع کار حتما لازم است که بانک مویه افراد مورد بررسی قرار بگیرد تا امکان کاشت ارزیابی شود.

کاشت ابرو مردانه ؛ بهترین تکنیک کاشت، مزایا و معایب

منظور از کاشت ابرو طبیعی چیست؟

زمانی که می‌گوییم کاشت ابرو طبیعی منظورمان این است که یک فرم و قاب کاملا نرمال به وجود آید. در گذشته معمولا ابروها به صورت سیخ سیخ یا مسواکی بودند. قطعا این حالت ساختار طبیعی ابروها را از بین می‌برد و افراد نمی توانند به آن نتیجه مطلوب که دوست دارند برسند. زمانی می‌توان به عمل کاشت ابرو طبیعی گفت که یک خواب ایده آلی داشته باشد.

در کنار این‌ها ابروها باید براساس دیگر المان های صورت فرد کاشت شوند. به این مفهوم که برای برخی از چهره‌ها ابروهای پهن و برای برخی دیگر ابروهای با پهنای کمتر سازگاری و هماهنگی دارند. لذا پزشکان المان های مختلف صورت شما را که منطبق با معیارهای زیبایی شناختی است بطور کامل لحاظ می‌کنند تا کاشت ابرو مردانه با تمام اجزای صورت شما همخوانی داشته باشد.

مزایای کاشت ابرو مردانه

از جمله دلایلی که باعث می‌شود آقایان ترغیب به کاشت ابرو طبیعی شوند امتیازاتی است که این عمل برای آنها دارد. این مزیت‌ها شامل موارد ذیل می‌باشد:

  • به واسطه پیشرفت تکنولوژی های حوزه زیبایی کاشت ابرو مردانه یک عمل به نسبت راحت و با نتیجه رضایت بخش است.

  • می‌توانید به یک ابروی به نسبت پر، ضخیم و با فرم زیبا و جذاب دست پیدا کنید.

  • فرآیند کاشت ابرو مردانه بر اساس قاب و فرمی است که زیباجو تمایل دارد.

  • کاملا از فولیکول های طبیعی بدن خود فرد استفاده می‌شود و هیچگونه ناسازگاری در عمل وجود ندارد.

  • دوران نقاهت به نسبت بلندی پس از عمل در پیش نیست و شما می‌توانید با انجام یکسری مراقبت های اولیه و همچنین سپری شدن یک زمان مشخص رشد ابروهای خود را ببینید.

  • ابروهای کاشت شده کاملا یک خواب طبیعی دارند.

  • یک هزینه مقرون به صرفه برای این عمل زیبایی منحصر به فرد در نظر گرفته شده است.

کاشت ابرو مردانه ؛ بهترین تکنیک کاشت، مزایا و معایب

معایب کاشت ابرو

در کنار مزیت هایی که برای عمل کاشت ابرو مردانه وجود دارد ممکن است یکسری محدودیت‌ها یا معایبی نیز ایجاد شود. البته این موارد زمانی اتفاق می‌افتد که شما به یک کلینیک غیرتخصصی مراجعه کنید. پس تاکید ما بر این است که در انتخاب کلینیک‌ها نهایت دقت و تحقیق را داشته باشید.

  • به جهت برشی که در پشت سر انجام می‌شود امکان خونریزی وجود دارد.

  • بروز آسیب عصبی در صورت برداشت عمیق نوار پوستی از پشت سر

  • بروز تورم

  • ایجاد کبودی در محل ابروها

  • عفونت

  • وجود جای زخم و اسکار

  • عدم تقارن در قاب ابرو در دو طرف

اینها یکسری معایبی است که برای کاشت ابرو مردانه تعریف می‌شود. اما به صورت صد درصدی نیستند. کاهش یا از بین بردن معایب بستگی به مجهز بودن کلینیک و تجربه تیم پزشکی دارد.

کلینیک آی گل یک مرکز تخصصی پوست و مو در تهران

آقایان و بانوانی که به دنبال کاشت ابرو مردانه و زنان هستند می‌توانند بهترین نتایج را در کلینیک آی گل دریافت کنند. یک تیم پزشکی قوی همراه با متخصصان با سابقه در این مرکز مشغول کار هستند که به دنبال ارائه خدمات ایده آل و با کیفیت می‌باشند. زیباجویان گرامی می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت https://bia2safa.net/goto/web/url/3309967 مراجعه فرمایند.

تمام اطلاعات مرتبط به عمل های زیبایی در قالب مقاله های گوناگون توضیح داده شده است. از طرفی شما می‌توانید با تماس مستقیم با این کلینیک یک وقت مشاوره جداگانه نیز درخواست دهید تا پزشکان با ارزیابی های دقیق بتوانند شرایط شما را برای عمل مورد سنجش قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو