فیلم آدم کش ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم آدم کش ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/6/18

22:55


فیلم آدم کش ۲۰۲۳ ؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم آدم کش ۲۰۲۳ یکی از فیلم‌های جدید است که در سال 2023 از نتفلیکس منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Killer 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم قاتل 2023 اکشن و نئو-نوآر است. این فیلم رده بندی R را دریافت کرده است و برای کودکان مناسب نیست. فیلم آدمکش ۲۰۲۳ بر اساس یک مجموعه کمیک فرانسوی با همین عنوان اثر ماتز (Matz) و لوک جکامن (Luc Jacamon) است که بخش اول آن در سال 1998 منتشر شده بود. ماتز نام مستعاری است که الکسیس نولنت (Alexis Nolent) در نویسندگی برای خود انتخاب کرده است. کارگردانی فیلم The Killer 2023 را دیوید فینچر (David Fincher) بر عهده داشته است. این فیلم همکاری دوم این کارگردان در تولید فیلم با نتفلیکس پس از فیلم Mank در سال 2020 است.

مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، تیلدا سوینتن (Tilda Swinton)، آرلیس هاوارد (Arliss Howard)، سوفی شارلوت ولف دا سیلوا (Sophie Charlotte Wolf da Silva) و چارلز پرنل (Charles Parnell) از جمله هنرپیشه‌های قاتل 2023 هستند. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم آدمکش 2023 می‌پردازیم و در مورد داستان و نقدها و بعضی از بازیگران آن صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

تاریخ انتشار فیلم آدم کش ۲۰۲۳

فیلم The Killer 2023 در تاریخ 10 نوامبر 2023 برابر با 19 آبان 1402 توسط نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. البته این فیلم در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز (Venice International Film Festival) در تاریخ 3 سپتامبر 2023 برابر با 12 شهریور 1402 برای اولین بار به نمایش درآمد. همچنین مدت زمان فیلم قاتل 2023 حدود دو ساعت است.

داستان فیلم قاتل 2023

فیلم The Killer 2023

به طور خلاصه فیلم سینمایی قاتل ۲۰۲۳ در مورد یک قاتل بدون نام است که با خودش و کارفرمایانش در یک شکار بین المللی که اصرار دارد شخصی نیست مبارزه می‌کند. فیلم The Killer 2023 داستان این قاتل حرفه‌ای را روایت می‌کند. برای ادامه داستان و آشنا شدن با کاراکترهای آن می‌توانید به تماشای فیلم آدم کش ۲۰۲۳ بپردازید.

بازیگران فیلم آدم کش ۲۰۲۳

در این بخش از مقاله بیوگرافی تعدادی از هنرپیشه های فیلم آدمکش ۲۰۲۳ را بررسی می‌کنیم. همچنین نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این فیلم را بیان می‌کنیم.

مایکل فاسبندر در نقش قاتل

فیلم آدمکش ۲۰۲۳

مایکل فاسبندر یک بازیگر ایرلندی است که در تاریخ 2 آوریل 1977 برابر با 13 فروردین 1356 از مادری ایرلندی و پدری آلمانی در هایدلبرگ (Heidelberg) متولد شد. او تا الان دو بار کاندید دریافت جایزه اسکار و سه بار کاندید دریافت جایزه Golden Globe شده است. یکی از فیلم‌های معروفی که مایکل فاسبندر در آن‌ها حضور داشته است 12 Years a Slave در سال 2013 بود که برای آن کاندید دریافت یک جایزه اسکار برای نقش مکمل مرد شده بود. او در فیلم The Killer 2023 در نقش کاراکتر آدم کش (The Killer) بازی کرده است.

تیلدا سوینتن در نقش متخصص

بررسی فیلم قاتل ۲۰۲۳

کاترین ماتیلدا سوینتن (Katherine Matilda Swinton) معروف به تیلدا سوینتن یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 5 نوامبر 1960 برابر با 14 آبان 1339 در لندن متولد شد. تا الان او کاندید دریافت سه جایزه گلدن گلوب و همچنین برنده جایزه‌های زیادی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان یک اسکار و یک جایزه بفتا را نام برد. از جمله فیلم‌های چند سال اخیر که تیلدا سوینتن در آن‌ها حضور داشته می‌توان فیلم‌های مارول (Marvel) مانند Doctor Strange و Avengers: Endgame در سال‌های 2016 و 2019 را نام برد. او همچنین در مجموعه فیلم‌های نارنیا (The Chronicles of Narnia) در نقش کاراکتر White Witch حضور داشته است. تیلدا سوینتن در فیلم آدم کش ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر متخصص (The Expert) که یک قاتل است بازی کرده است.

آرلیس هاوارد

دانلود فیلم The Killer 2023

آرلیس هاوارد یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 اکتبر 1954 برابر با 26 مهر 1333 متولد شد. فیلم Moneyball در سال 2011 که برد پیت (Brad Pitt) نیز یکی از بازیگران آن بود، از جمله فیلم‌های مشهوری است که آرلیس هاوارد در آن حضور داشته است.

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا در نقش ماگدالا

بازیگران فیلم قاتل ۲۰۲۳

سوفی شارلوت ولف دا سیلوا یک بازیگر آلمانی برزیلی است که در تاریخ 29 آوریل 1989 برابر با 9 اردیبهشت 1368 در هامبورگ (Hamburg) از مادری آلمانی و پدری برزیلی متولد شد. او بازیگری را از سال 2004 در تلویزیون شروع کرده و فیلم The Killer 2023 ششمین فیلمی است که سوفی شارلوت در دوران بازیگری خود در آن حضور داشته است. او در فیلم آدم کش ۲۰۲۳ در نقش کاراکتر ماگدالا (Magdala) بازی کرده است.

چارلز پرنل در نقش هاجز

داستان فیلم قاتل 2023

چارلز پرنل یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 26 اکتبر 1964 برابر با 4 آبان 1343 متولد شد. از فیلم‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick در سال 2022 را نام برد که تام کروز (Tom Cruise) نیز در آن حضور داشت. چارلز پرنل در فیلم قاتل 2023 در نقش کاراکتر هاجز (Hodges) بازی کرده است.

بعضی از بازیگران دیگر فیلم آدم کش ۲۰۲۳ عبارت‌اند از:

  • کری اومالی (Kerry O’Malley)
  • سالا بیکر (Sala Baker)

نقد فیلم The Killer 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم قاتل 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7.4 از 10، 82 از 100 و 72 از 100 را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم قاتل 2023 به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند مطالعه کنید.

The Guardian / پیتر بردشاو: 100

فیلم آدم کش ۲۰۲۳ در کل به طور سرگرم‌کننده‌ای احمقانه است و با این حال، حس اطمینان خالص و جدی بودن در حین شوخی که فاسبندر و فینچر به این باله از مهارت‌های حرفه‌ای بودن ناشناس اضافه کرده‌اند، باعث شده است که بسیار لذت‌بخش شود. و لحظه‌هایی از آن وجود دارد که روکش رئالیسم آشفته‌کننده است.

TheWrap / بن کرول: 85

اگر کاراکتر اصلی فیلم آدم کش ۲۰۲۳ سرد و بی‌روح است که بازی به شدت آرام و فیزیکی فاسبندر آن را تکمیل کرده است، با این وجود سازندگان این فیلم موفق شده‌اند که شوخ طبعی بسیار زیادی را از این جهان سرد بیرون بیاورند.

The Telegraph / رابی کولین: 80

بخش زیاد لذت فیلم قاتل 2023 در روند آن است. تماشای کسی که با تلاش و دانش زیاد برای رسیدن به یک هدف کار می‌کند که اتفاقا در این فیلم آن هدف قتل است. اما یک تنش که به طور تلخی سرگرم‌کننده است بین اصول درونی ضد قهرمان فیلم The Killer 2023 و طوری که در حقیقت وقتی تحت فشار قرار بگیرد رفتار می‌کند به وجود می‌آید.

Total Film / جین کروثر: 80

اگر تا به حال از خود سوال کرده‌اید که یک فیلم جیمز باند (James Bond) فینچر ممکن است چگونه باشد، فیلم The Killer 2023 می‌تواند پاسخ آن باشد.

IGN / لکس بریسکوسو: 70

این داستان پرحادثه در فیلم قاتل 2023 یک فیلمنامه فشرده و تاثیرگذار از اندرو کوین واکر، اجراهای هوشمندانه از مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتون و تدوین دقیق را با هم ترکیب می‌کند و باعث می‌شود بخواهید بارها و بارها آن را تماشا کنید.

The Independent / جفری مکنب: 60

فیلمساز همیشه همان توجه دقیق به جزئیات را نشان می‌دهد که شخصیت اصلی فیلم The Killer 2023 در بررسی شرایط لازم برای قتل دشمنانش انجام می‌دهد. فاسبندر به درستی برای بازی در نقش این کاراکتر انتخاب شده است و نقش‌آفرینی به طور کلی متعهدانه‌ای را ارائه می‌دهد. یک اجرا که با لحظه‌های طنزی که با حالت جدی آن‌ها را بیان می‌کند از خسته‌کننده بودن آن کم می‌کند. با این وجود که فیلم آدم کش ۲۰۲۳ علاوه بر این اغلب به قلمروی تقلیدی خودآگاهانه کشیده می‌شود.

The Film Verdict / آلونسو دورالد: 60

با وجود همه آشنا بودن طبیعی فیلم‌های دارای کاراکتر قاتل حرفه‌ای، فینچر و واکر داستانی جالب ایجاد کرده‌اند. آن چه این فیلم ارائه می‌دهد و آن را با داستان‌های فراوان مشابه آن متفاوت کرده است این است که به جای زد و خورد و آشفتگی در جزئیات نهفته است.

Vanity Fair / ریچارد لاوسون: 50

فیلم آدم کش ۲۰۲۳ مانند آزمایشی در اقتصاد است که نتایج آن کم‌اهمیت‌تر از تلاشی است که برای آن انجام داده‌اند. محاسبه کارایی خوب است اما حداقل نوعی زندگی لازم است تا به این همه قتل در فیلم The Killer 2023 معنا ببخشد.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از سایت پلازا به بررسی فیلم قاتل 2023 که یک اقتباس از کمیک فرانسوی Le Tueur است پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم آدم کش ۲۰۲۳ را تماشا کنید و تا منتشر شدن آن از نتفلیکس منتظر بمانید و اگر حس کردید می‌توانید از تماشای این فیلم برای گذراندن وقت خود استفاده کنید، دانلود فیلم The Killer 2023 را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظرتان را در مورد فیلم قاتل ۲۰۲۳ و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید را در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر برای فیلم مورد علاقه شما در این سایت مقاله‌ای وجود ندارد می‌توانید نام آن را در کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو