معرفی انیمه کلاس نخبگان؛ داستان، شخصیت ها، نمرات

معرفی انیمه کلاس نخبگان؛ داستان، شخصیت ها، نمرات


منبع: پلازا

4

1402/6/19

09:01


معرفی انیمه کلاس نخبگان؛ داستان، شخصیت ها، نمرات

آیا شما هم از طرفداران انیمه Classroom of the Elite ( به ژاپنی انیمه Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e) هستید؟ در این نوشته به بررسی انیمه کلاس درس نخبگان می‌پردازیم.

Classroom of the Elite یک رمان سبک نوشته کینوگاسا شوگو است. این رمان از ماه می 2015 توسط MF Bunko منتشر شده و در حال حاضر دارای 8 جلد در حال چاپ و 2 جلد داستان کوتاه است که تعداد کل فروش این مجموعه از 2 میلیون نسخه فراتر رفته است.

این مانگا همچنین از ژانویه 2016 در ماهنامه کامیک زنده پخش شد و یک انیمه 12 قسمتی به کارگردانی کیشی سیجی و هاشیموتو هیرویوکی از پنج جلد آن که تا آن زمان منتشر شده بود از جولای تا سپتامبر 2017 اقتباس شد. ژانر انیمه Classroom of the Elite درام و هیجان انگیز توصیف شده است. برای معرفی انیمه Classroom of the Elite با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

داستان انیمه کلاس نخبگان

دولت ژاپن مدرسه پیشرفته متروپولیتن (metropoliten) توکیو را تاسیس کرده است که به آموزش و پرورش نسلی از افراد اختصاص داده شده که در آینده کشور می‌توانند تاثیر گذار باشند.

انیمه Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e

داستان انیمه از دیدگاه کیوتاکا آیاانوکوجی تعریف می‌شود، پسری آرام و بی ادعا، که در دوست یابی عملکرد خوبی ندارد و ترجیح می‌دهد فاصله خود با دیگران را حفظ کند، اما او ازهوش بی نظیری برخوردار است. او دانش آموز کلاس D است، جایی که مدرسه دانش آموزان رده پایین تر را در آن قرار می‌دهد. اما پس از اینکه او با سوزون هوریکیتا و کیکیو کوشیدا، دو دانش‌آموز دیگر در کلاسش آشنا می‌شود، اوضاع برایش تغییر کرده و او در اموری درگیر می‌شود که فکرش را از یک زندگی عادی دبیرستانی دور می‌کند.

کاراکترهای انیمه کلاس نخبگان

در ادامه با معرفی تعدادی از شخصیت های انیمه کلاس نخبگان با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

کیوتاکا آیانوکوجی

انیمه کلاس نخبگان

کیوتاکا دانش آموزی بی انگیزه است که در برقراری ارتباط با دیگران بسیار ضعیف است. او عمدا نمرات متوسطی ​​کسب می‌کند و بسیار آگاه است که امتیازاتش را چگونه خرج کند. با اینکه کیوتاکا استعداد تحصیلی و هوش بالایی دارد و اگر بخواهد می‌تواند به کلاس برتر برسد، اما بنا به دلایلی قصد داشت که وارد کلاس D شود. چاباشیرا سنسی گفته است که او از 100 نمره برای هر درس در کنکور عمداً 50 امتیاز را کسب کرده است. علیرغم عدم رعایت هیچ نوع رژیم و فعالیتی برای تناسب اندام، او فوق العاده خوش اندام است و در هنرهای رزمی هم بسیار فردی ماهری است. صداپیشگی این کارکتر در انیمه کلاس نخبگان را Shōya Chiba بر عهده دارد.

سوزون هوریکیتا

انیمه کلاس نخبگان

سوزون دانش آموزی خودخواه است که خلاقیت بالایی دارد و یکی از محبوب ترین انیمه کلاس نخبگان به شمار می‌آید.. او در کلاس به کیوتاکا ملحق شده و همچنین مانند او مراقب نحوه مصرف امتیازاتش است. مانند کیوتاکا، او در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد، اما بر خلافش، او فکر می کند که دوست بودن با بقیه کاری غیر ضروری است. کیوتاکا تنها دانش آموزی است که سوزون با او صحبت می‌کند و به او اعتماد دارد. سوزون به شخصیت متفکرانه و در عین حال مرموز کویتاکا ابراز علاقه مند است و در مورد او و گذشته اسرارآمیزش تردید دارد و معتقد است که او بیشتر ویژگی های اخلاقی‌اش را پنهان کرده. صداپیشگی این کارکتر در انیمه Classroom of the Elite را Akari Kitō بر عهده دارد.

کیکیو کوشیدا

انیمه کلاس نخبگان

کیکیو یک دختر محبوب در کلاس D است که شخصیتی به ظاهر خوب و شاد دارد و همچنین به دنبال دوستی با همه در مدرسه است. با این حال، در پشت نمای شاد و دلسوز خود، او شخصیتی جایگزین دارد که خشن، خونسرد و منفور است. او نسبت به سوزون خشم عمیقی نشان می‌دهد و با این حال می خواهد به دلیل نامعلومی به او نزدیک شود. در رمان های لایتی که از مانگا منتشر شد، مشخص می‌شود که او و سوزون در یک مدرسه راهنمایی تصیل کرده‌اند و کیکیو تصور می‌کرد که سوزون از اتفاقاتی که در گذشته برای او افتاده مطلع شده است. صداپیشگی این کارکتر در انیمه Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e را Yurika Kubo بر عهده دارد.

آری ساکورا

انیمه Classroom of the Elite

آری عکاسی است که به کلاس D پیوست و ترس‌ها و عصبی بودنش باعث شده که او در برقراری ارتباط و تعامل با دیگران دچار مشکل شود. او از به چشم آمدن بیزار است و دوست دارد عکس های مدلینگ بگیرد. در ابتدا مشخص شد که او خودش نیز یک مدل بوده، تا اینکه زندگی‌اش به خاطر تحت تعقیب قرار گرفتن توسط یک استالکر که در یک فروشگاه لوازم الکترونیکی کار می‌کرد و سعی کرد به او حمله کند در خطر قرار گرفت و این موضوع  باعث شد که او از مورد توجه قرار گرفتن بیزار شود. صداپیشگی این کارکتر در انیمه کلاس نخبگان را Mao Ichimichi بر عهده دارد.

کی کارویزاوا

انیمه Classroom of the Elite

کارویزاوا یکی از دانش‌آموزان برتر کلاس D  است. او در گذشته بسیار مورد آزار و اذیت و قلدری قرار گرفته و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات شخصیتی دراو شده است. در لایت ناول‌ها، او ابتدا اهمیتی به کیوتاکا نمی‌دهد، اما بعد کم کم به کیوتاکا پنزدیک شده و متوجه می‌شود که او جنبه مرموز تاریکی دارد که نمی‌خواهد بقیه متوجه آن شوند. و البته کیوتاکا  از اتفاقاتی که کارویزاوا در گذشته از سر گذرانده باخبر شده و به او کمک می‌کند که آن اتفاقات را پشت سر بگذارد. صداپیشگی این کارکتر در انیمه Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e را Ayana Taketatsu بر عهده دارد.

آریزو ساکایاناگی

انیمه Classroom of the Elite

آریزو رهبر اصلی کلاس A است که از نظر جسمی معلول است و این موضوع باعث شده که او با عصا راه برود. او فرد بسیار باهوشی است و دانش بالایی از قوانین مدرسه و سیستم S دارد. بسیاری از دانش آموزان مخصوصا ریون ( دانش آموز کلاس C) معتقدند ک آریزو بخاطر حضورش در کلاس A خودش را ملکه مدرسه می‌داند. رقابت شدیدی بین او و ریون در کلاس هایشان وجود دارد… صداپیشگی این شخصیت در انیمه کلاس نخبگان را Rina Hidaka بر عهده دارد.

یوسوکه هیراتا

انیمه Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e

یوسوکه دانش آموز برتر کلاس D است. در واقع او با نمراتی که کسب کرده، شایسته حضور در کلاس های بالاتر است، اما به دلایلی که هنوز توضیح داده نشده از کلاس D بالاتر نمی‌رود. او با کارویزاوا در رابطه است اما در رمان های لایت نشان داده شد که  این رابطه فقط یک حیله و سرپوش است تا او در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار نگیرد. صداپیشگی این کارکتر در انیمه Classroom of the Elite را Ryōta Ōsaka بر عهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو