انیمه کاپیتان سوباسا 2023؛ انیمه نوستالژی بازمی‌گردد

انیمه کاپیتان سوباسا 2023؛ انیمه نوستالژی بازمی‌گردد


منبع: پلازا

2

1402/7/25

17:21


انیمه کاپیتان سوباسا 2023؛ انیمه نوستالژی بازمی‌گردد

انیمه کاپیتان سوباسا 2023 یکی از انیمه‌های خاطره‌انگیز است که در پاییز امسال منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمه Captain Tsubasa 2023 آشنا شویم.

مجموعه مانگای Captain Tsubasa اثر یویچی تاکاهاشی (Yōichi Takahashi) که یکی از پرفروش‌ترین مانگا‌های تاریخ است، بین سال‌های 1981 و 1988 در مجله Weekly Shōnen Jump منتشر می‌شد و پس از آن دنباله‌های مختلفی به این مانگا اضافه شد و چند مجموعه انیمه بر اساس آن تولید کردند. اولین اقتباس انیمه از این مانگا از سال 1983 تا سال 1986 از TV Tokyo پخش شد. ژانر انیمه کاپیتان سوباسا 2023 ورزشی است. این انیمه در دسته‌بندی شونن (Shounen) قرار دارد و مخاطبان هدف آن پسرهای نوجوان هستند، البته در بین افراد دیگر نیز مخاطب دارد.

زمان پخش انیمه کاپیتان سوباسا 2023 اولین بار در تاریخ 1 اکتبر 2023 برابر با 9 مهر 1402 بود و پخش آن ادامه دارد. همچنین تعداد قسمت های انیمه Captain Tsubasa 2023 برابر با 39 اپیزود و مدت هر قسمت آن 20 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه Captain Tsubasa 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه کاپیتان سوباسا 2023

انیمه Captain Tsubasa 2023

این انیمه داستان سوباسا، تارو، واکابایاشی، هیوگا و واکاشیمازو را دنبال می‌کند که آماده هستند تا به عنوان نماینده ژاپن در برابر بهترین بازیکنان فوتبال جهان در مسابقات بین المللی نوجوانان در پاریس شرکت کنند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه Captain Tsubasa 2023 را تماشا کنید.

کاراکترهای انیمه کاپیتان سوباسا 2023

در این بخش از مقاله به معرفی شخصیت های انیمه Captain Tsubasa 2023 خواهیم پرداخت.

سوباسا اوزورا (Tsubasa Oozora)

معرفی انیمه کاپیتان سوباسا 2023

سوباسا اوزورا قهرمان اصلی این انیمه است. او یک بازیکن شگفت‌انگیز فوتبال است که آرزو دارد بتواند با ژاپن در جام جهانی فوتبال قهرمان شود. این مانگا داستان سوباسا را از دوران دبستان در ژاپن تا بازی در تیم‌های دیگر در کشورهای دیگر و همچنین تیم ملی ژاپن دنبال می‌کند. سوباسا معمولا در پست هافبک و گاهی اوقات در پست فوروارد بازی می‌کند و معمولا پیراهن شماره 10 را می‌پوشد.

کوجیرو هیوگا (Kojiro Hyuga)

بررسی انیمه Captain Tsubasa 2023

کوجیرو هیوگا یک فوروارد تیم ملی ژاپن است. او در خانواده‌ای فقیر بزرگ شد و پدرش را در کودکی از دست داد و مجبور شد برای کمک به خانواده‌اش به مشاغل پاره‌وقت بپردازد. اگرچه او گاهی تندخو و گستاخ به نظر می‌رسد اما به خصوص نسبت به خانواده و هم تیمی‌های خود خوش رفتار است.

میزوگی (Misugi)

داستان انیمه کاپیتان سوباسا 2023

میزوگی با این که یکی از بهترین بازیکنان ژاپنی در نسل خود است اما به دلیل بیماری قلبی نتوانست از همه استعداد خود استفاده کند. بعضی فکر می‌کنند اگر این بیماری برای او مشکل ایجاد نمی‌کرد، می‌توانست بهترین بازیکن ژاپن حتی بهتر از سوباسا شود.

واکابایاشی (Wakabayashi)

شخصیت های انیمه Captain Tsubasa 2023

واکابایاشی اولین رقیب سوباسا در این مجموعه و بهترین دروازه‌بان ژاپن محسوب می‌شود. او سپس با سوباسا دوست شد. در ادامه داستان واکابایاشی به یکی از تیم‌های اروپا می‌رود و با کارل هاینز اشنایدر در یک تیم بازی می‌کند.

واکاشیمازو (Wakashimazu)

کاراکترهای انیمه کاپیتان سوباسا 2023

واکاشیمازو یکی از دروازه‌بانان ذخیره و همچنین فورواردهای ژاپن است. او از مهارت خود در کاراته به عنوان دروازه‌بان نیز استفاده می‌کند. واکاشیمازو برای عضویت در یک تیم انتخاب شد اما چون نمی‌خواست دروازه‌بان ذخیره برای واکابایاشی باشد تیم را ترک کرد اما در ادامه به تیم برمی‌گردد.

تارو (Taro)

دانلود انیمه Captain Tsubasa 2023

تارو هافبک تیم ملی ژاپن است که با سوباسا یک ترکیب طلایی را تشکیل می‌دهد. او با پدرش که بیشتر اوقات در سفر است زندگی می‌کند و پس از مدتی با او به فرانسه می‌رود و در آن‌جا با بازیکن فرانسوی Pierre رقابت می‌کند و در ادامه دوباره به ژاپن برمی‌گردد.

ایشیزاکی (Ishizaki)

تعداد قسمت های انیمه Captain Tsubasa 2023

ایشیزاکی در ابتدا به اندازه سایر بازیکنان در فوتبال مهارت ندارد و شخصیتی خندان، کمدی و دست و پا چلفتی دارد اما در انیمه‌های جدیدتر می‌توان دید که او می‌تواند هر اشتباهی که در فوتبال انجام می‌دهد جبران کند.

دوقلوهای تاچیبانا (The Tachibana Twins)

امتیازات انیمه کاپیتان سوباسا 2023

دوقلوهای تاچیبانا در ابتدا به عنوان فوروارد بازی می‌کنند اما در ادامه برای تیم ملی ژاپن هافبک بازی می‌کنند. آن‌ها به دلیل مهارت‌های آکروباتیک خود معروف هستند.

ماتسویاما (Matsuyama)

تریلر انیمه کاپیتان سوباسا 2023

ماتسویاما یک مدافع یا یک هافبک برای تیم ملی ژاپن است. او هر وقت که سوباسا برای تیم ژاپن حضور ندارد، به عنوان کاپیتان بازی می‌کند.

نقد انیمه Captain Tsubasa 2023 و نمرات آن

حال که با داستان و شخصیت‌های این انیمه آشنا شدیم، در این بخش به بررسی امتیازات انیمه کاپیتان سوباسا 2023 در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه تا الان در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.9 از 10 و در سایت My Anime List امتیاز 7.3 از 10 را دریافت کرده است. البته نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از تعداد بسیار کمی از کاربران به دست آمده است. به دلیل این که تا الان تعداد قسمت‌های کمی از آن را منتشر کرده‌اند هنوز نقدهای کاربران در مورد این انیمه به سایت مای انیمه لیست اضافه نشده است و می‌توانید پس از انتشار قسمت‌های دیگر آن نقدهای کاربران را بخوانید.

کلام آخر  

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه کاپیتان سوباسا 2023 پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نمرات آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمه کاپیتان سوباسا 2023 را تماشا کنید و اگر از انیمه‌های ورزشی خوشتان می‌آید و علاقه دارید که این اقتباس از مانگا را نیز ببینید دانلود انیمه Captain Tsubasa 2023 را آغاز کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد انیمه کاپیتان سوباسا و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر انیمه یا انیمیشن جدید دیگری تماشا کرده‌اید که دیدن آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنید اما مقاله آن را در این سایت پیدا نکردید می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو