فیلم هاچی داستان یک سگ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم هاچی داستان یک سگ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

1

1403/1/2

21:24


فیلم هاچی داستان یک سگ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم هاچی داستان یک سگ یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2009 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Hachi: A Dog’s Tale آشنا شویم.

ژانر فیلم هاچی داستان یک سگ درام است. این فیلم بر اساس یک فیلم ژاپنی با عنوان Hachikō Monogatari تولید شد و کارگردانی آن را Lasse Hallström بر عهده داشت. تاریخ اکران فیلم سینمایی هاچی داستان یک سگ 13 ژوئن 2009 بود که در Seattle International Film Festival به نمایش درآمد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بودند می‌توان ریچارد گیر (Richard Gere)، جوآن آلن (Joan Allen)، سارا رومر (Sarah Roemer) و جیسون الکساندر (Jason Alexander) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم Hachi: A Dog’s Tale حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم هاچی: داستان یک سگ خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم هاچی داستان یک سگ

فیلم Hachi: A Dog's Tale

در خلاصه فیلم هاچی داستان یک سگ گفته شده است که این فیلم در مورد یک استاد دانشگاه است که در راه آهن یک سگ را پیدا کرده است و به طور موقت آن را همراه خود می‌برد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Hachi: A Dog’s Tale را تماشا کنید.

بازیگران فیلم هاچی داستان یک سگ

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی هاچی داستان یک سگ و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

ریچارد گیر

بازیگران فیلم هاچی داستان یک سگ

ریچارد گیر یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 31 آگوست 1949 برابر با 9 شهریور 1328 در ایالت Pennsylvania متولد شد. او برنده جایزه گلدن گلوب و کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Chicago را نام برد. ریچارد گیر در فیلم هاچی داستان یک سگ در نقش کاراکتر Parker Wilson حضور داشته است.

جوآن آلن

هنرپیشه های فیلم هاچی داستان یک سگ

جوآن آلن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 20 آگوست 1956 برابر با 29 مرداد 1335 در ایالت Illinois متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب، اسکار، بفتا و Primetime Emmy شده است و Tony Award کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Room را نام برد. جوآن آلن در فیلم Hachi: A Dog’s Tale ایفای نقش کاراکتر Cate Wilson را بر عهده داشته است.

سارا رومر

بررسی فیلم Hachi: A Dog's Tale

سارا رومر یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 28 آگوست 1984 برابر با 6 شهریور 1363 در ایالت California متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Disturbia را نام برد. سارا رومر در فیلم هاچی داستان یک سگ در نقش کاراکتر Andy Wilson بازی کرده است.

جیسون الکساندر

معرفی فیلم هاچی: داستان یک سگ

جیسون الکساندر یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 23 سپتامبر 1959 برابر با 31 شهریور 1338 در ایالت New Jersey متولد شد. او بیشتر برای حضور در سریال Seinfeld شناخته می‌شود که برای برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب و Primetime Emmy شده بود. جیسون الکساندر در فیلم Hachi: A Dog’s Tale به ایفای نقش کاراکتر Carl Boilins پرداخته است.

نقد فیلم سینمایی هاچی داستان یک سگ و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Hachi: A Dog’s Tale و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سایت‌های آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 8.1 از 10 و 64 از 100 را دریافت کرده است. بعضی از منتقدان این فیلم آن را فیلمی تاثیرگذار و به ندرت بیش از اندازه احساسی توصیف کرده‌اند. برخی دیگر آن را یک فیلم به طور غیر قابل تحمل خسته‌کننده دانسته‌اند. بعضی از منتقدان بیان کرده‌اند که مشکل اصلی فیلم Hachi: A Dog’s Tale این است که داستان انسانی آن بدون درام است. همچنین نقدهای بیشتر در مورد این فیلم را می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Hachi: A Dog’s Tale 2009 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از فیلم‌های درام خوشتان می‌آید و می‌خواهید با کاراکترهای فیلم هاچی داستان یک سگ آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Hachi: A Dog’s Tale و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از فیلم‌های درام 2024 را تماشا کرده‌اید که مقاله آن‌ها در این سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو