معرفی سریال پایان خوش من ؛ جانگ نارا در درامی روان‌شناسی، معمایی و هیجان‌انگیز

معرفی سریال پایان خوش من ؛ جانگ نارا در درامی روان‌شناسی، معمایی و هیجان‌انگیز


منبع: پلازا

2

1402/11/5

10:53


معرفی سریال پایان خوش من ؛ جانگ نارا در درامی روان‌شناسی، معمایی و هیجان‌انگیز

جانگ نا را و سون هو جون پس از 6 سال در سریال پایان خوش من ، به عنوان زوجی بسیار متفاوت از سریال قبلی خود یعنی “بازگشت زوجین”، دوباره با هم هم‌بازی شده‌اند. با معرفی سریال My Happy Ending 2023 همراه ما باشید.

جو سو وون (Jo Soo Won) کارگردان آثار تحسین شده‌ای مانند سریال “I Can Hear Your Voice”، سریال “Pinocchio” و سریال “Still 17″، این‌بار با درامی روان‌شناسی، هیجان انگیز و معمایی به صفحه تلویزیون بازگشته است. تعداد قسمت های سریال پایان خوش من 16 اپیزود است. در این درام، جانگ نا را نقش سو جه وون را بازی می‌کند، زنی که پس از خیانت توسط افرادی که به آن‌ها اعتماد داشت، برای کشف حقیقت سفری غیرقابل پیش‌بینی را آغاز می‌کند. او درباره سریال گفت: «من فیلمنامه را بسیار جذاب دیدم. سرعت خوبی دارد و خواننده را بسیار کنجکاو می‌کند.» با بررسی سریال کره ای پایان خوش من همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال پایان خوش من

داستان سریال پایان خوش من / خلاصه سریال کره ای پایان خوش من / داستان سریال My Happy Ending

سو جه وون (جانگ نارا)، یک طراح مبلمان و کارآفرین بسیار موفق و معروف است. جه وون که در رویایی‌ترین روزهای زندگی‌اش قرار دارد، در مدت زمان کوتاهی متوجه می‌شود که همسرش، پدرش و دوست صمیمی‌اش درحال مخفی کردن رازهای بزرگی از او هستند و اعتمادش را نسبت به همه از دست می‎دهد. در همین حین یکی از همکار های او به نام ته اوه (لی کی تک)، تلاش می‌کند به جه وون در مقابل مشکلاتی که زندگی‌اش را زیر و رو کرده، کمک کند.

بازیگران سریال پایان خوش من

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای پایان خوش من آشنا شویم.

جانگ نا را در نقش سو جه وون

بازیگران سریال پایان خوش من / نقد سریال پایان خوش من

جانگ نارا متولد 18 مارس 1981 است. این بازیگر در عناوین بسیاری مانند سریال “Sell Your Haunted Hous 2021″، سریال “VIP 2019″، سریال “The Last Empress 2018″ و سریال ” Go Back Couple 2017″ حضور دارد.

سون هو جون در نقش هو سون یونگ

بازیگران سریال My Happy Ending / تعداد قسمت های سریال کره ای پایان خوش من

سون هو جون 27 جون 1984 متولد است. این بازیگر پیش از این در عناوینی مانند سریال “The First Responders 2022-2023“، سریال “Was It Love? 2020” و سریال “The Light in Your Eyes 2019” نقش‌آفرینی کرده است.

سو یی هیون در نقش کوان یو جین در سریال پایان خوش من

معرفی سریال پایان خوش من / سریال My Happy Ending

سو یی هیون متولد 28 آگوست 1984 است. این هنرمند را می‌توانید در آثاری مانند سریال “Red Shoes 2021″، سریال “Secrets of Women  2016″، سریال “Three Days 2014” و سریال “Who Are You? 2013” دنبال کنید.

لی کی تک در نقش یون ته اوه در سریال My Happy Ending

ژانر سریال My Happy Ending / نمرات سریال پایان خوش من

لی کی تک متولد 26 اکتبر 1994 است. این هنرمند در آثاری مانند سریال “Bon Appetit 2023″، سریال “Three Bold Siblings 2022” و سریال “Moonshine 2021” بازی کرده است.

بررسی و نقد سریال My Happy Ending 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای پایان خوش من گفتیم، سو جه وون به عنوان یک کارآفرین موفق و سرشناس زندگی می‌کند اما تمام چیزهایی که برایش با ارزش بود درست در جلوی چشمانش فرو می‌ریزند و از دست می‌روند. او متوجه می‌شود که تمام مردان زندگی‌اش رازهای بزرگی را از او مخفی می‌کنند.

پس از یک گشایش سرد کوتاه و نسبتا کلیشه‌ای، نمایش ما را به گذشته بازمی‌گرداند. ما جه وون را در یک روز آفتابی به‌ عنوان یک مدیر اجرایی شیک، جذاب و با اعتماد به نفس می‌بینیم که رئیس برند Deréve، یک شرکت طراحی مبلمان داخلی است. جه وون معتاد به کار شبانه روزی است و مشغول آماده سازی برای عرضه جدیدترین محصول خود است و زمان کمی برای سپری کردن در کنار خانواده کوچک 3 نفره‌شان دارد.

او پس از دوران کودکی غمگین خود (در حالی که خاطراتی از کودکی‌اش را به یاد دارد که مادرش سعی داشت او را در دریا غرق کند)، به طور مخفیانه تحت نظر روان‌پزشک است و تمام سعی خود را می‌کند تا از افسردگی و خواسته‌ها و وسواس‌های ناسالم خود فرار کند و مشتاقانه به دنبال موفقیت است. لی کی تک نقش یون ته اوه، رهبر تیم طراحی شرکت جه وون را بازی می‌کند. ته اوه مردی خوش‌تیپ و هنرمند است که گاهی بنظر می‌رسد بزرگترین رقیب جه وون است و گاهی شبیه مردی است که به جه وون علاقه دارد و می‌خواهد از او محافظت کند.

یکی از مشکلات زندگی جه وون وجود یک استاکر مرموز است که در هفت سال گذشته همیشه مزاحمش بوده است. او معمولا کارهای بی‌ضرر مانند ارسال دسته‌های گل ناخواسته برای او انجام می‌دهد، اما یک شب در حالی که جه وون تنها است، فردی وارد دفتر کار او می‌شود و جه وون درحالی که نمی‌داند باید به چه کسی شک کند، به طراح اصلی خودش یون ته اوه مشکوک می‌شود.

سریال پایان خوش من / سریال My Happy Ending

سون هو جون در سریال پایان خوش من نقش شوهر سو جه وون، هیو سون یونگ، یک استاد دانشگاه را بازی می‌کند که بخاطر همسر همیشه مشغولش، در خانه به عنوان مراقب تنها دخترشان زندانی شده است. او فردی خونگرم و راحت است که به ندرت عصبانی می‌شود و همه به عنوان یک شوهر نمونه از او یاد می‌کنند. در تمام مصاحبه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی او یک شوهر فداکار برای جه وون و یک پدر دلسوز برای دخترش آه رین (چوی سو یول) است و خانواده‌اش را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد.

اما روزی درحالی که جه وون بصورت اتفاقی دنبال همسرش می‌گردد، او را دست در دست با دوست صمیمی‌اش کوان یو جین (سو یی هیون) می‌بیند. دختر ثروتمندی که پدرش به عنوان یک خیر باعث موفقیت جه وون شده و این دو از دوران مدرسه همیشه کنار هم بوده‌اند. اما مشکل اینجاست که همه به یو جین به چشم سایه جه وون نگاه می‌کنند. او نقاش نه چندان معروفی است که پدرش همیشه از او ناراضی است و او را با جه وون مقایسه می‌کند، و حالا همین دختر با شوهر دوست صمیمی‌اش وارد رابطه شده و این دو نفر عاشق یکدیگر هستند!

درحالی که جه وون نمی‌تواند با خیانت همسرش، مشکوک بودن همکارش و از دست دادن تنها دوست صمیمی‌اش کنار بیاید، نام تائه وو (پارک هو سان) یک بازپرس بیمه، به او نزدیک می‌شود، که با کنجکاوی به دنبال دلیل مرگ مادر جه وون در سال‌ها قبل است. او به ملاقاتش می‌آید و ادعا می‌کند که مرگ مادرش مشکوک بوده و باید مراقب ناپدری‌اش باشد، زیرا پول بیمه هنگفتی پس از مرگ مادرش به حساب او واریز شده. و حالا جه وون در کنار تمام مشکلاتی که دارد، متوجه می‌شود که ممکن است مردی که همیشه مراقبش بوده و بیشتر از هرکسی به او اعتماد دارد، قاتل مادرش باشد! و همه این حوادث تنها در یک قسمت از سریال My Happy Ending رخ می‌دهند.

نقد سریال My Happy Ending / بررسی سریال پایان خوش من

جائه وون پس از حوادثی که او را به مشکوک شدن به مردان اصلی زندگی‌اش سوق می‌دهد که همگی در ظاهر کامل به نظر می‌رسند، به زودی متوجه می‌شود که فریب خوردن چگونه است. بعد از اینکه دسیسه اولیه در قسمت اول سریال پایان خوش من شکل گرفت، نمایش تلاش می‌کند تا آن را حفظ کند و بی‌شک یکی از بهترین سریال های درحال پخش کره ای 2024 را رقم می‌زند. فراتر از پارانویای فزاینده جه وون، چیزهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که بتوانیم به آن بچسبیم.

شخصیت های سریال My Happy Ending همگی رازهایی دارند و باعث می‌شوند بلافاصله به آن‌ها مشکوک شویم، و البته بنظر می‌رسد که حقیقت ممکن است آن چیزی نباشد که به نظر می‌رسد. چرا؟ به این دلیل که جه وون تعادل ذهنی ندارد و بدون مصرف دارو معلوم نیست که ممکن است دچار چه توهماتی شود.

با اینکه امیدواریم داستان این پیچیدگی‌ها را برطرف کند و در چند قسمت بعدی شفافیت ایجاد کند، اما بزرگترین دغدغه جه وون و همسرش گرفتن حضانت تنها دخترشان آرین است و مشکل اینجاست که آرین به شدت به پدرش وابسته است و جدا کردن یک کودک 7 ساله از پدرش، بدون دادن هیچ توضیحی، آسیب‌های غیرقابل جبرانی به او خواهد زد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در قسمت‌های آینده حسابی سرو صدا کند، حرف‌هایی است که سون یونگ همسر جه وون به او زد. درحالی که جه وون با عصبانیت و ناراحتی از خیانت و دردی که سون یونگ باعثش شده بود حرف می‌زد، سون یونگ به او گفت امیدوار است که دردی بدتر از تجربه زندگی در جهنم را تجربه کند و این حرف بیننده‌ها را به فکر وادار می‌کند که شاید جه وون در زندگی آنقدرها هم همسر و مادر خوبی نبوده و در واقعیت این سون یونگ بوده است که با دانستن حقیقت درباره بیماری روانی‌ همسرش، در تمام این سال‌ها کنار او مانده و حالا دیگر توانایی تحمل این شرایط را ندارد.

سریال پایان خوش من / سریال My Happy Ending

جانگ نارا طی مصاحبه‌ای پیش از شروع سریال پایان خوش من درباره نقش خود گفت: «به نظر نقشی بود که چالش برانگیز بود و در مجموع چیزهای زیادی به من یاد داد. حجم فیلمنامه بسیار قابل توجه بود. چالش اساسی، نبرد استقامتی بود، اما خوشبختانه، با وجود اینکه گاهی ضعیف به نظر می‌رسیدم، به خوبی از پس آن برآمدم.» “خوشبختانه، عواطف و احساساتی که در طول فیلمبرداری باقی مانده بود، پس از خروج از مجموعه از بین رفت. اگرچه این درام از نظر داستانی چالش برانگیز بود، اما با شادی زیادی همراه بود.»

او به اشتراک گذاشت: «سون هو جون بالغ تر از قبل به نظر می‌رسید. در پایان، آنقدر احساس رضایت کردم، که با خود گفتم، آیا باید برای یک دور دیگر انجامش دهیم؟» او از همبازی خود به عنوان “مهربان و دوست داشتنی، کسی که هر بازیگری دوست دارد با او کار کند” تحسین کرد. سون هو جون ابراز خرسندی کرد: «یکی از دلایل بزرگی که من این پروژه را انتخاب کردم، فرصت کار دوباره با جانگ نا را بود. هم افزایی ما در «بازگشت زوجین» انتظارات زیادی ایجاد کرده بود، و در واقع، بسیار سرگرم کننده و راضی کننده بود.»

جانگ نارا سریال Go Back Couple و سریال My Happy Ending را مقایسه کرد و گفت: «آنها کاملاً متفاوت هستند. مقایسه آنها جالب خواهد بود.» از سوی دیگر، سون هو جون اشاره کرد: «به نظر می‌رسد یک ادامه است. بازگشت زوجین با خوشحالی تمام شد، پس شاید فکر کنید که این خوشحالی منجر به این داستان شده است.»

ژانر سریال My Happy Ending معمایی، هیجان‌انگیز، روان‌شناسی و درام است و نمرات سریال پایان خوش من در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.2 از 10 و در سایت My Drama List نمره 8.1 از 10 است. زمان پخش سریال کره ای پایان خوش من نیز از تاریخ 30 دسامبر 2023 (9 دی 1402) از شبکه TV Chosun آغاز شده است.

سخن آخر

با معرفی و بررسی سریال My Happy Endingهمراهتان بودیم. شما این درام را دیده‌اید؟ نظرتان درباره سریال جدید جانگ نارا چیست؟ فکر می‌کنید انتقام نارا به چه اتفاقاتی ختم خواهد شد؟ تماشای آن‌را به دیگران توصیه می‌کنید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو