همه چیز درباره سریال خرپول و کاراگاه

همه چیز درباره سریال خرپول و کاراگاه


منبع: پلازا

5

1402/11/26

13:35


همه چیز درباره سریال خرپول و کاراگاه

سریال خرپول و کاراگاه محصول شبکه SBS است و داستان مرد پولداری را روایت می‌کند که مجبور می‌شود به یک کارآگاه در بخش جنایات خشونت آمیز تبدیل شود. با معرفی سریال Flex X Cop 2024 همراه ما باشید.

سریال Flex X Cop توسط کیم بادا (Kim Bada) که پیش از این سریال انتقامی “My Name” را نوشته است و کیم جه هونگ (Kim Jae Hong) که کارگردانی سریال جنایی “Through the Darkness” و سریال روان شناختی “Revenant” را در کارنامه خود دارد ساخته شده است. پخش سریال از تاریخ 26 ژانویه 2024 ()، پس از اتمام یافتن درام My Demon آغاز شده است. در تیزر سریال خرپول و کارآگاه صدای آن بوهیون را در حال گفتن این جملات می‌شنویم: «زندگی بدون هدف آنقدرها هم بد نبود. اما یک سوال در زندگی من ایجاد شد. اکنون، من سفر خود را برای یافتن پاسخ آغاز می‌کنم». پس اگر درباره این درام کنجکاو هستید، در ادامه با بررسی سریال کره ای خرپول و کاراگاه همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال خرپول و کاراگاه

داستان سریال خرپول و کاراگاه

جین یی سو (آن بو هبون)، پسر نامشروع یک خانواده ثروتمند است که در ظاهر جز خوش گذرانی و پول خرج کردن هدف دیگری ندارد. او اتفاقی درگیر یک پرونده جنایی می‌شود و پدرش برای سرپوش گذاشتن بر شایعات، او را مجبور می‌کند تا به عنوان یک کاراگاه در بخش جنایات خشونت آمیز مشغول به کار شود.

همه در اداره پلیس اطمینان دارند که فردی با اخلاقیات یی سو در این کار دوام نمی‌آورد و به زودی اداره پلیس را ترک خواهد کرد! اما او تصمیم می‌گیرد به کمک پول و ارتباطاتش، تمام افرادی را که به لطف ثروت و قدرتشان از قانون سرپیچی می‌کنند، دستگیر کند و خودش را به رئیسش لی کانگ هیون (پارک جی هیون)، و خانواده‌اش اثبات کند.

بازیگران سریال خرپول و کاراگاه

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای خرپول و کاراگاه آشنا شویم.

آن بو هیون در نقش جین یی سو

بازیگران سریال خرپول و کاراگاه / تعداد قسمت های سریال کره ای خرپول و کاراگاه

آن بو هیون متولد 16 می 1988 است. این بازیگر در عناوین جذابی مانند سریال “See You in My 19th Life 2023“، سریال “Military Prosecutor Doberman 2022″، سریال “Yumi’s Cells 2021-2022” و سریال “Kairos 2020” بازی کرده است.

پارک جی هیون در نقش لی کانگ هیون

هنرپیشه های سریال کره ای خرپول و کاراگاه / ژانر سریال خرپول و کارآگاه

پارک جی هیون متولد 26 نوامبر 1994 است. این هنرمند را می‌توانید در عناوین دیگری مانند سریال “Reborn Rich 2022”، سریال “Love All Play2022” و سریال “Yumi’s Cells 2021-2022” دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Flex X Cop 2024

همان‌طور که در خلاصه سریال خرپول و کاراگاه گفتیم، این درام داستان پسری دردسرساز به نام جین یی سو از خانواده‌ای سرشناس و ثروتمند را دنبال می‌کند که مانند دیگر کلیشه‌های تکراری، از درگیر شدن در کار پدرش متنفر است و در عوض، یک زندگی آسان و بی‌هدف دارد. زندگی او زمانی که به طور غیرمنتظره‌ای درگیر یک حادثه‌ با یک جنایتکار تحت تعقیب می‌شود، وارونه می‌شود و به زودی بخاطر پیش‌آمدهای آن درگیری، به زودی کارش را به عنوان یک پلیس در تیم تحقیقات جنایات خشونت آمیز آغاز می‌کند.

علی‌رغم مخالفت شدید تیم پلیس و افسر ارشد کانگ هیون به دلیل تصویر بد و بی تجربگی یی سو در این زمینه، او توانایی خود را در دستگیری مجرمان به لطف ثروت عظیم و ارتباطات شخصی خود ثابت می‌کند و چاره ای جز پذیرفته شدن برای کسی باقی نمی‌گذارد. شاید یی سو به ظاهر پسری مغرور و از خودراضی باشد که هیچ چیز در زندگی برایش اهمیتی ندارد، اما در واقعیت او فرد با استعداد و باهوشی است که می‌تواند از عهده بسیاری از کارها برآید.

از آنجایی که با یک سریال کمدی طرف هستیم، درام بیشتر بر روی روابط، دیالوگ‌ها و حرکات خنده‌دار یی سو با هم تیمی‌هایش مانور می‌دهد و پرونده‌های جنایی در پس زمینه بدون تمرکز شدید بر روی حوادث پیش می‌روند و به همین دلیل اگر علاقه‌ای به سریال های جنایی و پلیسی ندارید می‌توانید با خیال راحت این سریال را دنبال کنید. لی کانگ هیون، بر اساس تجربیات غنی خود به عنوان یک کارآگاه به تحقیق می‌پردازد در حالی که جین یی سو که یک مبتدی در دنیای جنایات است با هوش و نفوذ اجتماعی خود پرونده‌ها را حل می‌کند و درگیری این دو قطب متضاد آهن‌ربا جذابیت‌های خودش را به ارمغان می‌آورد.

معرفی سریال Flex X Cop 2024 / بررسی سریال کره ای خرپول و کاراگاه

تصور کنید که یک کارآگاه با قایق یا هلیکوپتر شخصی خودش مجرمین را دنبال کند و بدون ترس وارد هر مکان وی آی پی و خصوصی ای شود که پلیس برای ورود به آن‌ها به مجوزهای مختلف احتیاج دارد! آیا هنوز هم درباره دیدن سریال خرپول و کاراگاه کنجکاو نیستید؟ اگر بشنوید که این کارآگاه به راحتی برای پیدا کردن فردی گم شده، تصویر یک ساعت لوکس را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد و وعده می‌دهد که آن ساعت گران‌قیمت را به کسی که آن فرد را پیدا کند، هدیه می‌دهد و باعث می‌شود کل شهر برای یافتن آن شخص گم شده بسیج شوند چطور؟ بازهم برای دانلود سریال Flex X Cop 2024 و تماشای آن وسوسه نمی‌شوید؟

در همین حال، این درام نیز مانند بسیاری از سریال های پلیسی دیگر نشان می‌دهد که چگونه سیستم قضایی از جمله نیروی پلیس، زمانی که قدرتمندان یا ثروتمندان جامعه درگیر پرونده‌ای باشند، به راحتی قوانین را پشت گوش می‌اندازد. این موضوع جدیدی نیست زیرا بسیاری از درام های کره ای قبلاً این ایده را بررسی کرده‌اند. با این حال، آنچه درباره سریال جدید آن بو هیون جالب است، دنبال کردن این قضیه است که چگونه یک بچه ثروتمند لوس و نابالغ که به کارآگاه تبدیل شده است، از نفوذ خود برای روشن کردن بی‌عدالتی قدرتمندان و وارونه کردن تمام قوانین قبلی استفاده می‌کند.

همچنین جالب است بدانید که شخصیت آن بو هیون به عنوان جین یی سو چگونه رشد می‌کند زیرا یاد می‌گیرد که مسئولیت زندگی شخصی خود را به عنوان یک بزرگسال و برای ملت، هم به عنوان یک شهروند و هم به عنوان پلیس، با تنش‌های در حال ظهور بین او و پدرش که یک سیاستمدار با نفوذ است، بپذیرد. همچنین نزدیک شدن او به افسر ارشدش، لی کانگ هیون که وظایف پلیس را به سختی به او می‌آموزد نیز جذابیت‌های خودش را دارد.

سریال “Flex X Cop” به طور مشخص اولین نقش اصلی پارک جی هیون در یک شبکه اصلی است. او در درام موفق “Reborn Rich” در کنار سونگ جونگ کی سر و صدای زیادی به پا کرد و همه نگاه‌ها به نقش بعدی او پس از آن درام موفق بود! و به طور غیرمنتظره‌ای، او به خوبی صفحه نمایش را کنترل می‌کند، و در نقش یک کاراگاه عالی بنظر می‌رسد و دیدن دوباره او در کنار آن بوهیون پس از سریال “سلول های یومی” نیز سرگرم کننده است.

در سریال Flex x Cop 2024 از SBS، او با حرکات اکشن و عملکرد متقاعد کننده‌اش به عنوان یک شخصیت قوی که تیمی از کارآگاهان را در واحد تحقیقات جنایات خشونت آمیز رهبری می‌کند، توجه ها را به خود جلب می‌کند مخصوصا که به راحتی با کسی که پول و قدرت دارد، کنار نمی‌آید و در همان قسمت ابتدایی یی سو را بدون فکر بازداشت می‌کند.

نقد سریال Flex X Cop 2024 / خلاصه سریال خرپول و کاراگاه

آن بو هیون و پارک جی هیون به عنوان دو پلیس که در محل کار به خوبی با هم کنار نمی‌آیند، اما با این وجود با هم کار می‌کنند تا مجرمان را با ترکیب منابع خود تعقیب کنند جذاب عمل می‌کنند. رابطه این دو نفر تنشی را برای بینندگان ایجاد می‌کند که سرگرم کننده و هیجان‌انگیز است و ارزش تماشا را دارد.

بو هیون مثل همیشه در نقش جدیدش یعنی جین یی سو یک دزد صحنه است. او نقش یک پسر کاریزما، بداخلاق و دردسرساز را با حس شوخ طبعی، جلوه‌های بصری قوی (بدیهی است که او قد بلند و بدن عضلانی دارد) را به راحتی بازی می‌کند. بازی کردن نقش فردی که از بیرون سرد اما در درون شکننده است را کاملاً قابل لمس مجسم می‌کند. او  نقش‌های درام مختلفی را به تصویر کشیده است، به ویژه، در نقش کاپیتان دو به من در سریال “دادستان نظامی دوبرمن” از شبکه tvN که به برتری دست یافت. با این حال، بازی او در نقش جین یی سو در سریال خرپول و کارآگاه از SBS بیشتر از همیشه ارتقا می‌یابد. پیشاپیش باید بگویم که آن بو هیون در حال تبدیل شدن به یکی از شخصیت‌های نمادین یا خاطره انگیز در سریال های کره ای 2024 است.

ژانر سریال Flex x Cop 2024 کمدی، رمانتیک، اکشن و جنایی است که از نظر داستانی، جذاب و سریع است و هیچ صحنه خسته کننده یا کسل کننده‌ای تاکنون در آن وجود نداشته است. از نظر تولید نیز محتوای باکیفیتی از فیلمبرداری و جلوه‌های بصری گرفته تا موسیقی را ارائه می‌دهد.

تعداد قسمت های سریال کره ای خرپول و کاراگاه 16 اپیزود است. نمرات سریال کره ای خرپول و کاراگاه نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.2 از 10 است. زمان پخش سریال خرپول و کاراگاه جمعه ها و شنبه ها ساعت 10 شب به وقت کره جنوبی از شبکه SBS است. اگر درباره سریال جدید آن بو هیون کنجکاو شده‌اید، دانلود و تماشای آن را از دست ندهید.

سخن آخر

اگر دوست دارید درامی سرگرم‌کننده و جذاب با شخصیت‌های تندرو و پویا داشته باشید، سریال خرپول و کاراگاه درامی است که ارزش افزودن به فهرست تماشای شما را دارد! تا اینجای کار، یکی از سرگرم‌کننده‌ترین محتواهای کره‌ای را در ابتدای سال 2024 ارائه می‌کند که با اجرا و تولید عالی خود به خوبی توجه را به خود جلب می‌کند. نظر شما درباره سریال Flex X Cop 2024 چیست؟ فکر می‌کنید آن بو هیون این بار هم بتواند بینندگان را تا قسمت پایانی به درام جدید خود وابسته و مشتاق نگه دارد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در بخش دیدگاه ها درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو