سریال کره ای ملکه اشک ها و بازیگران آن

سریال کره ای ملکه اشک ها و بازیگران آن


منبع: پلازا

1

1402/12/3

08:06


سریال کره ای ملکه اشک ها و بازیگران آن

سریال ملکه اشک ها محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Queen of Tears 2024 آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای ملکه اشک ها رمانتیک و کمدی است. کارگردانی این سریال را Kim Hee-won و Jang Young-woo بر عهده داشته‌اند. زمان پخش سریال ملکه اشک ها اولین بار در تاریخ 9 مارس 2024 از tvN خواهد بود. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان کیم سو هیون (Kim Soo-hyun)، کیم جی وون (Kim Ji-won)، پارک سونگ هون (Park Sung-hoon)، کواک دونگ یون (Kwak Dong-yeon) و لی جو بین (Lee Joo-bin) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال ملکه اشک ها 16 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال ملکه اشک ها خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این سریال صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نقد سریال Queen of Tears 2024 را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان سریال ملکه اشک ها

سریال کره ای ملکه اشک ها

به طور خلاصه سریال کره ای ملکه اشک ها داستان یک زوج را دنبال می‌کند که بر یک بحران غلبه می‌کنند و با وجود همه مشکلات کنار هم می‌مانند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Queen of Tears 2024 را تماشا کنید.

بازیگران سریال ملکه اشک ها

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای ملکه اشک ها و نام‌های کاراکترهایی که نقش‌های آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات سریال Queen of Tears 2024 را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

کیم سو هیون 

هنرپیشه های سریال کره ای ملکه اشک ها

کیم سو هیون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 16 فوریه 1988 برابر با 27 بهمن 1366 در Seoul متولد شد. او یکی از پردرآمدترین بازیگران کره جنوبی است و جایزه‌های مختلفی نیز دریافت کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال It’s Okay to Not Be Okay را نام برد. کیم سو هیون در سریال Queen of Tears 2024 در نقش کاراکتر Baek Hyun-woo حضور داشته است.

کیم جی وون

بازیگران سریال ملکه اشک ها

کیم جی وون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 19 اکتبر 1992 برابر با 27 مهر 1371 در Seoul متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Arthdal Chronicles را نام برد. کیم جی وون در سریال کره‌ای ملکه اشک‌ها ایفای نقش کاراکتر Hong Hae-in را بر عهده داشته است.

پارک سونگ هون

سریال Queen of Tears 2024

پارک سونگ هون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 18 فوریه 1985 برابر با 29 بهمن 1363 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Kidnapping Day محصول سال 2023 را نام برد. پارک سونگ هون در سریال Queen of Tears 2024 در نقش کاراکتر Yoon Eun-seong بازی کرده است.

کواک دونگ یون

معرفی سریال Queen of Tears 2024

کواک دونگ یون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 19 مارس 1997 برابر با 29 اسفند 1375 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Never Twice را نام برد. کواک دونگ یون در سریال Queen of Tears 2024 به ایفای نقش کاراکتر Hong Soo-cheol پرداخته است.

لی جو بین

بررسی سریال ملکه اشک ها

لی جو بین یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 18 سپتامبر 1989 برابر با 27 شهریور 1368 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Doctor Lawyer را نام برد. لی جو بین در سریال کره ای ملکه اشک ها ایفای نقش کاراکتر Cheon Da-hye را بر عهده داشته است.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال Queen of Tears 2024 پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. اگر از سریال های عاشقانه و کمدی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های سریال کره‌ای ملکه اشک‌ها آشنا شوید، می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Queen of Tears و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو