معرفی فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

معرفی فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین


منبع: پلازا

1

1402/12/10

16:24


معرفی فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

نتفلیکس انتشار فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین را تایید کرد. اگر درباره تاریخ انتشار، بازیگران و چیزهایی که باید انتظارشان را داشته باشیم کنجکاو هستید، با بررسی سریال Sweet Home Season 3 همراه ما باشید.

یکی از محبوب ترین سریال های کره ای نتفلیکس Sweet Home است. این درام بر اساس وبتون ناور معروفی به همین نام اثری از هوانگ یانگ چان (Hwang Young-chan) و کیم کارنبی (Kim Carnby) ساخته شده است. طبق گزارش ها، فصل سوم Sweet Home در تابستان سال 2024 منتشر خواهد شد. در ادامه همه چیزهایی را که باید درباره سریال 3 Sweet Home بدانید، از جمله پیچیدگی‌های احتمالی داستان و بازیگرانی که در آخرین فصل حضور خواهند داشت را مشخص می‌کنیم. با معرفی فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

انتظار می‌رود که فصل 3 خانه شیرین از جایی که فصل 2 پایان یافت، ادامه یابد. شخصیت‌ها و هیولاهای جدیدی در فصل دوم به ماجرا اضافه شدند که سوالات بسیاری درباره آن‌ها بی‌پاسخ مانده و هیون سو همچنان در تلاش است تا فرم هیولایی خود را کنترل کند و در حال حاضر طرفداران هیجان زده هستند تا ببینند اوضاع در فصل 3 چگونه به پایان خواهد رسید. فصل جدید همچنین منشا هیولاها و سازمان اسرارآمیزی که پشت خلق آن‌هاست را بررسی خواهد کرد.

طبق گفته کارگردان، فصل آخر سوئیت هوم با نگاهی عمیق‌تر به ریشه‌ها، انگیزه‌ها و آسیب پذیری‌های شخصیت‌ها خواهد پرداخت. همچنین پاسخ معماهایی که در فصل 2 حل نشده باقی ماند، مشخص خواهد شد.

بازیگران فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای خانه شیرین 3 آشنا شویم. مهم‌ترین نکته درباره بازیگران فصل آخر این درام این است که پوسترهای رسمی فصل سوم سریال Sweet Home منتشر شده و سه شخصیت سونگ کانگ، گو مین شی و لی دو هیون را نشان می‌دهد که این به معنی بازگشت لی دوهیون به تیم بازیگران است.

سونگ کانگ در نقش چا هیون سو

سونگ کانگ متولد 23 آپریل 1994 است. این بازیگر علاوه بر سریال خانه شیرین فصل 3 در آثار دیگری مانند سریال “My Demon 2023″، سریال “Forecasting Love and Weather 2022″، سریال “Love Alarm 2019-2021” و سریال “Nevertheless 2021” حضور دارد.

لی جین ووک در نقش سانگ ووک در فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

لی جین ووک متولد 16 سپتامبر 1981 است. این هنرمند بیشتر بخاطر بازی در آثاری مانند سریال “Bulgasal: Immortal Souls 2022“، سریال “Voice 2018-2019″، سریال “Goodbye Mr. Black 2016” و سریال “The Time We Were Not in Love 2015” شناخته می‌شود.

کیم شی آ در نقش آ یی در سریال Sweet Home Season 3

کیم شی آ متولد 6 می 2008 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “See You in My 19th Life 2023”، سریال “The Silent Sea 2021” و سریال “Kingdom: Ashin of the North 2021” نیز بازی کرده است.

لی دو هیون در نقش اون هیوک

لی دو هیون متولد 11 آپریل 1995 است. دوهیون پیش از این در آثار دیدنی دیگری مانند سریال “The Glory 2022- 2023″، سریال “The Good Bad Mother 2023″، سریال “Youth of May 2021” و سریال  “18Again 2020” نقش آفرینی کرده است.

گو مین شی در نقش اون یو در فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین

گو مین شی متولد 15 فوریه 1995 است. این بازیگر را می‌توانید در سریال “Love Alarm  2019-2021″، سریال “Jirisan 2021” و سریال “Youth of May 2021” دنبال کنید.

یو اوه سونگ در نقش تاک این هوان در سریال Sweet Home Season 3

یو اوه سونگ متولد 11 سپتامبر 1966 است. این بازیگر در سریال “Welcome to Samdal-ri 2024″، سریال “The Veil2021” و سریال “Uncontrollably Fond 2016” حضور دارد.

نقد سریال Sweet Home Season 3

این بخش حاوی اسپویل فصل اول و دوم سریال است.

سریال های کره ای جذابیت منحصر به فردی دارند و با داستان سرایی پرشور و توطئه‌های متقاعدکننده خود، مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کنند. یکی از این آثار، سریال Sweet Home محصول اورجینال نتفلیکس است. یک سریال اکشن و ترسناک بر اساس وبتون محبوبی به همین نام. این سریال از زمان اولین نمایش خود در دسامبر 2020، محبوبیت زیادی به دست آورد.

در فصل اول سریال کره این خانه شیرین، پس از یک تراژدی غیرمنتظره خانوادگی، چا هیون سو (سونگ کانگ) در یک بلوک آپارتمانی پر از همسایگانی که تلاش می‌کنند زنده بمانند، زندانی شده است. او به همراه همسایگانش تلاش می‌کند تا در مقابل افرادی که به طرز وحشتناکی به ویروسی ناشناخته آلوده شده‌اند و آن‌ها را به هیولاهایی ترسناک تبدیل کرده که همه را می‌کشند، زنده بماند. کسانی که در داخل ساختمان زندگی می‌کنند باید از یکدیگر در مقابل خطراتی که خارج از پناهگاه در انتظارشان است محافظت کنند.

در فصل 2 خانه شیرین که به عنوان یکی از بهترین نمایش‌های پسا آخرالزمانی مورد ستایش قرار می‌گیرد، بازماندگان چا هیون سو (سونگ کانگ)، لی اون یو (گو مین شی)، سئو یی کیونگ (لی شی یونگ) و پیون سانگ ووک (لی جین ووک) همچنان درحال تلاش برای زندگی در این دنیای جدید هستند. در حالی که هرکدام در مسیری حرکت می‌کنند که اکثریت جمعیت آن به هیولاهای عجیب و غریب تبدیل شده‌اند، این‌بار از هم جدا هستند و هرکدام با چالش‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شوند و همچنین شخصیت‌های جدیدی نیز به سریال کره ای خانه شیرین اضافه می‌شوند.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای خانه شیرین فصل سوم گفتیم، فصل 2 به عنوان یک مجموعه وسوسه انگیز عمل می‌کند و رازهایی را در مورد سرنوشت روح انسان پس از تبدیل شدن به هیولا و بقای بشریت در شرایط جدید مطرح می‌کند. سریال 3 Sweet Home این پتانسیل را دارد که عمیق‌تر به ریشه‌ها، انگیزه‌ها و آسیب‌پذیری‌های شخصیت‌ها بپردازد. از معمای پیرامون دختر یی کیونگ یعنی آه یی گرفته تا رئیس جی و گروهبان تاک که اسراری را فاش می‌کنند. فصل آخر سوئیت هوم نوید کشف این اسرار را می‌دهد و قطعا نتیجه رضایت‌بخش‌تری ارائه می‌دهد.

مانند فصل قبل، چا هیون سو هیولایی است که می‌تواند به بهترین شکل خود را کنترل کند. به عنوان یک هیولا، هیچ قصدی برای آسیب رساندن به انسان ها ندارد. او حتی حاضر است خود را قربانی کند تا واکسنی برای انسان‌هایی که آلوده نشده‌اند بسازد. اما معرفی دو نوع هیولا جدید، از جمله فرزند یی کیونگ با قدرت‌های ویژه و موجودات انسان مانند که از پیله‌های هیولا بیرون می‌آیند، یک لایه جذاب دیگر به سریال Sweet Home Season 3 اضافه می‌کند.

همچنین فاش شدن تبدیل اون هیوک به یک هیولا، زمینه را برای تبدیل شدن او به یک شرور تهدیدآمیز در فصل سوم سریال Sweet Home فراهم می‌کند. مهم‌تر از همه: اقدام بعدی یی میونگ و ارتش انسان‌های جدید او چه خواهد بود؟ سریال Sweet Home Season 3 وعده پاسخگویی به این نگرانی‌های بی‌پاسخ و ارائه یک نتیجه رضایت بخش را می‌دهد.

قسمت پایانی فصل 2 طرفداران را روی صندلی‌های خود میخکوب کرد، اما خبر خوب این است که سریال Sweet Home Season 3 قرار است در تابستان 2024 پخش شود و به بینندگان این امکان را می‌دهد که کنجکاوی خود را در مورد ماجراها، زودتر از آنچه فکر می‌کنند برطرف کنند. بازگشت سریع فصل آخر سریال کره ای خانه شیرین به فیلمبرداری پشت سر هم فصل 2 و 3 مرتبط است. در واقع، تولید فصل 3 در مارس 2023 به پایان رسید.

فصل دوم سریال خانه شیرین پس از سه سال وقفه سرانجام در 1 دسامبر 2023 وارد نتفلیکس شد اما فصل سوم در تابستان 2024 به نتفلیکس بازخواهد گشت، بنابراین طرفداران مجبور نیستند برای فصل 3 خیلی منتظر بمانند. چندی پیش نتفلیکس اولین پوستر سریال کره ای خانه شیرین را نمایش داد، و خبر خوب این است که لی دو هیون پس از غیبت در فصل دوم سوئیت هوم، قرار است در فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین باز گردد.

نتفلیکس اولین نگاهش به برخی از موردانتظارترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2024 اکران شوند را به اشتراک گذاشت. فهرست سریال های کره‌ ای مورد انتظار شامل سریال‌هایی است که از محبوبیت‌های جهانی برخوردارند مانند Squid Game و Sweet Home 3. همچنین اخیراً، نتفلیکس پیش‌نمایش جدیدی را به اشتراک گذاشته است که بخاطر آن انتظار می‌رود خط داستانی تازه به قلمروهای خطرناک هیولاهای انسانی در میان ویرانه‌های شهر در محیطی دیستوپیایی بپردازد، که میراث Sweet Home را رو به جلو می‌برد تا دوباره مخاطب را مجذوب خود کند.

لی یونگ‌بوک، کارگردان فصل اول سریال خانه شیرین موافقت کرد که هر دو فصل را هدایت کند، بنابراین بازیگران و گروه فیلم‌برداری فصل دوم و سوم را پشت سر هم انجام دادند. یکی از بازیگران فیلم گو مین شی که نقش اون یو را در سریال Sweet Home بازی می‌کند، گفت که فیلمبرداری فصل‌های دو و سه بیش از یک سال طول کشید. در 10 مارس 2023، او چند عکس را در اینستاگرام خود، با متن “روز پایانی خانه شیرین” به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد فیلم‌برداری فصل سوم «خانه شیرین» در مارس 2023 به پایان رسید که منطقی است چراکه لی دو هیون درحال حاظر سربازی است و اگر پیش از رفتنش فیلم‌برداری پایان نمی‌یافت دیگر او را در فصل 3 خانه شیرین نداشتیم.

برای اینکه در مورد آنچه که ممکن است در فصل 3 سوئیت هوم رقم بخورد صحبت کنیم، باید بار دیگر هیولاهای این سریال را تحت نظر بگیریم. اول از همه، ما چا هیون سو را داریم. با وجود اینکه او مهربان است، نمی‌توان توانایی‌های او را به عنوان یک هیولا دست کم گرفت. او حتی می‌تواند با هیولاهای دیگر مبارزه کند بدون اینکه توانایی‌های کامل خود را آزاد کند! با یکی از بازوهایش که شبیه بال است، حتی می‌تواند هر کسی را که سر راهش قرار می‌گیرد سلاخی کند و در حال حاظر تنها هیولایی است که در سمت انسان‌ها می‌جنگد.

هیولای بعدی در سریال Sweet Home Season 3 سانگ ووک است. قهرمانی در فصل اول، که در فصل دوم تبدیل به شیطان می‌شود. او پس از اینکه یک دانشمند بی‌رحم آزمایشاتی با شکنجه‌های غیرقابل تحمل را روی او انجام داد، تصمیم گرفت از انسان‌ها متنفر باشد. سومین هیولا آه یی است که بیشتر به عنوان دختر سئو یی کیونگ شناخته می‌شود. آه یی در ظاهر مانند یک دختر بچه عادی است. اما در مواجهه با افراد و لمسشان می‌تواند عواقب خطرناکی برایشان داشته باشد. او می‌تواند هر کسی را به یک هیولا تبدیل کند. حتی می‌‎تواند هیولاهای دیگر را کنترل کند و به آن‌ها دستور دهد و تا اینجای کار قدرتمندترین هیولای فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین است.

آخرین هیولا لی اون هیوک است که در سریال Sweet Home 2 تصور می‌شد مرده است، اما به عنوان شگفت انگیزترین پیچش داستان ظاهر خواهد شد. در فصل اول خانه شیرین او بیشترین نقش را در نجات ساکنان خانه سبز داشت. با این حال، در فصل سم، او تبدیل به هیولایی می‌شود که توانایی هایی دارد که آماده غافلگیری مخاطب است. بنظر می‌رسد که اون هیوک از مادر وحشتناک‌ترین هیولا دوباره متولد شده است.

در انتها باید بگوییم که سریال 3 Sweet Home در تابستان 2024 به طور انحصاری در نتفلیکس در دسترس خواهد بود و به این ترتیب زمان پخش فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین تابستان 1403 خواهد بود. تعداد قسمت های فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین هنوز مشخص نشده است. نمرات سریال Sweet Home Season 3 نیز در آپدیت بعدی و پس از انتشار سریال سوئیت هوم فصل 3 در مقاله قرار خواهد گرفت.

سخن آخر

با معرفی و نقد فصل سوم سریال کره ای خانه شیرین همراهتان بودیم. شما فصل اول و دوم این سری هیجان‌انگیز و انحصاری نتفلیکس را تماشا کرده‌اید؟ تماشای این سریال را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ فکر می‌کنید ماجراهای فصل سوم چگونه پیش خواهد رفت؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو