معرفی سریال فروشگاهی برای قاتلان

معرفی سریال فروشگاهی برای قاتلان


منبع: پلازا

1

1402/12/7

10:25


معرفی سریال فروشگاهی برای قاتلان

سریال فروشگاهی برای قاتلان یک تریلر شخصیت محور است و زندگی دختری معمولی را نشان می‌دهد که تنها چند ساعت پس از مرگ عمویش، زندگی‌اش 180 درجه تغییر می‌کند. با معرفی سریال Shop for killer 2024 همراه ما باشید.

سریال Shop for killer 2024 یک درام اکشن است که از بازگویی رایج زندگی انفرادی یک قاتل چشم پوشی می‌کند و داستان مردی را روایت می‌کند که میراث خطرناکی را برای خواهرزاده خود به جا گذاشته است. داستان حول محور داستان بقای جی آن می‎چرخد که به دلیل مرگ ناگهانی عمویش جین مان، هدف قاتلان مرموز قرار می‌گیرد. این سریال بر اساس رمانی به همین نام اثر کانگ جی یونگ (Kang Ji Young) ساخته شده و کارگردانی این سریال بر عهده لی کوون ( Lee Kwon) است که با فیلم Door Lock شناخته می‌شود. با بررسی سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال فروشگاهی برای قاتلان

داستان سریال فروشگاهی برای قاتلان

این درام حول محور زندگی یک دانشجوی کالج به نام جونگ جی آن با بازی کیم هی جون است. پس از مرگ پدر و مادر جی آن در کودکی، عمویش سرپرستی او را بر عهده گرفت، اما روزی به طور غیرمنتظره‌ای خودکشی کرد و بسیاری از سوالات بی‌پاسخ باقی‌ ماند. داستان از جایی شروع می‌شود که جی آن به طور ناگهانی با یک سری قاتلان مرموز و بسیار ماهر روبرو می‌شود و چاره‌ای ندارد جز اینکه برای زنده ماندن در خانه دوران کودکی خود پنهان شود.

بازیگران سریال فروشگاهی برای قاتلان

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان آشنا شویم.

کیم هه جین در نقش جونگ جی آن

بازیگران سریال فروشگاهی برای قاتلان

کیم هه جون متولد 8 می 1995 است. او پیش از این در عناوینی مانند سریال “Connect 2022”، سریال “Inspector Koo 2021” و سریال “Chip In 2020” حضور داشته است.

لی دونگ ووک در نقش جونگ جین مان

هنرپیشه های سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان

لی دونگ ووک متولد 6 نوامبر 1981 است. این بازیگر در آثار دیدنی بسیاری از جمله سریال ” Tale of the Nine Tailed 2020 – 2023″، سریال “Bad and Crazy 2022”، سریال “Hell Is Other People 2019” و سریال “Touch Your Heart 2019” بازی کرده است.

گوم هه نا در نقش مین هه در سریال فروشگاهی برای قاتلان

معرفی سریال فروشگاهی برای قاتلان

گوم هه نا متولد است. این هنرمند را می‌توانید در فیلم “Kim Ji-Young: Born 1982 2019” و فیلم “The Villainess 2017” دنبال کنید.

کیم مین در نقش پاسین در سریال Shop for killer 2024

بررسی سریال Shop for killer 2024 / داستان سریال Shop for killer 2024

کیم مین متولد 2 می 1982 است. این هنرمند در سریال “Song of the Bandits 2022”، سریال “Black Knight 2023” و سریال “Big Bet 2022 – 2023” نیز بازی کرده است.

سو هیون وو در نقش لی سونگ جو در سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان

سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان

سئو هیون وو متولد 20 نوامبر 1983 است. او در آثار دیگری مانند سریال “Behind Every Star 2022″، سریال “Flower of Evil 2020” و سریال “Time 2018” نیز نقش آفرینی کرده است.

بررسی و نقد سریال Shop for killer 2024

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان گفتیم، داستان این درام در مورد جونگ جی آن (کیم هی جون)، دختری است که در کودکی پدر و مادرش را از دست می‌دهد. عموی او، جونگ جین مان (لی دونگ ووک) در نهایت از او مراقبت می‌کند، تا اینکه او تبدیل به یک دختر بالغ و دانشجو می‌شود. اما زمانی که تماسی مبنی بر خودکشی عمویش دریافت می‌کند، زندگی‌اش برای همیشه تغییر می‌کند.

همانطور که داستان باز می‌شود، جی آن باید از مهارت‌ها و دانشی که عمویش برای او باقی گذاشته برای مبارزه با قاتلانی که او را محاصره کرده‌اند استفاده کند. او به کند و کاو در گذشته مرموز عمویش می‌پردازد و متوجه می‌شود که چرا افراد زیادی در تلاش برای نفوذ به مخفیگاه او هستند و قصد کشتنش را دارند. همچنین او باید رمز و راز انبار بزرگ سلاح‌های پنهان شده در خانه‌اش را کشف کند.

جی آن متوجه می شود که عمویش یک گوشی یکبار مصرف با یک حساب بانکی حاوی 18.7 میلیارد وون برای او گذاشته است. او به کمک هم‌کلاسی سابقش وب‌سایت عمویش را بررسی می‌کند، جونگ مین به یک سایت خرید سلاح به نام «Assist in Murder» می‌رسد. این سایت دارای چهار کد است: قرمز برای قاتلان، بنفش برای جاسوسانی که با اطلاعات سروکار دارند، زرد برای خدمه پاکسازی و متخصص در مدیریت صحنه قتل، و سبز. کسانی که سه کد اول را دارند از حق حمله به افراد دارای کد سبز هستند را ندارند و همه دارندگان کد باید در صورت رخ دادن حمله، از افراد دارای کد سبز محافظت کنند. فقط جونگ جین مان و جونگ جی آن کد سبز را دارند.

معمولاً نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌های اکشن به شخصیت‌ها اجازه می‌دهند برای سرگرم شدن مخاطبان به‌طور افراطی باهم مبارزه کنند. با این حال، جالب‌ترین شخصیت‌ها آن‌هایی هستند که در حاشیه هستند. آن‌هایی که نحوه مبارزه یا نصیحت‌های حکیمانه‌ را به قهرمان می‌دهند (مانند پاسین مربی رزمی جی آن)، یا افراد بی‌گناهی که تصادفاً در یک دنیای خطرناک گیر می‌افتند (مانند برادر که در زیرزمین خانه جی آن زندگی می‌کند). با کاوش مکرر کهن الگوی یکسان، سریال A Shop for Killers به تماشاگران طعم اکشن را از منظری متفاوت می‌دهد. یک درام پر از تعلیق که عمیقاً مبارزه درونی و رشد قهرمان داستان را در میان موقعیت‌های مرگ و زندگی بررسی می‌کند.

چیزی که سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان را جذاب می‌کند این است که جی آن تمام تصمیمات و حرکاتش را از طریق یادآوری تک تک حرف‌های عمویش انجام می‌دهد. او از همه طرف مورد حمله مزدوران شروری قرار می‌گیرد که قصد تصرف فروشگاه و کشتن او را دارند. جین مان در گذشته عضوی از شرکتی به نام بابیلون بوده است. حالا اعضای بابیلون و بیل به عنوان یک شرور مهیب که برای سرگرمی آدم‌ها را می‌کشد به دنبال انتقام از جین مان هستند و خانه او را محاصره کرده‌اند.

اگر برایتان سوال است که اگر جین مان مرده، چگونه قرار است لی دونگ ووک را در سریال Shop for killer 2024 ببینید، باید بگوییم که ما فقط حضور او را از فلش بک او در تمام قسمت‌ها خواهیم دید. اگرچه ماجراهای سریال به گونه‌ای است که از صحنه‌های فلش بک به عنوان داستان اصلی استفاده می‌کند، اما تمرکز داستان بیشتر به این خواهد بود که چگونه جونگ جی آن از وحشت جان سالم به در می‌برد و با کمک افراد اطراف زندگی عمویش، هویت مرموز عمویش را پیدا می‌کند.

خلاصه سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان

پس چه زمانی لی دونگ ووک در فلش بک ظاهر می‌شود و چگونه نامش به عنوان شخصیت اصلی سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان حضور دارد؟ وقتی خواهرزاده او در موقعیتی قرار می‌گیرد که جانش در خطر است و برای مبارزه با قاتلین به مشاوره و راهنمایی نیاز دارد! در واقع جین مان همیشه از زمان کودکی جی آن به او توصیه‌هایی می‌کرد و هر وقت می‌توانست بدون اینکه او متوجه شود او را آموزش می‌داد تا اینکه همه چیز اتفاق افتاد. هر کاری که عمویش برای جی آن انجام داد به نفع او بود. حالا جی آن باید ثابت کند که می‌تواند از این درس‌های غیرمستقیم برای مبارزه با افراد بد استفاده کند و استراتژی‌هایی برای شکست دادن دشمن ایجاد کند.

جین مان همیشه کد چیزهایی را به او می‌دهد که می‌تواند در آینده برای او مفید باشد. به طور شگفت انگیزی، جونگ جی آن در مورد آن باهوش و حساس است. به عنوان مثال، او برای باز کردن یک در به رمز عبور نیاز دارد و هیچ کس از آن خبر ندارد. اما او می‌تواند آن را به صحنه‌ای مرتبط کند که عمویش اصرار دارد که باید شماره شناسایی خود را حفظ کند. معلوم شد رمز است. درست همان‌طور که قاتلین تکرار می‌کنند، او واقعاً خواهرزاده جونگ جین مان است. صحنه های فلش بک همچنین نقاطی از آنچه واقعاً در گذشته اتفاق افتاده است را به هم متصل می‌کند که وضعیت حال حاضر و دلیل حضور قاتلین در اطراف خانه جین مان را توضیح می‌دهد.

پارک جی بین در نقش به جونگ مین، دوست دوران کودکی جی آن جوری است که درست از زمانی که برای اولین بار او را روی صفحه می‌بینیم، فقط یک چیز به ذهنمان می‌رسد: “او مشکوک است. به چهره زیبا و خندان او اعتماد نکنید.” او به ظاهر یک پسر بی گناه است، اما در اعماق درون او یک روان پریش خطرناک وجود دارد. در سمت دیگر مین هه را داریم. زنی با قدرت مبارزه فوق‌العاده و تقریبا شکست ناپذیر و دیوانه که خودش را به جی آن می‌رساند و بارها جی آن را نجات می‌دهد. همچنین پاسین دوست و همکار قدیمی جین مان که تنها فرد مورد اعتماد سریال به نظر می‌رسد.

ژانر سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان

یک سوال که در کل سریال ذهن بیننده را پر می‌کند اسن است که: آیا جین مان واقعاً فقط به خاطر صدای جعلی جی آن که به دنبال کمک است خود را می‌کشد؟ این برای جین مانی که بهترین نیروی بابیلون و رئیس تیم قاتلین خطرناک بوده است، هیچ معنایی ندارد! زیرا او فردی بسیار دقیق است که هر احتمالاتی را که ممکن بود تا در آینده اتفاق بیفتد آماده کرده است و در مورد هر چیز کوچکی حساس است! آن وقت فقط بخاطر صدای جعلی جی آن و باور کردن در خطر بودن جان برادرزاده‌اش، خود را تسلیم کرده؟

اون آنقدرا هم احمق نیست درست است؟ در نتیجه دانستن اینکه همه این‌ها توسط جین مان برنامه ریزی شده، حدودا قابل حدس و زنده بودن او نیز احتمال بالایی داشت که باعث می‌شد کمی از هیجان در خطر بودن جی آن کم شود. داستان سریال A Shop For Killers بطور کلی شاید کمی معمولی به نظر برسد، اما باید تا انتها تماشا کنید تا تمام پاسخ‌های بالا را دریافت کنید. کمی شگفت‌زده خواهید شد، اما نه چندان غافلگیرکننده، زیرا بدون شک این همان چیزی است که همه بینندگان از قسمت اول می‌خواهند که اتفاق بیوفتد.

بنابراین در پایان می‌توانیم بگوییم درست مانند عنوانش، سریال Shop for killer 2024 داستانی در مورد مغازه‌ای برای قاتلان است. و ماجراها درباره این است که چگونه یک طرف هنوز سعی می‌کند از مغازه محافظت کند و طرف دیگر تلاش می‌کند تا مغازه را تصرف کند، درحالی که صاحب اصلی فروشگاه مرده است. ما می‌بینیم که افرادی هستند که فکر می‌کنند کشتن یک کار سرگرم کننده است، و متوجه می‌شویم افرادی هستند که نمی‌خواهند مردم را بکشند اما این بخشی از کار آن‌هاست. این فروشگاه یک راه حل برد برد برای هر دو طرف خواهد بود، بنابراین آن‌ها باید تمام محدودیت‌ها را برای حفظ این فروشگاه رعایت کنند.

ژانر سریال کره ای فروشگاهی برای قاتلان اکشن، معمایی و هیجان‌انگیز است. زمان پخش سریال فروشگاهی برای قاتلان 17 ژانویه 2024 بود. تعداد قسمت های سریال فروشگاهی برای قاتلان 8 اپیزود 50 دقیقه ای است و نمرات سریال Shop for killer 2024 نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.2 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.8 از 10 را به خود اختصاص داده است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال فروشگاهی برای قاتلان همراهتان بودیم. شما سریال جدید لی دونگ ووک را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و پیش روی آن چیست؟ از پایان آن راضی بودید؟ فکر می‌کنید امکان ساخت فصل دوم برای این درام وجود دارد یا این پایان مسیر جین مان و جی آن بود؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو