موش و گربه بازی جدید در سریال پارادوکس قاتل محصول نتفلیکس

موش و گربه بازی جدید در سریال پارادوکس قاتل محصول نتفلیکس


منبع: پلازا

2

1402/12/2

11:05


موش و گربه بازی جدید در سریال پارادوکس قاتل محصول نتفلیکس

سریال پارادوکس قاتل درباره فردی است که قدرتی عجیب در تشخیص افراد شرور و کشتن آن‌ها بدون گیر افتادن دارد. با معرفی سریال A Killer Paradox 2024 همراه ما باشید.

سریال A Killer Paradox 2024 با کارگردانی لی چانگ هی (Lee Chang Hee) که ساخت سریال روان‌شناختی و ترسناک “Strangers from Hell 2019” و سریال معمایی و هیجان‌انگیز “The Vanished 2018” را بر عهده داشته و نویسندگی کیم دا مین (Kim Da Min) ساخته شده است و درامی هیجان‌انگیز، معمایی و کمدی محصول نتفلیکس است. یک مرد دست و پا چلفتی، اما خیلی خوش شانس، شستشوی مغزی می‌شود تا اعمالش را توجیه کند و باور کند مانند یک ضدقهرمان منجی است که قتل‌های او منجر به عدالت می‌شود. تعداد قسمت های سریال پارادوکس قاتل 8 اپیزود 54 دقیقه ای است و چوی ووشیک، سون سوک کو، لی هی جون و لی جونگ اوک در این درام با یکدیگر هم‌بازی شده‌اند. با بررسی سریال کره ای پارادوکس قاتل همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال پارادوکس قاتل

داستان سریال A Killer Paradox 2024 در مورد لی تانگ (چوی وو شیک)، یک دانشجوی معمولی است که یک شب پس از برگشتن از کار نیمه وقتش، با یک نفر درگیر می‌شود و او را می‌کشد، اما پلیس هیچ مدرکی از دخیل بودن او در این حادثه پیدا نمی‌کند. درحالی که لی تانگ از ترس و احساس گناه حال و روز بدی دارد، با دیدن اخبار متوجه می‌شود که فردی که کشته است یک قاتل زنجیره‌ای بی‌رحم بوده است که پلیس مدت‌ها دنبال او می‌گشته.

او پس از این حادثه کم کم متوجه می‌شود که توانایی عجیبی در شناسایی “آدم‌های بد” دارد و تبدیل به یک قهرمان سیاه می‌شود و افرادی را که در گذشته مرتکب شرارت‌های غیراخلاقی شده‌اند را به قتل می‌رساند. در همین حین یک کارآگاه خونسرد، کاریزماتیک و عجیب به اسم نان گام (سون سوک کو) شروع به تعقیب لی تانگ می‌کند.

بازیگران سریال پارادوکس قاتل

در ادامه هنرپیشه های سریال کره ای پارادوکس قاتل را به شما معرفی می‌کنیم.

چوی وو شیک در نقش لی تانگ

چوی وو شیک متولد 26 مارس 1990 است. از آثاری که این هنرمند در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توانیم سریال “Our Beloved Summer 2022“، سریال “The Package 2017” و سریال “Hogu’s Love 2015” یا فیلم “The Policeman’s Lineage 2022”، فیلم “Time to Hunt 2020” و فیلم “Parasite 2019” را نام ببریم.

سون سوک کو در نقش جانگ نان گام

سون سوک کو متولد 7 فوریه 1983 است. از عناوین دیگری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم به سریال “Big Bet 2022″، سریال “My Liberation Notes 2022″، سریال “D.P. 2021-2023”، سریال “Be Melodramatic 2019″، سریال “Matrimonial Chaos 2018” یا فیلم “Nothing Serious 2021” اشاره کنیم.

لی هی جون در نقش سونگ چون در سریال کره ای پارادوکس قاتل

لی هی جون متولد 29 جون 1979 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Chimera 2021″، سریال “Mouse 2021″، سریال “Mistress 2018” و فیلم “Badland Hunters 2024” و فیلم “The Man Standing Next 2020” بازی کرده است.

کیم یو هان در نقش روبین در سریال پارادوکس قاتل

کیم یو هان متولد 23 جولای 1994 است. این هنرمند را می‌توانید در سریال “Alice, the Final Weapon 2022″، سریال “Summer Strike 2022″ و فیلم  ” Have Too Many Girlfriends 2021″ دنبال کنید.

هیون بونگ شیک در نقش پارک هیونگ سا در سریال A Killer Paradox 2024

هیون بونگ شیک متولد 20 اکتبر 1984 است. از آثاری که این بازیگر در آن‌ها حضور دارد می‌توانیم سریال ” Doctor Slump 2024″، سریال “Gyeongseong Creature 2023-2024″، سریال “Sweet Home 2 2023” و سریال “Destined with You 2023” را نام ببریم.

نقد سریال A Killer Paradox 2024

همان‌طور که در خلاصه سریال پارادوکس قاتل گفتیم، این درام بر اساس وبتون Sarinjaonangam اثر Kkomabi و کارگردانی لی چانگ هی، درباره مرد جوانی است که پس از اتمام خدمت سربازی اجباری خود باز می‌گردد، و بدون اینکه هدفی خاص داشته باشد، در حالی که رویای تعطیلات کاری در کوه های راکی کانادا را می‌بیند، متوجه می‌شود که در یک فروشگاه مشغول به کار است. با این حال، زمانی که یک شب دو مرد مست وارد می‌شوند و یکی از آن‌ها او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، زندگی او تغییری دراماتیک پیدا می‌کند.

این درام ماجراهای لی تانگ، کارگر پاره وقت در یک فروشگاه رفاه را به تصویر می‌کشد. زندگی لی تانگ که در قسمت ابتدایی به عنوان یک “بازنده” تلقی می‌شد، پس از اینکه به طور تصادفی مردی را در یک لحظه و در حال دفاع از خود به قتل می‌رساند، تغییر شدیدی پیدا می‌کند. او به زودی متوجه وسوسه سیری ناپذیرش برای کشتن برخی از افراد می‌شود و معتقد است که این تنها راه آن‌ها برای رستگاری است. کم کم آنچه به عنوان یک تصادف شروع شده بود، به یک انتخاب عمدی تبدیل می‌شود و قتل‌های زنجیره‌ای و به ظاهر نامرتبطی را پیش می‌آورد. چیزی که ماجراها هیجان‌انگیزتر می‌کند این است که با کمال تعجب، اقدامات او تقریبا غیرقابل ردیابی است و پلیس هیچ‌گاه مدرکی از این پسر پیدا نمی‌کند.

در 9 فوریه 2024 ( 19 بهمن 1402)، نتفلیکس از جدیدترین سریال کره ای 2024 خود با نام A Killer Paradox رونمایی کرد. این سریال جذاب بینندگان را وارد دنیایی از دسیسه و تعلیق می‌کند که حول محور لی تانگ می‌چرخد که درگیری تصادفی او در یک قتل، زنجیره‌ای از وقایع هیجان‌انگیز را رقم می‌زند. همانطور که تانگ توانایی غیرمنتظره خود را در اجرای عدالت در برابر خطاکاران کشف می‌کند، با کارآگاه جانگ نان گام، که غریزه حیوان مانند او آغازگر یک بازی شدید موش و گربه است، درگیر می‌شود.

چوی وو شیک که قبلاً با بازی در فیلم‌هایی مانند «انگل» و «جادوگر» و سریال «تابستاندوست داشتنی ما» حسابی مورد استقبال بیننده‌ها قرار گرفته بود، این‌بار در سریال کره ای پارادوکس قاتل نقش‌آفرینی می‌کند. هنر او در به تصویر کشیدن نقش یک “بازنده” و سپس چرخش نقشش هنگام پذیرش “قدرت” کاملا قابل لمس و بی‌نظیر است. او آسیب‌پذیری، دوراهی‌ها، قدرت و انرژی تقریباً دیوانه‌واریک قاتل روانی را با عمقی قانع‌کننده به لی تانگ منتقل می‌کند و بیننده به راحتی با او ارتباط برقرار می‌کند.

به‌طور حتم دلیل اصلی بسیاری از بیننده‌ها برای تماشای سریال کره ای پارادوکس قاتل حضور سون سوک کو است که به طرز درخشانی مهارت بازیگری خود را به نام گان می‌دهد و داستان موازی اش را نیز بسیار جذاب می‌کند. او یک کارآگاه درستکار و فوق‌العاده نیست، بلکه فردی عجیب و گاهی خشن است. سوک کو و ووشیک در کنار هم روی صفحه نمایش درخشندگی جذابی دارند که دانلود سریال پارادوکس قاتل و تماشای آن‌را لذت بخش می‌کند.

تیم فیلمبرداری نیاز به ذکر ویژه دارد. نحوه حرکت دوربین از شخصیتی به شخصیت دیگر، ایجاد تعلیق و هیجان، همگی خاص و مانند یک جواهر است. پالت رنگی یکنواخت همچنین کمک می‌کند تا درگیر بمانید و دنیایی نه چندان ایده‌آل و واقعی را در تصورات خود ایجاد کنید! در بهترین حالت، این یک دنیای موازی است که ما آرزو داریم! دنیایی که برخی افراد توانایی تشخیص افراد شرور و حذف آن‌ها از چرخه‌ی گناه و آسیب رساندن به دیگران را دارند.

نمایش ممکن است گاهی اوقات در رویکرد خود بسیار پارادوکسیکال و قابل پیش‌بینی به نظر برسد و تماشاگران را برای دنبال کردن روایت نا امید کند. با این حال، سکانس‌های اکشن و حل پرونده به خوبی ساخته شده‌اند و تجربه جالبی را در ژانری ارائه می‌دهند که با دیدگاه جدیدی دست و پنجه نرم می‌کند.

سریال پارادوکس قاتل با ترکیب عناصر ماوراء طبیعی و تعقیب موش و گربه تنش بین لی تانگ و کارآگاه قتل، وعده می‌دهد که بینندگان را کنجکاو نگه دارد. همانطور که قهرمان داستان توانایی عجیب و غریب خود را در درک افرادی که مستحق مرگ هستند کشف می‌کند، تعقیب جنایی تضمین می‌کند که لحظات کسل کننده وجود ندارد، اما پیش‌روی درام آنقدرها هم هیجان‌انگیز یا سریع نیست.

با این حال، در حالی که روایت در ابتدا با خط داستانی در حال تکامل خود جذاب بنظر می‌رسد، اما مقصد نهایی فاقد همان هیجان است. در حالی که نیمه اول هیجان انگیز است، نتیجه ممکن است کمتر از انتظارات باشد. به طور کلی، این نمایش فقط در صورتی که به بازیگران اصلی علاقه‌مند باشید شما را تا انتها به تماشای خودش ترغیب می‌کند.

ژانر سریال کره ای پارادوکس قاتل هیجان‌انگیز، معمایی و ماوراء طبیعی است. زمان پخش سریال پارادوکس قاتل از نتفلیکس نیز تاریخ 9 فوریه 2024 بود و تمام قسمت‌های آن باهم منتشر شد. اگر در مورد نمرات سریال A Killer Paradox 2024 کنجکاو هستید باید بگوییم که این درام از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.3 از 10 و از سایت مای دراما لیست نمره 8 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال پارادوکس قاتل  همراهتان بودیم. خط داستانی این سریال شباهت عجیبی به سریال Vigilante با بازی نام جو هیوک دارد که پیش از این در دیزنی پلاس پخش شد. این شباهت، کمی بیننده‌های نتفلیکس را متعجب ساخته اما در حالت کلی اگرچه قدم گذاشتن در این ژانر و ساخت چنین داستانی، یک حرکت جسورانه است، اما مخاطبان جهانی را که هوس محتوای متنوع دارند، برآورده می‌کند و بدون شک این اثر تفاوت‌های فاحشی با سریال ویجیلانته دارد. شما سریال جدید چوی ووشیک و سون سوک کو را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و روند این سریال چیست؟ از دیدن آن لذت بردید و دیدنش را به دیگران پیشنهاد می‌کنید یا از تماشای آن راضی نبودید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو