سریال دونگی (Dong Yi) و بازیگران آن

سریال دونگی (Dong Yi) و بازیگران آن


منبع: پلازا

1

1402/12/1

07:58


سریال دونگی (Dong Yi) و بازیگران آن

سریال دونگی محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2010 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Dong Yi 2010 آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای دونگی درام، رمانتیک و تاریخی است. کارگردانی این سریال را Lee Byung-hoon و Kim Sang-hyub بر عهده داشته‌اند. زمان پخش سریال دونگی اولین بار در تاریخ 22 مارس 2010 از MBC TV بود و در تاریخ 12 اکتبر 2010 به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان هان هیو جو (Han Hyo-joo)، جی جین هی (Ji Jin-hee)، لی سو یون (Lee So-yeon)، به سو بین (Bae Soo-bin)، پارک ها سون (Park Ha-sun) و جونگ جین یونگ (Jung Jin-young) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال دونگی 60 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 1 ساعت و 10 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Dong Yi 2010 خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال دونگی

سریال Dong Yi 2010

به طور خلاصه سریال کره ای دونگی داستان Dong Yi را دنبال می‌کند که در کاخ سلطنتی کار می‌کرد و در ادامه او و King Sukjong به یکدیگر علاقه پیدا می‌کنند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Dong Yi 2010 را تماشا کنید.

بازیگران سریال دونگی

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای دونگی و نام‌های شخصیت‌هایی که در این سریال به ایفای نقش آن‌ها پرداخته‌اند آشنا خواهیم شد.

هان هیو جو

هنرپیشه های سریال دونگی

هان هیو جو یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 فوریه 1987 برابر با 3 اسفند 1365 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم The Pirates: The Last Royal Treasure محصول سال 2022 و سریال Moving محصول سال 2023 را نام برد. هان هیو جو در سریال دونگی در نقش کاراکتر Dong Yi بازی کرده است و برای ایفای این نقش جایزه دریافت کرده بود.

جی جین هی

بازیگران سریال دونگی

جی جین هی یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 24 ژوئن 1971 برابر با 3 تیر 1350 در Seoul متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Dae Jang Geum را نام برد. جی جین هی در سریال Dong Yi 2010 ایفای نقش کاراکتر King Sukjong را بر عهده داشته است.

لی سو یون

بررسی سریال دونگی

لی سو یون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 16 آوریل 1982 برابر با 27 فروردین 1361 در Seoul متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Blessing of the Sea را نام برد. لی سو یون در سریال دونگی در نقش کاراکتر Jang Ok-jeong بازی کرده است.

به سو بین

معرفی سریال Dong Yi 2010

به سو بین یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 18 آذر 1355 برابر با 9 دسامبر 1976 در Seoul متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Jumong را نام برد. به سو بین در سریال Dong Yi 2010 به ایفای نقش کاراکتر Cha Chun-soo پرداخته است.

پارک ها سون

معرفی سریال Dong Yi

پارک ها سون یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 22 اکتبر 1987 برابر با 30 مهر 1366 در Seoul متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال No, Thank You را نام برد. پارک ها سون در سریال دونگی ایفای نقش کاراکتر Queen Min را بر عهده داشته است.

جونگ جین یونگ

بازیگران سریال Dong Yi

جونگ جین یونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 19 نوامبر 1964 برابر با 28 آبان 1343 در Seoul متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Kingdom of The Winds را نام برد. جونگ جین یونگ در سریال Dong Yi 2010 در نقش کاراکتر Seo Young-gi بازی کرده است.

نقد سریال Dong Yi 2010 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Dong Yi 2010 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.1 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.5 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان سریال Dong Yi که از از این سریال خوششان آمده است و نمرات بالا به آن داده‌اند، داستان و اجرای بازیگران این سریال را تحسین کرده‌اند و همچنین بیان کرده‌اند که با وجود تعداد اپیزودهای زیاد آن ارزش دیدن را دارد. برخی از بینندگان که نمرات کمی به این سریال داده‌اند بیان کرده‌اند که تعداد و مدت هر قسمت این سریال برای داستان آن بیش از اندازه طولانی است. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد سریال Dong Yi را در سایت My Drama List بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال دونگی پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال های رمانتیک و تاریخی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های سریال Dong Yi آشنا شوید، می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال کره‌ای دونگی و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز تماشای آن را پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو