سریال متهم (Accused 2023) و نقدهای آن

سریال متهم (Accused 2023) و نقدهای آن


منبع: پلازا

1

1402/11/28

12:55


سریال متهم (Accused 2023) و نقدهای آن

سریال متهم محصول کشور آمریکا است و در سال 2023 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Accused 2023 آشنا شویم.

ژانر سریال Accused درام حقوقی است. این سریال بر اساس یک سریال بریتانیایی به همین نام و توسط Howard Gordon تولید شده است. زمان پخش سریال متهم اولین بار در تاریخ 22 ژانویه 2023 از Fox بود و پخش فصل اول آن در تاریخ 9 می 2023 به پایان رسید. همچنین گفته شده است که فصل دوم این سریال تولید خواهد شد. به دلیل آنتولوژی بودن این سریال معمولا در هر قسمت آن بازیگران متفاوتی به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان مایکل چیکلیس (Michael Chiklis)، بتسی برنت (Betsy Brandt)، کیت کارادین (Keith Carradine) و ابیگیل برزلین (Abigail Breslin) را نام برد. تعداد قسمت های سریال متهم در فصل اول آن 15 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 40 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال Accused 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال متهم

سریال Accused 2023

به طور خلاصه سريال متهم در هر قسمت آن در یک دادگاه شروع می‌شود و متهم را بدون اینکه مشخص شود چرا در دادگاه حضور پیدا کرده است معرفی می‌کند. سپس اتفاق‌ها از دیدگاه متهم به مخاطبان سریال گفته می‌شود. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Accused 2023 را تماشا کنید.

بازیگران سریال متهم

با توجه به این که در این سریال بازیگران متعددی حضور داشته‌اند، در ادامه فقط با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال متهم آشنا خواهیم شد.

مایکل چیکلیس

هنرپیشه های سریال متهم

مایکل چیکلیس یک بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موزیسین اهل آمریکا است که در تاریخ 30 آگوست 1963 برابر با 8 شهریور 1342 در ایالت Massachusetts متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله Golden Globe شده است و جایزه Primetime Emmy کسب کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Don’t Look Up را نام برد. مایکل چیکلیس در سریال Accused 2023 به ایفای نقش کاراکتر Scott Harmon پرداخته است.

بتسی برنت

بازیگران سریال متهم

بتسی برنت یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 14 مارس 1973 برابر با 23 اسفند 1351 در ایالت Michigan متولد شد. او بیشتر برای ایفای نقش کاراکتر Marie Schrader در سریال Breaking Bad شناخته می‌شود. از جمله جایزه‌هایی که او کاندید دریافت آن‌ها شده است می‌توان Critics’ Choice Television Awards را نام برد. بتسی برنت در سریال Accused 2023 ایفای نقش کاراکتر Kara را بر عهده داشته است.

کیت کارادین

بررسی سریال Accused 2023

کیت کارادین یک بازیگر تئاتر، فیلم و تلویزیون اهل آمریکا است که در تاریخ 8 آگوست 1949 برابر با 17 مرداد 1328 در ایالت California متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب و اسکار دریافت کرده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Fear the Walking Dead را نام برد. کیت کارادین در سریال متهم در نقش کاراکتر Billy Carlson بازی کرده است.

ابیگیل برزلین

معرفی سریال متهم

ابیگیل برزلین یک بازیگر اهل آمریکا است که در تاریخ 14 آوریل 1996 برابر با 26 فروردین 1375 در New York City متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Little Miss Sunshine را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه اسکار شده بود. ابیگیل برزلین در سریال متهم در نقش کاراکتر Esme حضور داشته است.

نقد سریال Accused و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Accused 2023 و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال تا الان در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 7 از 10 را دریافت کرده است. برخی از افرادی که از این سریال خوششان آمده است و نمرات بالا به آن داده‌اند، تلاش بلندپروازانه تولیدکنندگان این سریال اغلب جالب و گاهی دلخراش را تحسین کرده‌اند. بعضی دیگر بیان کرده‌اند که توانایی این سریال در گفتن داستان اینکه هر متهم در هر قسمت چگونه خود را در آن موقعیت می‌یابد، باعث شده است که سریال Accused 2023 ارزش دیدن را داشته باشد.

بعضی از افرادی که از این سریال خوششان نیامده است و نمرات کمی به آن داده‌اند، بیان کرده‌اند که با وجود اجرای به طور کلی خوب خیلی از بازیگران، این سریال به دلیل مدت کم هر یک از قسمت‌های آن نتوانسته است به جزئیات داستان آن قسمت بپردازد. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد سریال متهم را در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال متهم پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های درام حقوقی خوشتان می‌آید و با اینکه نمرات بالایی دریافت نکرده است، می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های سریال Accused 2023 آشنا شوید، می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال متهم و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو