فیلم حفره ها ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم حفره ها ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

1

1402/11/8

22:58


فیلم حفره ها ؛ داستان، بازیگران، نمرات

فیلم حفره ها یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2003 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Holes 2003 آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی حفره ها درام و ماجراجویی است. فیلم Holes بر اساس یک رمان با همین عنوان است و کارگردانی آن را Andrew Davis بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم سینمایی حفره ها 18 آوریل 2003 در ایالات متحده بود و به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. همچنین مدت زمان فیلم Holes 2003 حدود دو ساعت است. از جمله بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده‌اند می‌توان سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، جان وُیت (Jon Voight)، پاتریشا آرکت (Patricia Arquette)، تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) و شایا لباف (Shia LaBeouf) را نام برد. در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Holes 2003 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم حفره ها

فیلم Holes 2003

به طور خلاصه فیلم حفره ها داستان پسری را دنبال می‌کند که به یک اردوگاه فرستاده شده است که در آن‌جا همراه با افراد دیگری به حفر گودال می‌پردازد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Holes 2003 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم حفره ها

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم گودال ها و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

سیگورنی ویور

هنرپیشه های فیلم گودال ها

سوزان الکساندرا ویور (Susan Alexandra Weaver) که با نام سیگورنی ویور شناخته می‌شود یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 اکتبر 1949 برابر با 16 مهر 1328 در New York City متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب و بفتا کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه‌های اسکار، Primetime Emmy و Tony Award شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم‌های Avatar و Ghostbusters را نام برد. سیگورنی ویور در فیلم حفره ها در نقش کاراکتر The Warden حضور داشته است.

جان ویت

بازیگران فیلم حفره ها

جان ویت یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 29 دسامبر 1938 برابر با 8 دی 1317 در New York متولد شد. او جایزه‌های اسکار، بفتا و گلدن گلوب کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Mission: Impossible و بعضی از قسمت‌های سریال 24 را نام برد. جان ویت در فیلم گودال ها ایفای نقش کاراکتر Mr. Sir را بر عهده داشته است.

پاتریشا آرکت

معرفی فیلم حفره ها

پاتریشا آرکت یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 8 آوریل 1968 برابر با 19 فروردین 1347 در Chicago در ایالت Illinois متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب، اسکار و Primetime Emmy شده است. از جمله فیلم‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Boyhood را نام برد که برای ایفای نقش در آن جایزه اسکار کسب کرد. پاتریشا آرکت در فیلم حفره ها در نقش کاراکتر Kate Barlow بازی کرده است.

تیم بلیک نلسون

بررسی فیلم Holes 2003

تیم بلیک نلسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 می 1964 برابر با 21 اردیبهشت 1343 در ایالت Oklahoma متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Dune: Part Two محصول سال 2024 را نام برد. تیم بلیک نلسون در فیلم Holes 2003 به ایفای نقش کاراکتر Dr. Pendanski پرداخته است.

شایا لباف

معرفی فیلم Holes 2003

شایا لباف یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 11 ژوئن 1986 برابر با 21 خرداد 1365 در Los Angeles در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان مجموعه فیلم Transformers را نام برد. شایا لباف در فیلم حفره ها در نقش کاراکتر Stanley بازی کرده است.

نقد فیلم سینمایی حفره ها و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم سینمایی حفره ها و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 7 از 10، 78 از 100 و 71 از 100 را دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Holes 2003 به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Charlotte Observer / لارنس تاپمن: 88

یک اقتباس بسیار رضایت بخش از رمان Louis Sachar.

Miami Herald / بدون نام: 88

یک فیلم خانوادگی بسیار خوب و دارای چند لایه.

 ReelViews / جیمز براردینلی: 75

فیلم Holes 2003 هوشمندانه، عجیب و غیرقابل پیش‌بینی است و بر اساس فرمول‌هایی که معمولا این نوع فیلم‌ها را تعریف می‌کند پیش نمی‌رود.

The Globe and Mail / لیام لیسی: 63

فیلمی که کمی شبیه حفر چاله به نظر می‌رسد. یک تمرین که ممکن است شخصیت بسازد اما به نظر نمی‌رسد دستاورد دیگری داشته باشد.

Variety / تاد مک کارتی: 60

فیلم حفره ها بدون شک با مخاطبان هدف خود که نوجوان‌ها هستند به وضوح و جالب ارتباط برقرار خواهد کرد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم حفره ها پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر فیلم Holes 2003 را ببینید و اگر از فیلم‌های ماجراجویی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید، این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم حفره ها در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدیدی تماشا کرده‌اید که مقاله آن در این سایت موجود نیست می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو