سریال وظیفه هیئت منصفه ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال وظیفه هیئت منصفه ؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/10/30

10:24


سریال وظیفه هیئت منصفه ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال وظیفه هیئت منصفه محصول کشور آمریکا است و در سال 2023 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Jury Duty آشنا شویم.

ژانر سریال Jury Duty کمدی است. این سریال را Lee Eisenberg و Gene Stupnitsky تولید کردند که پیش از آن در تولید سریال The Office نیز نقش ایفا کرده بودند. زمان پخش سریال وظیفه هیئت منصفه اولین بار در تاریخ 7 آوریل 2023 برابر با 18 فروردین 1402 بود و پخش آن در تاریخ 21 آوریل 2023 برابر با 1 اردیبهشت 1402 به پایان رسید و همچنین کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy شد.

افراد زیادی در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند که از جمله بازیگران بیشتر شناخته شده آن می‌توان جیمز مارزدن (James Marsden) و کرک فاکس (Kirk Fox) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال وظیفه هیئت منصفه 8 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 30 دقیقه است و اگر اوقات فراغت کمی دارید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال Jury Duty 2023 می‌پردازیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال وظیفه هیئت منصفه

سریال Jury Duty

به طور خلاصه سریال وظیفه هیئت منصفه داستان یک هیئت منصفه در ایالات متحده را دنبال می‌کند که همه حاضران در دادگاه به جز یکی از آن‌ها بازیگر هستند و او نمی‌داند که رویدادهایی که در این دادگاه اتفاق می‌افتد حقیقت ندارد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Jury Duty را تماشا کنید.

بازیگران سریال وظیفه هیئت منصفه

با اینکه اطلاع کمی در مورد بیشتر بازیگران این سریال داریم، در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال وظیفه هیئت منصفه و نام‌های بعضی از بازیگران دیگر این سریال آشنا خواهیم شد.

رونالد گلادن

معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه

رونالد گلادن پس از حضور در نقش خود در سریال Jury Duty شناخته شده است و این اولین سریال است که در آن حضور داشته است. گفته شده است که در یک آگهی از افراد مایل به حضور در هیئت منصفه در یک دادگاه که به عنوان مستند تلویزیونی پخش خواهد شد دعوت کردند. او برای این آگهی درخواست فرستاد. پس از مدتی به عنوان یکی از اعضای هیئت منصفه انتخاب شد و فکر می‌کرد که در یک دادگاه حقیقی حضور دارد. البته یکی از موضوع‌هایی که او را کنجکاو کرد این بود که بازیگر معروفی مانند جیمز مارزدن چرا باید در آن‌جا حضور داشته باشد و آن طور که گفته شده است او تا پایان تولید این سریال نمی‌دانست که در یک سریال کمدی حضور داشته است.

جیمز مارزدن

بازیگران سریال وظیفه هیئت منصفه

جیمز مارزدن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 سپتامبر 1973 برابر با 27 شهریور 1352 در ایالت Oklahoma متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Westworld را نام برد. او همچنین در مجموعه فیلم‌های X-Men به ایفای نقش پرداخته است. جیمز مارزدن در سریال وظیفه هیئت منصفه در نقش خودش حضور داشته است و همچنین برای بازی در این سریال کاندید دریافت جایزه‌های Primetime Emmy و Golden Globe شده است.

کرک فاکس

هنرپیشه های سریال وظیفه هیئت منصفه

کرک فاکس یک بازیگر و استندآپ کمدین است و از جمله سریال‌هایی که او در بعضی از قسمت‌های آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Parks and Recreation را نام برد. او در سریال وظیفه هیئت منصفه در نقش کاراکتر Pat McCurdy بازی کرده است.

بعضی از بازیگران دیگر سریال Jury Duty عبارت اند از:

  • Mekki Leeper در نقش شخصیت Noah Price حضور دارد که به دلیل وظیفه هیئت منصفه تعطیلات خود را از دست داده است.
  • Edy Modica در نقش شخصیت Jeannie Abruzzo بازی کرده است که از Noah خوشش می‌آید.
  • Susan Berger در نقش شخصیت Barbara Goldstein حضور داشته است که معمولا در دادگاه می‌خوابد.

نقد سریال Jury Duty و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Jury Duty و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.2 از 10، در سایت راتن تومیتوز نمره 82 از 100 و همچنین در سایت متاکریتیک نمره 51 از 100 را بر اساس نمرات تعداد کمی از منتقدان دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره سریال وظیفه هیئت منصفه به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید. نقدهای بیشتر در مورد این سریال را می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

RogerEbert.com / رندی جونز: 80

سریال وظیفه هیئت منصفه آنچه که در خنده کم دارد با جذاب بودن جبران می‌کند. قلب تپنده آن باعث می‌شود این سریال کمدی به طور لذت‌بخشی متمایز شود. سریال Jury Duty آخرین شوخی خود را با بینندگان می‌کند و بیشتر از خنده‌های بلند، در احساس مخاطب تاثیر می‌گذارد.

Decider / جانی لوفتس: 80

سریال Jury Duty در سطح‌های زیادی موفق عمل می‌کند. سریال وظیفه هیئت منصفه با ناپدید شدن بازیگران آن در هویت‌های تولید شده خود، خنده‌های بیشتری را از روزمره‌های تعاملات انسانی ایجاد می‌کند اما تنش درونی نیز وجود دارد.

Pittsburgh Tribune-Review / راب اوون: 53

سریال وظیفه هیئت منصفه با قدرت شروع می‌شود اما در قسمت چهارم از هشت قسمت خسته‌کننده می‌شود و فقط گاهی خنده‌دار است. سریال Jury Duty یکی از سریال‌های دیگری است که فراتر از آنچه مفهوم آن تحمل می‌کند ادامه پیدا کرده است.

The Daily Beast / نیک شیگر: 30

سریال Jury Duty به طور مداوم تلاش می‌کند که رونالد حقیقت را متوجه نشود. با این حال او فقط مانند یک شخص است که به مدت طولانی نمی‌داند که در برابر یک شوخی دوربین مخفی حضور داشته است که این به جالب بودن یا خنده‌دار شدن این سریال کمک نمی‌کند.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های کمدی شبیه به مستند خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های دیگر سریال Jury Duty آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال وظیفه هیئت منصفه و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدید دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد و تماشای آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو