سریال من ربات نیستم ؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال من ربات نیستم ؛ داستان، بازیگران، نمرات


منبع: پلازا

1

1402/11/5

22:24


سریال من ربات نیستم ؛ داستان، بازیگران، نمرات

سریال من ربات نیستم محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2017 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال I’m Not a Robot آشنا شویم.

ژانر سریال کره ای من ربات نیستم رمانتیک و علمی تخیلی است. کارگردانی این سریال را Jung Dae-yoon بر عهده داشته است. زمان پخش سریال کره ای من ربات نیستم اولین بار در تاریخ 6 دسامبر 2017 بود و پخش آن پس از یک فصل در تاریخ 25 ژانویه 2018 به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این سریال بازی کرده‌اند می‌توان یو سونگ هو (Yoo Seung-ho)، چه سو بین (Chae Soo-bin)، اوم کی جون (Um Ki-joon) و پارک سه وان (Park Se-wan) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال کره ای من ربات نیستم 32 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 35 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال I’m Not a Robot 2017 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال من ربات نیستم

سریال I'm Not a Robot

به طور خلاصه سریال کره ای من ربات نیستم داستان Kim Min-kyu را دنبال می‌کند که یک شخصیت موفق و ثروتمند است و دارای بیشترین سهام یک شرکت است. مشکلی که دارد این است که اگر به انسان‌های دیگر دست بزند پوست او آسیب شدیدی می‌بیند که حتی می‌تواند زندگی او را به خطر بیندازد. برای ادامه داستان می‌توانید سریال I’m Not a Robot را تماشا کنید.

بازیگران سریال من ربات نیستم    

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای من ربات نیستم و همچنین نام‌های شخصیت‌هایی که به ایفای نقش آن‌ها پرداخته‌اند آشنا خواهیم شد.

یو سونگ هو

بررسی سریال I'm Not a Robot 2017

یو سونگ هو یک بازیگر است که در تاریخ 17 آگوست 1993 برابر با 26 مرداد 1372 در کره جنوبی متولد شد. او از کودکی به بازیگری پرداخته است و از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Memorist محصول سال 2020 را نام برد. یو سونگ هو در سریال من ربات نیستم در نقش کاراکتر Kim Min-kyu حضور داشته است.

چه سو بین

معرفی سریال کره ای من ربات نیستم

چه سو بین یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 10 جولای 1994 برابر با 19 تیر 1373 متولد شد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Pirates: The Last Royal Treasure و سریال Rookie Cops محصول سال 2022 را نام برد. چه سو بین در سریال I’m Not a Robot ایفای نقش کاراکتر Jo Ji-ah را بر عهده داشته است.

اوم کی جون

معرفی سریال من ربات نیستم

اوم کی جون یک بازیگر است که در تاریخ 22 آوریل 1976 برابر با 2 اردیبهشت 1355 در کره جنوبی متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال‌های تلویزیونی شناخته شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال The Penthouse: War in Life محصول سال 2020 را نام برد. اوم کی جون در سریال من ربات نیستم در نقش کاراکتر Hong Baek Gyun بازی کرده است.

پارک سه وان

بازیگران سریال من ربات نیستم

پارک سه وان یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 24 سپتامبر 1994 برابر با 2 مهر 1373 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Doona! محصول سال 2023 را نام برد. پارک سه وان در سریال I’m Not a Robot در نقش کاراکتر Pi بازی کرده است.

نقد سریال I’m Not a Robot 2017 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال من ربات نیستم و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 8 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 8.4 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از بینندگان که نمرات بالا به سریال I’m Not a Robot داده‌اند بیان کرده‌اند که این سریال داستان جالبی دارد و همچنین اجرای بازیگران و کشش متقابل بین دو نقش اصلی را از ویژگی‌های مثبت این سریال دانسته‌اند.

بعضی از آن‌ها بیان کرده‌اند که داستان این سریال خاص نیست اما به طوری است که باعث شود منتظر دیدن قسمت‌های دیگر آن باشید. برخی از افرادی که از این سریال خوششان نیامده است بیان کرده‌اند که داستان این سریال بیش از اندازه غیر قابل باور است و همچنین سرعت پیش رفتن آن را آهسته دانسته‌اند. می‌توانید نقدهای بیشتری را در مورد سریال من ربات نیستم در سایت My Drama List بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال کره ای من ربات نیستم پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های رمانتیک و علمی تخیلی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای آن بیشتر آشنا شوید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال I’m Not a Robot و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن موجود نیست و دیدن آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو