انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین


منبع: پلازا

1

1402/11/5

15:05


انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2023 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever آشنا شوید.

ژانر انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین ماجراجویی و کمدی است. کارگردانی این انیمیشن را Luke Cormican بر عهده داشته است. این اثر انیمیشن سوم در مجموعه Diary of a Wimpy Kid است که بر اساس یک مجموعه کتاب کودکان با همین عنوان تولید شده است. تاریخ اکران انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever در 8 دسامبر 2023 برابر با 17 آذر 1402 بود. از جمله افرادی که به عنوان صداپیشه شخصیت‌های این انیمیشن به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان وسلی کیمل، اسپنسر هاول، اریکا سرا، کریس دیامانتوپولوس، لیزا ان والتر و گابریل ایگلسیاس را نام برد. همچنین مدت زمان انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین حدود 1 ساعت است. در این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever 2023 خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever

به طور خلاصه انیمیشن خاطرات یک بی عرضه تب کلبه از آن‌جا شروع می‌شود که در تعطیلات زمستانی گرگ هفلی و بهترین دوست او، رولی جفرسون، یک آدم برفی درست ‌می‌کنند اما یک مشکل به وجود می‌آید که باعث شده است گرگ هفلی نگران شود که کنسول بازی ویدیویی جدیدی که برای کریسمس می‌خواهد، دریافت نکند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever را تماشا کنید.

بازیگران انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

در این انیمیشن وسلی کیمل (Wesley Kimmel) و اسپنسر هاول (Spencer Howell) به عنوان صداپیشه‌های شخصیت‌های گرگ هفلی (Greg Heffley) و رولی جفرسون (Rowley Jefferson) به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های انیمیشن خاطرات یک بی عرضه تب کلبه آشنا خواهیم شد.

اریکا سرا

بررسی انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever 2023

اریکا سرا (Erica Cerra) یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 31 اکتبر 1979 برابر با 9 آبان 1358 در Vancouver در British Columbia متولد شد. از جمله آثاری که او در بعضی از قسمت‌های آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The 100 را نام برد. اریکا سرا در انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین در نقش کاراکتر سوزان هفلی (Susan Heffley) حضور داشته است.

کریس دیامانتوپولوس

معرفی انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

کریس دیامانتوپولوس (Chris Diamantopoulos) یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 9 می 1975 برابر با 19 اردیبهشت 1354 در Toronto در Ontario متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Boys in the Boat محصول سال 2023 را نام برد. کریس دیامانتوپولوس در انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever ایفای نقش کاراکتر فرانک هفلی (Frank Heffley) را بر عهده داشته است.

لیزا ان والتر

هنرپیشه های انیمیشن خاطرات یک بی عرضه تب کلبه

لیزا ان والتر (Lisa Ann Walter) یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 3 آگوست 1963 برابر با 12 مرداد 1342 در ایالت Maryland متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Abbott Elementary را نام برد. لیزا ان والتر در انیمیشن دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه در نقش کاراکتر گبی (Gabby) بازی کرده است.

گابریل ایگلسیاس

بازیگران انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین

گابریل ایگلسیاس (Gabriel Iglesias) یک استندآپ کمدین و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 15 جولای 1976 برابر با 24 تیر 1355 در San Diego در ایالت California متولد شد. از جمله انیمیشن‌های سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Paws of Fury: The Legend of Hank محصول سال 2022 را نام برد. گابریل ایگلسیاس در انیمیشن Diary of a Wimpy Kid در نقش کاراکتر افسر واسکز (Officer Vasquez) بازی کرده است.

نمرات انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever

در این بخش از مقاله به نقد انیمیشن خاطرات یک بی عرضه تب کلبه و بررسی نمرات آن می‌پردازیم. این انیمیشن در سایت آی‌ام‌دی‌بی و راتن تومیتوز به ترتیب نمره‌های 5.9 از 10 و 67 از 100 را از تعداد کمی از کاربران این دو سایت دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان این انیمیشن که نمرات بالا به آن داده‌اند بیان کرده‌اند که صداپیشه‌های آن به خوبی نقش ایفا کرده‌اند و همچنین از توسعه شخصیت اصلی داستان این انیمیشن خوششان آمده است.

بعضی از بینندگان که نمرات کمی به این انیمیشن داده‌اند بیان کرده‌اند که این انیمیشن کیفیت تولید خوبی ندارد و منتظر بودند که اتفاق جالبی در داستان آن بیفتد و آن را خسته‌کننده دانسته‌اند و همچنین پیشنهاد کرده‌اند که به جای دیدن این انیمیشن می‌توانید آثار بهتری که در مورد تعطیلات کریسمس تولید شده است تماشا کنید. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد انیمیشن Diary of a Wimpy Kid را در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمیشن کریسمس دفترچه خاطرات یک بچه بی‌ عرضه : تب کابین پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمیشن Diary of a Wimpy Kid Christmas Cabin Fever 2023 را ببینید و اگر قسمت‌های قبلی آن را دیده بودید و می‌خواهید با داستان این قسمت آن هم آشنا شوید این انیمیشن را تماشا کنید.

همچنین می‌توانید نظرتان در مورد انیمیشن Diary of a Wimpy Kid و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمیشن جدیدی دیگری تماشا کرده‌اید که آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو