آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده است؟

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده است؟


منبع: فیگار

2

1402/6/20

18:00


حالا که فیلم راهبه 2 اکران شده و توانست در افتتاحیه فروش خوبی کسب کند، شایعات زیادی مطرح شد که آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده…

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده است؟

حالا که فیلم راهبه 2 اکران شده و توانست در افتتاحیه فروش خوبی کسب کند، شایعات زیادی مطرح شد که آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده است؟

با الهام گرفتن از رویدادهای مختلف در دنیای “Conjuring” که از تجربیات واقعی الهام گرفته شده است، اینکه آیا فیلم ترسناک The Nun 2 نیز بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، در معرض حدس و گمان قرار گرفته است نیاز به توضیحات داستان واقعی راهبه 2 دارد.

پس از وقایع فیلم راهبه 1، دنباله این فیلم که The Nun 2 نام دارد و یکی از بهترین فیلم های 2023 می‌باشد بار دیگر خواهر ایرنه را به عنوان قهرمان اصلی خود قرار داد. در ادامه، خواهر آیرین به زنجیره دیگری از رویدادهای وحشتناک سوق داده می‌شود که او را با ولک، راهبه هولناکی که برای انتقام نهایی بازگشته است، روبرو می‌کند.

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

توضیحات واقعی داستان فیلم The Nun 2

شما می‌توانید فهرست آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

از آنجایی که “The Nun 2” در جدول زمانی “The Conjuring” اتفاق می‌افتد، انتظار می‌رود برخی از ارتباطات واقعی و الهام از داستان واقعی وجود داشته باشد. در واقع، هر سه فیلم “The Conjuring” از داستان‌های واقعی اد و لورن وارن، محققین ماوراءالطبیعه الهام گرفته شده‌اند. عروسک تسخیر شده این فرنچایز، یعنی Annabelle نیز نشان دهنده عروسک Raggedy Ann واقعی است. حالا پس از انتشار قسمت دوم این فیلم، این کنجکاوی که آیا این فیلم نیز بر اساس داستان واقعی می‌باشد، شدت گرفته است.

راهبه 2 بر اساس یک داستان واقعی نیست

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

توضیحات داستان واقعی راهبه 2

The Nun 2 بر اساس هیچ داستان واقعی در دنیای ماوراءالطبیعه که شامل شیاطین راهبه، جن‌گیری‌ها و مالکیت روحی باشد، ساخته نشده است؛ زیرا طرح داستان کاملاً تخیلی بود. اگرچه این ممکن است با توجه به گذشته دنیای The Conjuring ناامید کننده باشد؛ اما به این معنی نیست که “The Nun 2” به عنوان یک فیلم ترسناک کمتر موثر باشد. مبتنی نبودن بر اساس یک داستان واقعی، به این معنی است که فیلمسازان آزادی بیشتری در روایت داشتند و عامل ترس را افزایش دادند و توانستند از طریق خواهر آیرین و همراهانش، شخصیت The Nun 2 را ساختند.

راهبه 2 با شیاطین و مردم زندگی واقعی ارتباط دارد

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده

اگرچه The Nun 2 بر اساس یک داستان واقعی ساخته نشده است؛ اما برخی از عناصر واقعی وجود دارد که به مواردی مرتبط است که اد و لورین وارن قبلا با آنها روبرو شده‌اند. از جمله اتفاقاتی که رخ داده، می‌توان به مالکیت موریس تریو اشاره کرد.

موریس، که با نام “فرنچی” نیز شناخته می‌شود، در واقع در زندگی واقعی وجود داشت و بخشی از یک پرونده جن‌گیری مرموز بود؛ اما وقایع او با شک و تردید زیادی مورد سوال قرار گرفته است. سایر ارتباطات با افراد واقعی شامل سنت لوسی، قدیس حامی نابینایان است که در آتش نمی‌سوخت و چشمانش پس از بیرون آوردن آنها بازسازی ‌می‌شد. در حالی که این شخصیت‌ها می‌توانند به داستان‌های زندگی واقعی پیوند زده بشوند، شخصیت برجسته دیگری وجود دارد که جنبه‌های واقعی دارد که از همتای اسطوره‌ای آنها گرفته شده است.

اسطوره شناسی ترکیبی از ریشه‌های واقعی و تخیلی است که نمی‌توان صحت آن را تایید کرد؛ اما این بدان معنا نیست که ولک کاملا ساختگی باشد. ولک در گریم گوتیک ، اواسط قرن هفدهم، به عنوان پسری جوان سوار بر اژدها توصیف شده است.

در حالی که نام و ماهیت شیطانی از این دست‌نوشته‌ها نشأت می‌گیرد، ظاهر راهبه ولک یک انتخاب خلاقانه برای “The Conjuring 2” بود، زیرا هیچ رویداد واقعی در زندگی مرتبط با این راهبه شیطانی وجود ندارد. اگرچه در The Nun 2 و دیگر فیلم‌های ترسناک بر اساس موارد اد و لورین وارن، عناصر واقعی برای این شخصیت‌ها وجود دارد، اما محتوای فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ راهبه 2 به شدت تخیلی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آیا فیلم The Nun 2 بر اساس واقعیت ساخته شده است ؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع مقاله: Screenrant

پرسش های متداول

فیلم راهبه 2 بر اساس داستان واقعی ساخته شده است؟

خیر. فیلم شاید ارجاعاتی به اتفاقات واقعی داشته باشد، اما داستان اصلی آن کاملاً تخیلی است.

ولک از چه شخصیتی الهام‌برداری شده است؟

نام این شخصیت، بر اساس پسری جوان سوار بر اژدها اواسط قرن هفدهم توصیف شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو