بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی به جز My Hero Academia

بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی به جز My Hero Academia


منبع: فوت و فن

3

1402/6/22

19:55


انیمه سریالی مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) یکی از انیمه‌های سریالی برجسته و درخشان در ژانر ابرقهرمانی به شمار می‎‌رود که مورد توجه طرفداران زیادی قرار گرفته است.

بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی به جز My Hero Academia

انیمه سریالی مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) یکی از انیمه‌های سریالی برجسته و درخشان در ژانر ابرقهرمانی به شمار می‎‌رود که مورد توجه طرفداران زیادی قرار گرفته است. با این حال، در ژانر ابرقهرمانی انیمه‌های متعددی وجود دارند که برجسته و درخشان هستند و می‌توانند بیننده‌ها را سرگرم کنند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی به جز انیمه سریالی «مدرسه قهرمانانه من» بپردازیم.

۱۰. انیمه آسترو بوی

Astro Boy

Astro Boy

انیمه آسترو بوی (Astro Boy) توسط اوسامو تزوکا خلق شده و یکی از اولین انیمه‌ها به شمار می‌رود که اتفاقات آن در آینده‌ای دور در سال ۲۰۱۳ جریان دارد و داستان دکتر تنما را دنبال می‌کند که تنها پسرش را در تصادف ماشین از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد تا رباتی را با تصویر پسرش به نام اتم بسازد. با این حال، این دکتر به ربات خیانت می‌کند ولی این ربات در ادامه مربی جدیدی به نام پروفسور اوچانومیزو پیدا می‌کند، کسی که او را تشویق می‌کند تا از قدرت‌هایش برای خوبی استفاده کند.

۹. انیمه گریدمن

SSSS.Gridman

SSSS.Gridman

انیمه گریدمن (SSSS.Gridman) با الهام از مجموعه Ultraman ساخته شده و پر از ربات‌های غول پیکر و ابرقهرمان است. این اثر داستان پسری به نام یوتا را در شهری عجیب دنبال می‌کند که وقتی برمی‌خیزد هیچ خاطره‌ای از زندگی خودش ندارد و به زودی متوجه می‌شود که او اکنون قدرت آن را دارد که وارد یک کامپیوتر قدیمی شود. این در حالی است که گریدمن یک مأمور ترکیبی و مسئول دفاع از فضای سایبری است. گریدمن و یوتا به همراه هم با کایجو مبارزه می‌کنند و این در حالی است که یوتا سعی دارد تا حافظه‌اش را بازگرداند.

۸. انیمه هیرومن

Heroman

Heroman

انیمه هیرومن (Heroman) اقتباسی از یک اثر غربی نیست اما توسط یکی از چهره‌های برجسته در ژانر ابرقهرمانی غرب یعنی استن لی خلق شده است. این مجموعه داستان یتیم جوانی را دنبال می‌کند که در ساحل غربی آمریکا زندگی می‌کند و جوئی جونز نام دارد و اشتیاق بسیار زیادی نسبت به رباتی به نام هیبو دارد. او یک ربات خراب را پیدا و آن را تعمیر می‌کند اما این ربات مورد اصابت صاعقه قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا به ربات غول‌پیکری تبدیل شود. حالا وظیفه جوئی و این ربات است تا از زمین در برابر بیگانه‌های شرور محافظت کنند.

۷. انیمه زتمن

Zetman

Zetman

انیمه زتمن (Zetman) برداشتی جدی و تاریک‌تر نسبت به ژانر ابرقهرمانی دارد و نبردی بین دو ابرقهرمان به نام‌های زت و آلفاس را دنبال می‌کند. زت از یک دگرگونی حیوانی برای تبدیل شدن به شخصیتی ابرقدرت همانند هالک استفاده می‌کند و این در حالی است که آلفاس همانند مرد آهنی از فناوری برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده می‌کند. هر دوی آن‌ها به دنبال آن هستند تا از شهر در برابر هیولاهایی به نام پلیرز محافظت کنند. این انیمه پر از پیچش‌های داستانی است که آن را بسیار مهیج کرده است.

۶. انیمه شارلوت

Charlotte

Charlotte

انیمه شارلوت (Charlotte) جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن یک دنباله‌دار به نام شارلوت هر ۷۵ سال از راه می‌رسد و به کودکان قدرت‌های فرابشری می‌دهد. با این حال، این ابرقدرت‌ها کاربردهای محدودی دارند. شخصیت اصلی داستان یو اتوساکا نام دارد که قادر به تسخیر فرد دیگری است اما تنها این کار را برای پنج ثانیه می‌تواند انجام بدهد. همین نیز سبب شده تا انیمه شارلوت برداشتی منحصربه‌فرد در ژانر ابرقهرمانی را ارائه کند.

۵. انیمه تیره‌تر از سیاهی

Darker than Black

Darker than Black

انیمه تیره‌تر از سیاهی (Darker than Black) همانند انیمه «مدرسه قهرمانانه من» توسط استودیو بونز ساخته شده است و داستان مکانی عجیب‌وغریب به نام دروازه جهنم را روایت می‌کند که ناگهان در توکیو ظاهر می‌شود و این در حالی است که به طور هم‌زمان در آمریکای جنوبی نیز مکانی به نام دروازه بهشت پدیدار می‌شود. افراد خاصی که به‌عنوان پیمانکار شناخته می‌شوند، تحت‌تأثیر دروازه جهنم قرار گرفتند و به قیمت احساسات و وجدان خود، قدرت‌های زیادی را به دست آوردند. با اینکه وجود این افراد از عموم مخفی نگه داشته شده ولی دولت‌های جهان از آن‌ها به‌عنوان جاسوس و قاتل استفاده می‌کنند.

۴. انیمه S-CRY-ed

S-CRY-ed

S-CRY-ed

این انیمه سریالی کمتر شناخته شده از اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی انیمه‌ای عجیب به شما می‌‎رود که داستان پدیدار شدن جهش‌یافته‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، درست مثل ایکس من. یک فاجعه ناگهانی باعث می‌شود تا بخشی از ژاپن به سرزمینی به نام زمین گمشده تبدیل شود و همین نیز سبب می‌شود تا درصد کمی از جمعیت تازه متولد شده به قدرت‌های فرابشری دست پیدا کنند. این افراد به‌عنوان آلتر یوزرز شناخته می‌شوند و می‌توانند مواد و انرژی اطراف خود را جمع کنند و از آن‌ها به‌عنوان منبع قدرت خود استفاده کنند.

۳. انیمه ببر و خرگوش

Tiger & Bunny

Tiger & Bunny

انیمه ببر و خرگوش (Tiger & Bunny) در شهری آینده محور جریان دارد و داستان افراد خاصی را روایت می‌کند که با قدرت‌هایی به نام نکست متولد می‌شوند. این افراد نیز در ادامه به قهرمان تبدیل شده و از قدرت‌های خود برای خوبی استفاده می‌کنند. موردی که سبب شده تا این انیمه نسبت به دیگر آثار متفاوت شود، محیطی است که داستان در آن جریان دارد.

۲. انیمه بیگ او

The Big O

The Big O

انیمه بیگ او (The Big O) با الهام از داستان بتمن ساخته شده و داستان یک فرد بسیار ثروتمند به نام راجر اسمیت را روایت می‌کند که سوار یک وسیله مرموز به نام بیگ او می‌شود، وسیله‌ای که از طریق یک ساعت مچی مخصوص به درخواست‌های او پاسخ می‌دهد. راجر اسمیت در مکانی عجیب‌وغریب به نام شهر پارادایم زندگی می‌کند، شهری که گذشته‌ای ندارد و آینده‌اش در آستانه نابودی قرار دارد.

۱. انیمه مرد تک مشتی

One-Punch Man

One-Punch Man

با اینکه قهرمانی با قدرت بسیار زیاد که به‌راحتی همه مشکلات را حل می‎‌کند، ممکن است کلیشه‌ای باشد اما انیمه مرد تک مشتی (One-Punch Man) با استفاده از آن توانسته داستانی بسیار شگفت‌انگیز را به نمایش بگذارد. این اثر علاوه بر شخصیت اصلی خودش، طیف گسترده‎‌ای از قهرمانان را به نمایش می‌گذارد و همین نیز سبب شده تا خاص و جالب باشد. خود شخصیت اصلی یعنی سایتاما نیز شخصیتی جالب دارد که قدرت بسیار زیادش سبب شده تا او همیشه حوصله‌اش سر برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو