لیست جذابی از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب!

لیست جذابی از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب!


منبع: فوت و فن

4

1402/6/23

07:04


بعضی وقتا لوازم آرایشی خوش قیمت می تونن نتیجه ای مشابه محصولات گران داشته باشن و برای پوستتون فواید بیشتری به ارمغان بیارند. حتی بهترین کرم پودر از نظر پزشکان هم لزوما گرونترین اونها نیست؛ بنابراین هنگام خرید، قبل از قیمت باید به فکر کیفیت محصولات باشید.

لیست جذابی از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب!

بعضی وقتا لوازم آرایشی خوش قیمت می تونن نتیجه ای مشابه محصولات گران داشته باشن و برای پوستتون فواید بیشتری به ارمغان بیارند. حتی بهترین کرم پودر از نظر پزشکان هم لزوما گرونترین اونها نیست؛ بنابراین هنگام خرید، قبل از قیمت باید به فکر کیفیت محصولات باشید.

کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب در بازار متنوع هستند؛ برندهای زیادی مثل کرم پودر مک، ایزادورا، آرت دکو، میبلین و… محصولات مرغوب و مقرون به صرفه ای عرضه می کنند تا لبخند رضایت رو به لب های مشتری هدیه بدهند. با شناخت ویژگی های هر محصول، بهترین کرم مورد نظرتون رو بخرید و با صرف هزینه منطقی، بعد از اتمامش میتونید مجدد برای شارژش اقدام کنید.

6 کرم پودر معرکه با قیمت مقرون به صرفه

آیا کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب رو می شناسین؟ ما به شما لیستی از بهترین ها رو ارائه میدیم.

  • کرم پودر مک استودیو فیکس (MAC studio fix foundation)
  • کرم پودر مات ایزادورا (IsaDora Natural Matt Foundation)
  • کرم پودر فول کاور مایع آرت دکو (Artdeco liquid camouflage full cover foundation)
  • کرم پودر فیت می میبلین (Maybelline Fit Me Matte)
  • کرم پودر اینفالیبل مات لورال (L’Oreal Paris Infallible Pro-Matte Powder)
  • کرم پودر استیکی آسترا (ASTRA skinstick)

کرم پودر مک استودیو فیکس

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده محصولات آرایشی مک هست که تونسته با کرم پودر فوق العاده استودیو فیکس خودش بیشتر مشتری ها رو راضی نگه داره. این کرم تا 24 ساعت ماندگاری داره و طی این مدت دچار ماسیدگی یا مشکلات مشابه نمی شه. شاید خیلی ها با دیدن قیمت این محصول فکر کنن که گرونه، اما مطمئن باشین با خرید اون تا مدت ها به کرم های مشابه نیازی ندارین؛ برای همین هزینه اضافه هم براشون نمی کنین.

در کرم پودر مک استودیو فیکس بیشتر مواد مضر مثل روغن های معدنی، فتالات، پارابن، چربی و تولئون وجود نداره؛ برای همین طی مدت استفاده هیچ حساسیتی براتون به وجود نمیاره و با خیال راحت می تونین در موقعیت های مختلف از اون استفاده کنید.

قیمت کرم پودر مک استودیو فیکس : حدود 1000000 تومان

کرم پودر مات ایزادورا

از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب میشه به محصول برند ایزادورا اشاره کرد که خواص مرطوب کنندگی و ضد التهابی داره؛ برای همین نه تنها خشکی پوستتون رو بعد از یک دوره استفاده به مرور از بین می بره، بلکه در از بین بردن التهاب های پوستتون ها کاربردیه.

پوشش دهی متوسط رو به بالا و ماندگاری زیاد بر روی پوست از جمله ویژگی های مثبت این کرم هست؛ این محصول روی پوستتون برق نمیندازه و  جلوه ای مات و طبیعی به چهره تون می بخشه که قطعا این یکی از مهمترین ویژگی های یک کرم پودر باکیفیت و مناسبه.

کرم پودر مات ایزادورا خواص ضد پیری هم داره و نمیزاره آثار پیری یا استرس روی پوستتون تاثیر منفی بذارن و به مرور بافت های اون رو تخریب کنن.

روغن زیتون یکی از مهمترین ترکیبات این کرم پودره؛ در واقع به لطف این ترکیب، التهاب های روی پوستتون از بین میرن و منافذ اون هم کاهش پیدا می کنن.

کرم پودر مات ایزادورا به هیچ عنوان باعث ایجاد جای جوش روی صورتتون نمی شه و به دلیل سازگاریش با پوست، حتی زمینه ایجاد جوش، آکنه با لکه های پوستی رو هم به وجود نمیاره.

قیمت کرم پودر مات ایزادورا : حدود 300000 تومان

کرم پودر فول کاور مایع آرت دکو

اگه به دنبال یک کرم پودر حرفه ای و خاص می گردین که برای انواع پوست ها مناسب و پوشش دهی خیلی خوبی داشته باشه، بدون شک ما محصول برند آرت دکو به اسم رو معرفی می کنیم که به صورت مایع و فول کاور تولید شده و می تونه تمام لکه های پوستی تون رو کاور کنه.

این محصول دوام و ماندگاری بالایی داره و زمانی که از اون استفاده می کنین به دلیل بافت سبک به هیچ عنوان رو صورتتون احساس سنگینی به وجود نمیاره. این کرم همچنین جلوه ای طبیعی به چهره تون می بخشه؛ برای همین با استفاده از اون آرایشتون غیر طبیعی به نظر نمی رسه.

قیمت کرم پودر فول کاور مایع آرت دکو: حدود 1000000 تومان

کرم پودر فیت می میبلین

میبلین یکی از بهترین برندهای بازار هست که تونسته یکی از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب رو تولید کنه. این محصول با نام فیت تونسته رضایت بیشتری مشتری ها رو به ارمغان بیاره و با پوشش دهی مناسب از خرید هر نوع محصول مشابه بی نیازشون کنه. در واقع اگه این کرم رو خریدید تا مدت ها همیشه پای ثابت تموم آرایش هاتون باقی می مونه و چهره ای زیبا با آرایش طبیعی بهتون هدیه می ده.

این کرم پودر برای انواع پوست های نرمال تا چرب تولید شده و برای همین با انواع پوست ها سازگاری داره. همچنین جلوه ای مات و طبیعی به چهره می بخشه و به دلیل ماندگاری و دوام بالا تا مدت ها هیچ نیازی به تمدید اون ندارین.

قیمت کرم پودر فیت می میبلین: حدود 500000 تومان

کرم پودر اینفالیبل مات لورال

وقتی صحبت از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب در بازار می شه، برند لورال همیشه حرفی برای گفتن داره. محصولات آرایشی این برند همیشه کیفیت خوبی داشتن و کرم پودرهاش هم از این قائده مستثنی نیستن. کرم پودر این برند به نام اینفالیبل مات لورال از ترکیب و فرمولاسیون خاصی تهیه شده تا چربی پوست رو کنترل کنه و بتونه جلوه ای طبیعی و زیبا به چهره مصرف کننده هدیه بده.

این کرم در برابر تعریق مقاومه، برای همین در صورت استفاده طولانی مدت تا مدت ها دچار ماسیدگی یا مشکلات مشابه نمی شه و آرایشتون رو حفظ می کنه.

قیمت کرم پودر اینفالیبل مات لورال: حدود 700000 تومان

کرم پودر استیکی آسترا

کرم پودر استیکی آسترا رو می شه به عنوان یکی از کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب در بازار به شمار آورد که نه تنها پوشش دهی خوبی داره و نقص های چهره تون رو محو می کنه، بلکه خواص درمانی هم داره و با مبارزه با رادیکال های آزاد، جذابیت رو برای پوست و چهره تون به ارمغان میاره.

این محصول توسط متخصصین ایتالیایی هم تایید شده و به دلیل بافت سبک و نرم، بسیاری از مشتری ها ترجیح میدن که اونو به جای محصولات مشابه بخرن و استفاده کنن.

این کرم در 4 رنگ متنوع ساخته شده تا هر کسی بتونه بر اساس تناژ رنگی پوست خودش اقدام به خرید اون کنه. بنابراین قبل از خرید حتما از رنگ پوستتون مطلع بشین تا بتونین بر اساس اون این کرم پودر رو بخرین.

قیمت کرم پودر استیکی آسترا: حدود 500000 تومان

کلام آخر؛ کرم پودرهای خوب و خوش قیمت بازار

خوشبختانه تنوع لوازم آرایشی و بهداشتی اونقدر بالا رفته که برندهای مختلف برای رقابت با همدیگه، محصولاتی با رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه می کنند. کرم پودر استودیو فیکس مک، ایزادورا مات، پودر فول کاور مایع آرت دکو، فیت می میبلین، اینفالیبل مات لورال و استیکی آسترا در لیست کرم پودرهای خوب با قیمت مناسب قرار می گیرن که واقعا ارزش خرید دارند. شما می تونید هر کدوم از این کرم ها که با پوستتون سازگاری بیشتری داره انتخاب کنید و نگران صرف هزینه مجدد برای خرید دوباره اون نباشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو