رد پاور: گواهی‌نامه UL برای تمام دوچرخه‌های برقی به عنوان تضمین ایمنی

منبع: فوت و فن

3

1402/6/23

17:21


رد پاور اعلام می‌کند که تمام دوچرخه‌های برقی آن دارای گواهی UL 2859 و UL 2271 است.

رد پاور: گواهی‌نامه UL برای تمام دوچرخه‌های برقی به عنوان تضمین ایمنی

رد پاور اعلام می‌کند که تمام دوچرخه‌های برقی آن دارای گواهی UL 2859 و UL 2271 است.

رد پاور بایکس، یک تولید کننده دوچرخه‌های برقی مستقر در سیاتل، به علت دوچرخه‌های برقی کارآمد و مقرون به صرفه‌اش در سراسر ایالات متحده محبوب است. مدل‌های محبوب آن شامل RadCity 5، یک دوچرخه شهری عملی با قابلیت حمل بار داخلی و همچنین RadRunner 3، یک دوچرخه کاربردی و ناهموار است که تقریباً همه جا می‌تواند برود.

به عنوان بخشی از تعهد این برند به ارائه دوچرخه‌های برقی ایمن و قابل اعتماد، اعلام شده است که تمام دوچرخه‌های آن، همچنین باتری‌های موجود در آنها، با استانداردهای UL سازگار خواهند بود. همانطور که در یک مقاله قبلی بحث کردیم، نیویورک سیتی به ویژه تصمیم گرفته بود که تمام دوچرخه‌های برقی در این شهر باید با استانداردهای UL سازگار باشند. UL یا Underwriter Laboratories یکی از قدیمی‌ترین مراجع تایید ایمنی شخص ثالث در حالت عملیاتی است. در مورد دوچرخه‌های برقی و باتری‌های لیتیوم-یون، مسئله ایمنی در اینجا پیشگیری از حریق است.

احتمالاً به خوبی از نگرانی‌های فزاینده که حریق‌های دوچرخه‌های برقی به شهرهای شهری چگونه تهدید می‌کنند، آگاهید. در حالی که تنها تعداد کمی از حریق‌ها رخ داده‌اند در حالی که صدها هزار دوچرخه هر روز بدون مشکل شارژ می‌شوند، این حریق‌ها در نهایت به مرگ تعدادی از افراد منجر شده‌اند و دولت‌ها از جدی‌گیری این مسئله معذور نیستند. اعلام رد پاور برای گواهی‌نامه‌دهی تمام دوچرخه‌های خود تحت استانداردهای UL، یک گام بزرگ برای این شرکت به شمار می‌رود، زیرا اولین تولید کننده معتبر دوچرخه برقی است که این کار را انجام داده است.

به طور خاص، رد پاور بایکس در مورد گواهی‌نامه‌دهی UL خود به دو رویکرد دوگانه رفته است. به عنوان نخست، تمام دوچرخه‌های برقی این شرکت با استاندارد UL 2849 یا “استاندارد UL برای سیستم‌های برقی برای دوچرخه‌های برقی” سازگار خواهند بود. در این گواهی‌نامه، تمام اجزای برقی دوچرخه از جمله موتور برقی، باتری و سیستم شارژ مورد بازرسی و گواهی‌نامه‌دهی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، تمام باتری‌های لیتیوم-یون رد پاور نیز تحت استاندارد UL 2271 گواهی‌نامه‌دهی می‌شوند که تنها به باتری‌های استفاده شده در وسایل نقلیه برقی سبک اعمال می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو