اعلام نام قسمت آغازین فصل دوم House of the Dragon | انتقام خونین دیمون تارگرین

منبع: گیمفا

3

1402/6/27

14:33


نام نخستین قسمت از فصل دوم سریال مورد انتظار House of the Dragon اعلام شده که خبر از واقعه‌ای هولناک در جنگ داخلی خاندان تارگرین می‌دهد.

اعلام نام قسمت آغازین فصل دوم House of the Dragon | انتقام خونین دیمون تارگرین

نام نخستین قسمت از فصل دوم سریال مورد انتظار House of the Dragon اعلام شده که خبر از واقعه‌ای هولناک در جنگ داخلی خاندان تارگرین می‌دهد.

مجموعه تلویزیونی حماسی و فانتزی House of the Dragon (خانئدان اژدها) که اقتباسی از داستان خون و آتش جرج آر. آر. مارتین محسوب می‌شود، روایت‌گر بزرگترین جنگ داخلی سرزمین وستروس می‌باشد که عملاً قدرت خاندان تارگرین را برای همیشه تضعیف نمود تا در نهایت زمینه برای سقوط پادشاهی آن‌ها پیش از وقایع سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) مهیا شود. جنگ داخلی بر سر تاج پادشاهی که پس از مرگ ویسریس تارگرین در گرفت.

در قسمت پایانی House of the Dragon شاهد درگیری لفظی بین ایموند تارگرین و لوک ولاریون بودیم که به صورت ناخواسته به جنگی میان اژدهایانشان بدل گشت تا در نهایت با سکانس شوکه‌کننده‌ای پایان یابد. سکانسی که در آن اژدهای ایموند یعنی ویگار، لوک و اژدهای کوچک وی را به دندان کشید و نابودشان کرد. قتل ناخواسته‌ای که آتش جنگ داخلی میان خانواده ویسریس را شعله‌ور کرد و با خشم رینیرا و دیمون، شاهد پایان فصل نخست بودیم.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، نام قسمت آغازین فصل دوم خاندان اژدها مشخص شده که “A Son for a Son” نام دارد. نامی که برای خوانندگان رمان آتش و خون آشنا خواهد بود و نشانه‌ای برای انتقام‌حویی دیمون تارگرین می‌باشد که پای ۲ شخصیت جدید به نام‌های “بلاد و چیز” را به داستان باز می‌کند. شخصیت‌هایی که بنا به دستور دیمون تارگرین، انتقامی خونین و شوکه‌کننده از جناح سبزها خواهند گرفت.

با توجه به این که ماهیت اقتباس تلویزیونی House of the Dragon باعث خواهد شد تا شاهد تغییراتی نسبت به رمان باشیم، احتمالاً شیوه اجرای نقشه دیمون دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد که پای شخصیت‌های نام آشنای دیگری را نیز به داستان باز کرده تا در کنار بلاد و چیز، تیم برگزیده شده توسط دیمون از تعداد نفرات بیشتری برخوردار باشند.

در هر حال باید صبر کرد و دید که در سال ۲۰۲۴ همزان با پخش فصل دوم سریال House of the Dragon از سوی شبکه HBO، انتقام‌جویی جناح سیاه طبق چه نقشه‌ای آغاز خواهد شد. انتقام‌جویی خونینی که منجر به شروع رقص اژدهایان شده و بینندگان این مجموعه تلویزیونی را با رویارویی‌های حماسی و هولناکی مواجه می‌کند.

منبع: CBR

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو