جرج مارتین از ساخت فصل‌های سوم و چهارم House of the Dragon می‌گوید

منبع: گیمفا

3

1402/9/16

14:01


در حالی که منتظر پخش هر چه زودتر فصل دوم House of the Dragon هستیم اما به نظر می‌رسد که این سریال برای فصل‌های بیشتری تدارک دیده خواهد شد.

جرج مارتین از ساخت فصل‌های سوم و چهارم House of the Dragon می‌گوید

در حالی که منتظر پخش هر چه زودتر فصل دوم House of the Dragon هستیم اما به نظر می‌رسد که این سریال برای فصل‌های بیشتری تدارک دیده خواهد شد.

تولید سریال فانتزی و حماسی Game of Thrones (بازی تاج و تخت) توسط شبکه HBO دوران جدیدی را در مدیوم تلویزیون آغاز کرد. اثری که اگرچه فصل‌های پایانی آن با افت کیفیت فاحشی روبر شد و طرفدارانش را ناراضی کرد اما شرایط را برای ساخت انواع و اقسام اسپین‌آف‌ها مهیا نمود که نخستین آن‌ها مجموعه تلویزیونی House of the Dragon (خاندان اژدها) نام دارد که فصل اول آن سال گذشته به نمایش درآمد و با واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبین مواجه شد.

در حالی که طرفداران House of the Dragon منتظر پخش فصل دوم آن بوده تا شاهد آغاز جنگ داخلی تارگرین‌ها به نام رقص اژدهایان باشند اما به نظر می‌رسد که این مجموعه برای مدت زمانی طولانی ادامه خواهد یافت. زیرا جرج آر. آر. مارتین به عنوان خالق این حماسه به تازگی اعلام نموده که شبکه HBO کار بر روی فصل‌های سوم و چهارم را آغاز کرده است. او در وبلاگ شخصی خود نوشته است که:

من ۳ روز را با عوامل سریال House of the Dragon سپری کردم. بازدید از استودیویی که ساخت این مجموعه در آن جریان دارد. در ابتدا قصد داشتم تا چند ماه پیش این بازدید را انجام دهم ولی به واسطه اعتصابات چنین کاری شدنی نبود و در عوض روزگار خود را با نگارش کتاب The Winds of Winter گذراندم. با این حال چیزهایی که من از سر صحنه فیلم‌برداری دیده‌ایم، شگفت‌انگیز بوده است. با دکورهای فیلم و سریال بیگانه نیستم و از سال ۱۹۸۶ میلادی تاکنون بر سر پروژه‌های متعددی حضور داشته‌ام اما چیزی که من از House of the Dragon دیدم، به حدی عظیم، چشم‌نواز و واقعی بود که گویی دروازه‌ای به وستروس قرن وسطی باز شده و به آنجا رفته‌ام.

او در ادامه توضیح می‌دهد:

در طی مدت حضورم در آنجا با رایان کندال و باقی تیم نویسندگان به گفت و گو نشسته و درباره فصل‌های سوم و چهارم House of the Dragon صحبت کردیم. اگرچه که ۲ روز زمان کمی برای گفت و گو بود اما آن‌ها پر از اشتیاق بوده و کارهای هیجان‌انگیزی را تدارک دیده‌اند.

فصل دوم خاندان اژدها پس از مرگ غیرمنتظره لوسریس ولاریون آغاز می‌شود. جایی که رینیرا تارگرین به عنوان مادری داغدار در خشمی افسارگسخیته غرق شده و به همراه همسر خود یعنی دیمون درصدد انتقام از خاندان های‌تاور برمی‌آید. مسئله‌ای که ۲ دستگی در حکومت را پدید آورده و جناح سبز و سیاه را روبروی یکدیگر قرار می‌دهد تا شاهد جنگی ویرانگر میان اژدهاسوارانی باشیم که قدرت خاندان تارگرین را برای همیشه تضعیف خواهند کرد.

فعلاً تاریخ پخش دقیقی برای فصل دوم سریال House of the Dragon اعلام نشده و تنها به تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی اشاره شده است.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو