همسر جدید امیر تتلو چه کسی است؟ + [بیوگرافی سحر رحمانی]

منبع: فیگار

3

1402/6/28

09:12


سحر رحمانی فردی است که به تازگی به خبرها و حاشیه‌های تتلو اضافه شده است. حضور شخصیتی با نام سحر رحمانی در کنار امیر تتلو، خواننده ایرانی، بازتاب گسترده‌ای در…

همسر جدید امیر تتلو چه کسی است؟ + [بیوگرافی سحر رحمانی]

سحر رحمانی فردی است که به تازگی به خبرها و حاشیه‌های تتلو اضافه شده است. حضور شخصیتی با نام سحر رحمانی در کنار امیر تتلو، خواننده ایرانی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته است.

برخی رسانه‌ها، سحر رحمانی را به عنوان دوست دختر امیر تتلو تعریف می‌کنند.

عکس‌هایی که منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که سحر رحمانی، که یک بدنساز حرفه‌ای است، در کنار امیر تتلو، خواننده ایرانی، حضور دارد. این تصاویر در اینستاگرام منتشر شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است. تیترهایی مانند “دوست دختر جدید تتلو با نام سحر رحمانی را ببینید” نشان می‌دهند که برخی خبرگزاری‌ها تلاش دارند با استفاده از این خبر، توجه بیشتری به خود جلب کنند و به خبرسازی دربارهٔ تتلو بپردازند.

در واقع، نمی‌توان قطعی بگوییم که سحر رحمانی دوست دختر امیر تتلو است یا خیر، زیرا این اتفاقات به زندگی خصوصی انسان‌ها مربوط می‌شود و اطلاعات دقیق در این زمینه سخت بدست می‌آید.

بیشتر بخوانید: سحر رحمانی دولت آبادی بدنساز ؛ سحر رحمانی قهرمان ایرانی پرورش اندام کیست؟

سحر رحمانی کیست ؟

نسبت سحر رحمانی با امیر تتلو

دوست دختر جدید امیر تتلو

امیر تتلو پس از پایان رابطه اش با سحر قریشی با چند دختر دیگر وارد رابطه شد و در فضای مجازی حاشیه هایی ایجاد کرد. خواننده ایرانی مقیم ترکیه اینبار به سراغ دختری بدنساز به نام سحر رحمانی رفته است؛ داستان از این قرار است که تتلو اخیرا تصاویری از مسابقه یک دختر ورزشکار ایرانی دیده و حسابی تحت تاثیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ببینید : تصویری از بازگشت سحر قریشی به ویلای امیر تتلو

عکس سحر رحمانی را که این روزها با عنوان دوست دختر تتلو یاد می‌کنند ببینید:

نسبت سحر رحمانی با امیر تتلو

دوست دختر جدید امیر تتلو

فیلم قهرمانی سحر رحمانی را ببینید:

سحر رحمانی که اکنون به عنوان رقیب عشقی سحر قریشی شناخته می شود چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو بر روی استیج می آید و تتلو هم از این مسئله بسیار به وجد می آید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو