تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر اعلام شد [+دانلود فیلم Oppenheimer با زیرنویس فارسی چسبیده]

منبع: فیگار

3

1402/7/20

19:50


Oppenheimer یکی از موفق‌ترین و محبوبترین آثار سال 2023 محسوب می‌شود که توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده است. به تازگی تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر نیز اعلام شده…

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر اعلام شد [+دانلود فیلم Oppenheimer با زیرنویس فارسی چسبیده]

Oppenheimer یکی از موفق‌ترین و محبوبترین آثار سال 2023 محسوب می‌شود که توسط کریستوفر نولان کارگردانی شده است. به تازگی تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر نیز اعلام شده است.

اوپنهایمر به عنوان جدیدترین شاهکار کریستوفر نولان بالاخره اکران شد و از زمان اکران با رکوردشکنی‌های پیاپی به یکی از محبوبترین آثار سال 2023 بدل شده است. در حال حاضر اما بسیاری از مخاطبان انتظار انتشار نسخه باکیفیت Oppenheimer را می‌کشند.

بیشتر بخوانید: دانشمندان آمریکایی از کریستوفر نولان و فیلم اوپنهایمر تقدیر رسمی می‌کنند

تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم اوپنهایمر

در شرایطی که در حدود ۹۰ روز از آغاز اکران اوپنهایمر گذشته، افرادی که امکان تماشای در سینما‌ها را نداشتند، چشم‌انتظار پخش نسخه با کیفیت آن از طریق سرویس‌های استریم هستند. اگر جزو این دسته از علاقه‌مندان Oppenheimer هستید، یک خبر خوش‌حال‌کننده برای شما داریم، زیرا که تاریخ پخش این نسخه از ساخته جدید کریستوفر نولان اعلام شده است.

با وجود اکران هم‌زمان، نسخه با کیفیت باربی در حدود یک ماه پیش منتشر شد. اما شرکت یونیورسال تصمیم گرفت که این نسخه از Oppenheimer را با فاصله زمانی بیشتر در دسترس قرار دهد. بر این اساس، علاقه‌مندان این اثر می‌توانند نسخه با کیفیت آن را در روزهای ابتدایی آذر ماه امسال (اواخر نوامبر ۲۰۲۳) تماشا کنند.

فیلم Oppenheimer که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، در طول اکران خود توانسته ۹۳۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. بر این اساس، تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان پس از جوکر (با فروش ۱.۰۷ میلیارد دلار) به عنوان دومین فیلم پر‌فروش تاریخ با رده سنی بزرگسال شناخته می‌شود. همچنین اوپنهایمر بعد از باربی (۱.۴ میلیارد دلار) و برادران سوپر ماریو (۱.۳ میلیارد دلار)، در جایگاه سومین اثر پرفروش سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

دانلود فیلم Oppenheimer با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم اوپنهایمر بدون سانسور با زیرنویس فارسی چسبیده 

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم اوپنهایمر را ببینید:

تاریخ اکران اولیه فیلم اوپنهایمر

تاریخ اکران اولیه فیلم اوپنهایمر

تاریخ اکران اولیه فیلم Oppenheimer

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو