زمان پخش فصل 4 سریال ویچر The Witcher [+خلاصه داستان و بیوگرافی]

منبع: فیگار

3

1402/7/20

20:04


سریال ویچر یکی از پرطرفدارترین آثاری است که از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود و در ادامه به تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر می‌پردازیم.

زمان پخش فصل 4 سریال ویچر The Witcher [+خلاصه داستان و بیوگرافی]

سریال ویچر یکی از پرطرفدارترین آثاری است که از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود و در ادامه به تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر می‌پردازیم.

فصل چهارم سریال The Witcher در دست ساخت قرار دارد و اعلام شده که از فصل 4 لیام همسورث در نقش گرالت به جای هنری کویل ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه به تاریخ پخش فصل چهارم سریال ویچر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: دانلود رایگان فصل 3 سریال ویچر

تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر

ویچر یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر درام فانتزی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایهٔ مجموعهٔ کتابی به همین نام نوشتهٔ آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌است. داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است.

تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر

تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر

هنری کویل، فریا آلن و آنیا چالوترا ستارگان این سریال تا اینجا بوده‌اند اما از فصل 4 هنری کویل سریال را ترک می‌کند. فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایه کتاب‌های آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شده که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت نامه اصلی ویچر بودند. فصل دوم سریال متشکل از هشت قسمت نیز در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ به نمایش درآمد. نتفلیکس در ۲۸ مِی ۲۰۲۳ این سریال را برای فصل پنجم تمدید کرد.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال ویچر

تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر

تاریخ انتشار فصل 4 سریال ویچر

گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آنها ویچر میگویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند. داستان با گرالت از ریویا، ولیعهد سیری و جادوگر ینیفر در مقاطع زمانی مختلف شروع می‌شود و به بررسی وقایعی می‌پردازد که شخصیت‌های آن‌ها را در طول فصل اول شکل می‌دهد، قبل از اینکه در نهایت در یک خط زمانی واحد ادغام شوند.

گرالت و سیری از قبل از به دنیا آمدن او، زمانی که او ناخودآگاه با استناد به قانون غافلگیری از او به عنوان پاداشی برای خدماتش درخواست کرد، باهم پیوند داشته‌اند. پس از ملاقات نهایی این دو، گرالت محافظ شاهزاده خانم می‌شود و باید به او کمک کند و با تعقیب‌کنندگان مختلف او مبارزه کند تا از استفاده بدخواهانه از خون پیر و جادوی قدرتمند او جلوگیری نماید و سیری و دنیای آنها را ایمن نگه دارد.

انتظار می‌رود تاریخ انتشار فصل 4 The Witcher ، اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 باشد.

فصل چهارم این سریال فانتزی دارای یک تغییر بزرگ دیگر نیز خواهد بود. سازندگان سریال The Witcher تایید کردند که گرالت قرار نیست شخصیت اصلی فصل چهارم این سریال باشد.

در عوض سیری با بازی فریا آلن قرار است شخصیت اصلی و محوری داستان فصل چهارم سریال ویچر باشد. تومک باگینسکی، تهیه‌کننده سریال The Witcher در مصاحبه با Entertainment Weekly گفت: «یکی از نکات مهم در مورد سیری این است که ما می‌بینیم که چگونه او به آهستگی به شخصیت اصلی داستان حماسه ویچر تبدیل می‌شود. این داستان گرالت یا ینیفر نیست. این داستان سیری است.»

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

آیا فصل 4 سریال ویچر ساخته خواهد شد؟

در حالی که فصل 3 به تازگی پخش شده، ساخت فصل 4 تایید شده است. در فصل 4، لیام همسورث به عنوان شکارچی هیولا، گرالت از ریویا، نقشی را ایفا می‌کند، نقشی که هنری کاویل در سه فصل اول آغاز شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو