ماجرای گم شدن پیراهن امضا شده رونالدو که به هنرمند فاطمه حمامی اهدا شد!

منبع: فیگار

10

1402/7/1

13:15


ماجرای گم شدن پیراهن رونالدو و فاطمه حمامی چیست؟ رونالدو در دیدار با فاطمه حمامی هنرمند معلول، پیراهن امضا شده خود را به او اهدا کرد.

ماجرای گم شدن پیراهن امضا شده رونالدو که به هنرمند فاطمه حمامی اهدا شد!

ماجرای گم شدن پیراهن رونالدو و فاطمه حمامی چیست؟ رونالدو در دیدار با فاطمه حمامی هنرمند معلول، پیراهن امضا شده خود را به او اهدا کرد.

چندی پیش که رونالدو همراه با تیم النصر عربستان برای مسابقه با تیم پرسپولیس به ایران آمده بود، در دیدار با خانم فاطمه حمامی، نقاش هنرمند، پیراهنی امضا شده را به او هدیه داد. مدتی بعد برادر فاطمه حمامی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس این پیراهن را به آن‌ها نداده است. پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی کجاست؟

ماجرای پیراهن رونالدو و فاطمه حمامی

باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در ماجرای اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی هوادار معلول این تیم توضیحاتی ارائه کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه‌ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می‌شود.

ماجرای پیراهن رونالدو و فاطمه حمامی

اهدای پیراهن رونالدو به فاطمه حمامی

زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار می‌دهند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌گوید:

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه‌ای رنگ را همراه خود می‌برند و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می‌شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده، جا مانده است. در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می‌گیرند این موضوع را اطلاع می‌دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد.

دیدگاه شما نسبت به ماجرای پیراهن رونالدو و فاطمه حمامی چیست؟

فاطمه حمامی از حس رونالدو در این ملاقات حرف زد:

رونالدو با دیدن من بغض کرد و اشک در چشمانش جمع شد، او مرا بغل کرد و بابت نقاشی‌هایی که از او کشیده بودم تشکر کرد.

این بانوی از لیونل مسی نیز حرف زد، او درباره اینکه این ستاره آرژانتینی را بیشتر دوست دارد یا رونالدو را، گفت:

هر دو را دوست دارم. مسی و رونالدو بهترین هستند، من آنها را به یک اندازه دوست دارم. می‌خواهم یک چیزی را به شما بگویم، من حتم دارم یک روز مسی را از نزدیک می‌بینم، درست مثل رونالدو، آن روز دیر نیست. وقتی خدا هست همه چیز ممکن میشه. من خدارو دارم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو