معرفی انیمیشن قرار کارل ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

معرفی انیمیشن قرار کارل ؛ داستان، بیوگرافی و نقد


منبع: فیگار

4

1402/6/28

13:21


ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی انیمیشن قرار کارل بپردازیم تا شما را با داستان، بیوگرافی و هر آنچه که باید بدانید آشنا کنیم.

معرفی انیمیشن قرار کارل ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی انیمیشن قرار کارل بپردازیم تا شما را با داستان، بیوگرافی و هر آنچه که باید بدانید آشنا کنیم.

قرار کارل (به انگلیسی: Carl’s Date) یک فیلم کوتاه پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال 2023 بوده که توسط استودیو انیمیشن پیکسار به نویسندگی و کارگردانی باب پترسون و تهیه‌کنندگی کیم کالینز ساخته شده است. ژانر انیمیشن قرار کارل کمدی و خانوادگی است. فیلم Carl’s Date که ابتدا قرار بود در دیزنی پلاس به عنوان ششمین و آخرین قسمت از مجموعه‌های Dug Days نمایش داده شود، همراه با Elemental پیکسار منتشر شد.

داستان انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

معرفی انیمیشن Carls Date 2023

مدت زمان کارتون قرار کارل : 8 دقیقه

خلاصه کارتون قرار کارل :

کارل فردریکسن با اکراه موافقت می‌کند که با یک خانم قرار بگذارد؛ اما او از یک قرار عاشقانه هیچ اطلاعی ندارد. داگ که همیشه دوست مفیدی بوده، وارد عمل می‌شود تا استرس کارل قبل از قرار ملاقات را کم کند و نکات مهم خود را برای یک قرار عاشقانه به او بدهد.

در ادامه مطلب معرفی انیمیشن Carls Date 2023 می‌توانید تریلر انیمیشن Carls Date 2023 را مشاهده کنید:

بیوگرافی بازیگران انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

لیست کاراکترهای انیمیشن قرار کارل :

  • Carl Fredricksen
  • Dug
  • Alpha

در ادامه می‌توانید هنرپیشه های کارتون قرار کارل را مشاهده کنید:

اد اسنر در نقش کارل

انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

ادی اسنر با نام حرفه ای اد اسنر بازیگر آمریکایی و رئیس سابق انجمن بازیگران سینما بود. مردم او را بیشتر به خاطر ایفای نقش لو گرانت در دهه 1970 و اوایل دهه 1980، در نمایش مری تایلر مور و سریال اسپین آف آن لو گرانت به یاد می آورند.

باب پترسون در نقش داگ

انیمیشن قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

رابرت پترسون انیماتور، کارگردان، فیلمنامه نویس، ناظر استوری برد و صداپیشه آمریکایی است که در پیکسار کار می کند. او در سال 1994 توسط راجر گولد به عنوان انیماتور برای تبلیغات در پیکسار استخدام شد، قبل از اینکه نهایتا به عنوان یک انیماتور در داستان اسباب بازی (1995) شروع به کار کند.

بررسی انیمیشن کوتاه قرار کارل

انیمیشن قرار کارل

بررسی انیمیشن کوتاه قرار کارل

نمرات انیمیشن قرار کارل :

  • IMDB : 6.4
  • Rotten Tomatoes : 83%

برای نقد کارتون قرار کارل می‌توان گفت که قرار کارل که در ابتدا قرار بود در دیزنی پلاس به عنوان قسمتی از Dug Days در فصل 2 منتشر شود، به طور غیرقابل توضیحی به یک فیلم کوتاه تبدیل شد. در واقع قبل از شروع فیلم المنتال در سینماها، بینندگان می‌توانند این فیلم کوتاه را تماشا کنند.

منتقدی معروف با نام اتان اندرتون می‌گوید که قرار کارل فقط یک فیلم کوتاه نیست، بلکه یک «مخاطره جذاب برای Up است که کارل را وارد نوع جدیدی از ماجراجویی می‌کند». اندرتون همچنین می‌گوید:

مثل بهترین اثر پیکسار، این فیلم کوتاه دارای هسته احساسی متحرکی بوده که از زندگی واقعی الهام گرفته شده است. این فیلم یک کمدی لذت‌بخش بوده که شامل سگ سخنگو «داگ» است که به راحتی حواسش پرت می‌شود.

جمع بندی

انیمیشن قرار کارل

خلاصه کارتون قرار کارل

Carl’s Date در 16 ژوئن 2023 در سینماها همراه با Elemental اکران شد. این اولین فیلم کوتاه پیکسار است که پس از Bao (2018) در سینماها اکران می شود که با Incredibles 2 (2018) در سینما اکران شد. این فیلم کوتاه ابتدا قرار بود در 10 فوریه 2023 در دیزنی پلاس اکران شود، قبل از اینکه به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد.

این فیلم کوتاه در 13 سپتامبر 2023 در دیزنی پلاس منتشر شد. این اثر همچنین در تاریخ 26 سپتامبر 2023 به عنوان یک جایزه در نسخه های Ultra HD Blu-ray، Blu-ray و DVD المنتال منتشر خواهد شد. شما می توانید برای دانلود انیمیشن Carls Date 2023 به کانال تلگرامی فیگار مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمیشن قرار کارل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو