تیزر رئالیتی شو Squid Game: The Challenge

منبع: گیمفا

5

1402/7/1

11:00


به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تیزری را برای رئالیتی شو Squid Game: The Challenge منتشر کرده است.

تیزر رئالیتی شو Squid Game: The Challenge

به تازگی سرویس آنلاین نتفلیکس تیزری را برای رئالیتی شو Squid Game: The Challenge منتشر کرده است.

رئالیتی شو بازی مرکب: چالش (Squid Game: The Challenge) مسابقه‌ای است که بر اساس سریال محبوب و بسیار موفق «بازی مرکب» از سرویس آنلاین نتفلکس ساخته شده است و در آن، شرکت‌کننده‌ها برای به دست آوردن جایزه بزرگ آن به مبلغ ۴.۵۶ میلیون دلار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیزر تازه منتشر شده برای این سریال را در ادامه می‌توانید مشاهده یا دانلود کنید، تیزری که نشان می‌دهد این مسابقه تا چه اندازه شبیه به سریال اصلی ساخته شده است. در این مسابقه ۴۵۶ شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت یکی از آن‌ها پیروز از میدان خارج شود.

از لباس‌های قرمز نگهبان‌ها گرفته تا ماسک‌های سیاه و سفید و همچنین ایستگاه کنترل، همه جزئیات این مسابقه به نحوی طراحی شده تا یادآور سریال بسیار موفق و جهانی «بازی مرکب» سرویس آنلاین نتفلیکس باشد. این تیزر تازه علاوه بر این که شرکت‌کنندگان در لباس‌های سبز رنگ را نشان می‌دهد، نیم نگاهی از بازی‌های این مسابقه را نیز نشان می‌دهد.

با وجود اینکه انتقادهای بسیار زیادی به هنگام ساخت رئالیتی شو «بازی مرکب» وجود داشت اما همچنان بینندگان مشتاقانه منتظر تماشای این اثر هستند. سرویس آنلاین نتفلیکس نیز قرار است این اثر را در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲) عرضه کند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو